Elikkäs ongelmana (kylmänä sekä lämpimänä) on että "kiihdyttäessä" ainakin pienemmillä kierroksilla rupee pätkimään ja vähä nykimään. Ja sit tyhjäkäynnillä putkesta kuunnellen ei käy kovin tasaseen ja sit ku vähän polkasee kaasua niin törisee/pörisee/pätskii mut ei taida isommilla kierroksilla. Elikkä pienemmillä kierroksilla jotain ongelmaa?? Kylmänä on myös kierrokset heittelehtiny vähän aikaa. Tulpat ja ilmansuodattimen oon tarkistanu.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 325i "pätkii" ja "törisee"
Collapse
X
-
Originally posted by ||Nixu|| View PostElikkäs ongelmana (kylmänä sekä lämpimänä) on että "kiihdyttäessä" ainakin pienemmillä kierroksilla rupee pätkimään ja vähä nykimään. Ja sit tyhjäkäynnillä putkesta kuunnellen ei käy kovin tasaseen ja sit ku vähän polkasee kaasua niin törisee/pörisee/pätskii mut ei taida isommilla kierroksilla. Elikkä pienemmillä kierroksilla jotain ongelmaa?? Kylmänä on myös kierrokset heittelehtiny vähän aikaa. Tulpat ja ilmansuodattimen oon tarkistanu.
-
-
Originally posted by ||Nixu|| View PostEi kai? Mitä tarkotat?
Comment
-
-
Originally posted by jami View PostMerkkiliikkeessä ja joillakin korjaamoilla on vikakoodien lukulaitteita joilla selviää suurin osa moottorin käyntihäiriö vioista. kannattaa jatkaa vian etsintää juurikin vikakoodien lukemisella ennen kun menee mitään osia vaihtamaan ettei tuu vaihdettua ehjiä osia uusiin. Noilla sun mainitsemilla oireilla voi vaihtoehtoja olla paljonkin.Volvo S40 T4 -98
ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85
Comment
-
-
Originally posted by ||Nixu|| View PostVasta ostin kyseisen auton niin en ole kerenny. Okei. Pitää maanantaina käydä merkkiliikkeessä lukemassa viat. Paljonko noin hinta vikakoodien lukemiselle?
Comment
-
-
Originally posted by jami View PostTuskin ne sua väärinpäin kääntää tuon takia kun on kuitenkin aika simppeli homma tuo vikakoodien luku, aikaa siihen itse operaatioon menee maksimissaan 15min.Volvo S40 T4 -98
ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85
Comment
-
-
Originally posted by ||Nixu|| View PostVasta ostin kyseisen auton niin en ole kerenny. Okei. Pitää maanantaina käydä merkkiliikkeessä lukemassa viat. Paljonko noin hinta vikakoodien lukemiselle?
Helsingin Laakkosella jotain 102€ laaki.
Jossain pikkupajalla 20-50€
Ja monella tällä foorumilla on myös vikakoodinlukulaitteet, hinta jotain 10-20€ tms.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostRiippuu mistäpäin olet.
Helsingin Laakkosella jotain 102€ laaki.
Jossain pikkupajalla 20-50€
Ja monella tällä foorumilla on myös vikakoodinlukulaitteet, hinta jotain 10-20€ tms.
Comment
-
-
Originally posted by jami View PostOn kyllä helsingin laakkosella puhdasta ryöstöä tuo hinta. Monta kertaa oon vierestä kytännyt koko vikakoodien luku homman ja on kyllä sen verran helppoa hommaa että mahtaa olla laakkosella puhtaasti rahastusta tuo homma.
Ja itse topickiin sen verran että eikös näissä ole puolien kanssa ongelmia ollut?E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostNo jollainhan se lasipalatsi pitää maksaa...
Ja itse topickiin sen verran että eikös näissä ole puolien kanssa ongelmia ollut?Volvo S40 T4 -98
Comment
-
-
Originally posted by Jopi View PostÄäni puolille! Ota ne puolat ensihätään irti ja tarkastele päällisin puolin onko halkeamia...Last edited by ||Nixu||; 30-03-2008, 09:27.Volvo S40 T4 -98
Comment
-
Comment