Originally posted by O-Peksi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50B25 Vääntö kateissa!
Collapse
X
-
Originally posted by Löwen View PostSitähän tuo isäukkokin sano kun aiemmin siltä tiedustelin. Mielenkiintoinen tää "vika" kun ei anna muuta oiretta kun lievä hummailu tyhjäkäynnillä ja sit tämä voimattomuus...ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Originally posted by O-Peksi View PostIlmamäärämittaria vois varmaan seuraavaks epäillä.:thinkMB E220CDI '10 Braun
Comment
-
-
Olen lukenut täältä joskus että noita massamittareita olis mahdollista saada myös varaosapisteistä eikä ainoastaan orkkis osana. Mistähän niitä kannattais lähtee kyselemään kun täällä mun paikkakunnalla ei ole kun ainoastaan noita Fixus liikkeitä, oisko jollain heittää jotain yhteystietoja tai nettiosoitteita?MB E220CDI '10 Braun
Comment
-
-
Kokeile ekana ottaa yöksi akun miinusnapa irti. Aamulla kun lähdet, niin on taas vetoja, tämä toimenpide nollaa moottorinohjauksen. Mulla oli vastaavaa puutumista omassa joskus, syyksi paljastui nokan asentoanturi jossa johto pyöri tyhjää anturin sisässä.
Onkohan ne nyt edes kunnolla päässeet käsiksi siihen moottorinohjaukseen, vika löytyy varmasti jos osaa ja pystyy livedataa lukemaan. Ihmetyttää, ettei jää massamittarin irroituksesta tms. mitään muistiin.
Hyvällä tuurilla voi olla, että vika on johtunu hetkellisestä katkoksesta ja tuon "nollauksen" jälkeen autosi taas pelaa huoletta.E34 S38B38
E36 S50B30us hx52 ->M50B32
2gen RAM 5.9 cummins
Comment
-
-
Originally posted by Laakeri View PostKokeile ekana ottaa yöksi akun miinusnapa irti. Aamulla kun lähdet, niin on taas vetoja, tämä toimenpide nollaa moottorinohjauksen. Mulla oli vastaavaa puutumista omassa joskus, syyksi paljastui nokan asentoanturi jossa johto pyöri tyhjää anturin sisässä.
Onkohan ne nyt edes kunnolla päässeet käsiksi siihen moottorinohjaukseen, vika löytyy varmasti jos osaa ja pystyy livedataa lukemaan. Ihmetyttää, ettei jää massamittarin irroituksesta tms. mitään muistiin.
Hyvällä tuurilla voi olla, että vika on johtunu hetkellisestä katkoksesta ja tuon "nollauksen" jälkeen autosi taas pelaa huoletta.MB E220CDI '10 Braun
Comment
-
-
Originally posted by Löwen View PostOlen lukenut täältä joskus että noita massamittareita olis mahdollista saada myös varaosapisteistä eikä ainoastaan orkkis osana. Mistähän niitä kannattais lähtee kyselemään kun täällä mun paikkakunnalla ei ole kun ainoastaan noita Fixus liikkeitä, oisko jollain heittää jotain yhteystietoja tai nettiosoitteita?Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
Originally posted by Jürgen_ View PostÄlä sekaannu mihinkään merkittömässä laatikossa myytävään kiinalaiseen halpikseen. Vain aito alkuperäinen Bosch kannattaa ostaa. Ekanahan voi testata kaverin ehjäksi todetulla osalla varmistaakseen että vika on todellakin siinä, koska osa on melko kallis ostos vain kokeilun vuoksi hankkia.MB E220CDI '10 Braun
Comment
-
-
Kanssaharrastajalta IMM testaukseen ?MB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
Comment
-
-
Ulkomailta maf, itse olen ostanut www.maf-shop.com omaan, voi löytyä huokeamminkin jostain. Myös kl-varaosat kannattaa kysyä ennen ulkomailta tilaamista.
Tosiaan kannattaa kuitenkin ensin testata jonkun toisen maf:lla.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Ihan vaan tälleen btw ennenku meet mitään ostelemaan, onko tullut paljonkin pätkäajoa? Ku noitten prevanos M50 patojen lambdat elää ihan omaa elämää, varsinkin kylmällä ja pätkäajossa (itseasiassa ei se tilanne ole kesällä sen parempi, mutta aavistuksen). Sen putkisto kun on suunniteltu päin prinkkalaa niin se kerää sinne liiallista kosteutta joka ei pääse kunnolla poistumaan ja lambdat tykkää tästä oikein hyvääItellä exässä ku kävi vähän motarilla huudattamassa / lämpösellä koneella ku kävi kenkimässä kunnolla ni pysty taas parikuukautta kiltisti ajelemaan ilman pieniä ominaisuuksia.
"That's ridiculous! Why would a shark follow a Volkswagen."
Comment
-
-
Olen nyt ettinyt imuvuotoja oikein urakalla ja uusinut miltei kaikki imupuolen letkut, vaihtanut samassa bensasuotimen ja putsannut tyhjäkäyntiventtiilinkin, ei auta. Kone tärähtelee tyhjäkäynnillä eikä vetoja tunnu piisaavan. Varmasti toimivaa massamittaria voisin tietty testata jos joku tästä lähialueelta haluaisi sellaista pientä korvausta vastaan? BTW, mikä on muuten tuon alla olevan kuvan liitin numero 11 ja onko se kaikissa m50b25 koneissa kun tuosta omastani ei tunnu löytyvän vaikka kuinka imusarjaa kopeloi?Last edited by Löwen; 08-04-2010, 23:35.MB E220CDI '10 Braun
Comment
-
Comment