Onkos imusarjassa sellainen musta muovihässäkkä kuskinpuolen iskaritornin tienoolla?
Jos on niin eipähän sitten käy tuo kahden anturin teoria ko. koneeseen..Siellä on nelinapainen anturi jossa on molemmat samassa. Ko. anturin saa motonetistä ostettua myös.
Liitin on painettavaa mallia, ja vaihtoon pitää imusarja purkaa, ja silloinkin on varsin v-mäinen vaihtaa. Paras irroittaa koko imusarja jolloin tulee suoraan käsien ulottuville.
Ja jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin tuosta moottorinohjauksesta on turha ainakaan INPA:lla tai Carsoftilla koodeja yrittää lukea.
Jos on niin eipähän sitten käy tuo kahden anturin teoria ko. koneeseen..Siellä on nelinapainen anturi jossa on molemmat samassa. Ko. anturin saa motonetistä ostettua myös.
Liitin on painettavaa mallia, ja vaihtoon pitää imusarja purkaa, ja silloinkin on varsin v-mäinen vaihtaa. Paras irroittaa koko imusarja jolloin tulee suoraan käsien ulottuville.
Ja jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin tuosta moottorinohjauksesta on turha ainakaan INPA:lla tai Carsoftilla koodeja yrittää lukea.
Comment