Originally posted by bemu2000
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 328 öljypaine valo palaa käynistäessä.
Collapse
X
-
sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
-
-
Originally posted by suppari View PostVoi toki, jos autoa ei ole huollettu ikinä, ja kaikki paikat rempallaan..
ei tarvi muuta olla kun paskoilla öljyillä ajettu ja liian harvoin vaihdettu. mulla yksi E36 328i kulutti noin litran/1000km, eikä siltikään paljoa edes savuttanut
Comment
-
-
Nyt on magnatec:it sisällä ja uusi suodatin, silti öljynpainevalo palaa hetken kun käynistää, tosin nyt palaa vain 1-2sekunttia ennen paloi 2-3s
mistä seuraavaksi vikaa hakemaan?Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment
-
-
Painemittari kiinni ja kattoo nouseeko ne paineet oikeasti. Sen jälkeen jos ei nouse niin öljynsuodattimen jalasta tutkii sitä takaiskuventtiiliä että toimiiko se. Jos toimii niin sitte melkein öljypohjaa irrottaa ja tarkistaa onko öljyn imuputken jalka irronnut. Jos ei niin pumppua tutkii...
Comment
-
-
Originally posted by insp View PostNo jokin päästää öljyt pois suodattimesta, tai jokin estää öljyn paineen nousun. Tukos? Jokin osa hajalla? Öljynsuodatin? Takaiskuventtiili? Voiteluputki? Öljypumppu?
Tosin oletko 100% varma, että öljynpaineet ei nouse, ettei vain ole anturi menossa?
Kyllähän paineet nousee kun valo sammuu, epäilen että öljynsuodatin pääsee valumaan tyhjäksi niin siksi kestää paineiden nousta kun ensin täyttyy tuo suodatin.
minkä pitäisi estää sen tyhjentyminen?
missä toi takaiskuventtiili sijaitsee, ja onko paha homma vaihtaa?:thinkIhan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment
-
-
Ongelma ei ole vieläkään ratkennut, marmorilla ehdottivat orkkis suodatinta ja tiivisteitä, ostin ne ja kokeilin. huomenna pitää mennä lyömään tuo taas tulille ja katsella ja kuunella.
viikonpäästä on aika huoltoon jossa toivottavasti vika selviää.
öljynsuodattimen jalassa on kuulema joku takaisku venttiili??? voisiko se olla kaput?
missäs siellä tuo venttiili on, kun en realoemistakaan löytänyt??
löysin tollasen 3v vanhan postauksen söörtsillä...
Originally posted by Cell View PostNuo pienet o-renkaat tiivistävät reikää joka johtaa suoraan öljypohjaan. Reikähän on olemassa siksi, että suodatinkotelon kantta avatessa se tyhjenee öljypohjaan, eikä konehuoneeseen. Mikäli nuo pettävät tai vuotavat, karkaa öljyvirta takaisin öljypohjaan ja paineet laskevat. Mikäli vuoto on vain pieni, tyhjenevät öljykanavat ja suodatinkotelo auton seisoessa, jolloin öljynpaineen nousu kestää pidempään käynnistyksessä pumpun joutuessa ensin täyttämään kanavat.
http://www.realoem.com/bmw/showparts...42&hg=11&fg=30
osa numerot: 5 ja 4 vaihdettu sekä pultin kupari tiiviviste.Last edited by Takalo_kari; 21-06-2011, 22:28.Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment
-
-
Originally posted by juha77 View PostNo kyllä tuo mun M52b20 moottori saman tekee että sen abaut 2sekunttia valo palaa kun auton käynnistää. Näin oli kyllä edellisessäkin (M50b25).Last edited by zener; 23-06-2011, 20:47.
Comment
-
-
Tyhjenemisen estoventtiili.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment