Originally posted by spottti
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TA-Technixin säädettävä alustasarja. Kokemuksia ?
Collapse
X
-
Originally posted by Spiddu View PostEi se siitä paljoa tipu muutamia millejä
Täytyypä viimeistään ennen lahtimiittiä tiputtaa tuota keulaa...F11 530DA X-drive M-sport -12
Jeep Cherokee 4.0 Ltd -89 :think
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Comment
-
-
Originally posted by wileppo View Postkumpis ois parempi RACELAND vai toi TA-TECHNIXe36 328ia
Mb sprinter
e21 320
E12 518
Ex. Suzuki b-king -09, Kawa zx9r -04,
Ex.M-b c180esprit -94, e39 523ia -96, e36 320 2.5, e46 328 -99, e36 320i -92, e30 316 1.8
Comment
-
-
Originally posted by blue325 View PostKyllä tuo mulla menee jo kovemmassa vauhdissa aika pehmeeks ei ole enää ajo-ominaisuudet sitä mitä 10000km sit oli.....Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
_________________________________________
Nyk:e36 325 capriolet e46 320d
Ex:e36 328, 2x e36 325,E30 320i,e30 316i
Comment
-
-
Kertokaas mikä voi olla vialla kun apparin puoli on takaa n. 2cm matalemmalla kuin kuskin puoli jos säädöt ovat samoissa kohti... Etupäässä ei mitään ongelmaa. Nyt säädöistä toinen täytyy olla korkeammalla ja toinen matalemmalla jotta perä menee suorassa. Alustana juuri tuo Ta-Technixin säädettävä ja autona 325 coupe -92. Alusta ostettu uutena keväällä ja aivan alusta asti ollut sama ongelma. Hieman ihmetyttää :think
Comment
-
-
Originally posted by >NiKO< View PostKertokaas mikä voi olla vialla kun apparin puoli on takaa n. 2cm matalemmalla kuin kuskin puoli jos säädöt ovat samoissa kohti... Etupäässä ei mitään ongelmaa. Nyt säädöistä toinen täytyy olla korkeammalla ja toinen matalemmalla jotta perä menee suorassa. Alustana juuri tuo Ta-Technixin säädettävä ja autona 325 coupe -92. Alusta ostettu uutena keväällä ja aivan alusta asti ollut sama ongelma. Hieman ihmetyttää :think
Tässä lisää:
EDIT: En siis ole saanut muuta vastausta, kuin että jouset vaan on yksinkertasesti eriparia jäykkyyksiltään... Toki voihan siellä muutakin olla, mutta selkeetä vastausta en ole minäkään vielä saanut.Nyt: E39 530DA Touring -98
ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
Comment
-
-
Tulin tuossa just taas sen verran vanhemmaksi ja pappamaiseksi että päätin vaihtaa alustan omaan E36:een takaisin kiinteällä madalluksella olevaan. Sen jälkeen tulee tuo vuoden verran autossa kiinni ollut ja ~10tkm TA-Technix korkeus säädettävä myyntiin. Täysin ehjä. Kovahko kyyti ja kun en jaksa olla koko ajan säätämässä korkeutta on syy vaihtamiseen. Jos jotakuta hotsittaa tällainen hankkia niin semmoinen ois sitten vapautumassa. Maksoi karvan alle 200,- saksasta kotiovelle ja sitähän siitä ei enää tarvii maksaa.Last edited by Haju69; 01-08-2012, 21:20.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Playpig View PostMeikällä samaa ongelmaa tuossa cabriossa. Ainakin vielä toistaiseksi ennenkun saan hommattua uudet jouset tilalle. Mulla myös etupää jonkinverran eri tasoissa.
Tässä lisää:
EDIT: En siis ole saanut muuta vastausta, kuin että jouset vaan on yksinkertasesti eriparia jäykkyyksiltään... Toki voihan siellä muutakin olla, mutta selkeetä vastausta en ole minäkään vielä saanut.
Comment
-
-
Originally posted by >NiKO< View PostMitäs tuo vakaajatangon irtikäyttäminen auttaa?Nyt: E39 530DA Touring -98
ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
Comment
-
-
Ta-technixin alusta
Originally posted by Haju69 View PostTulin tuossa just taas sen verran vanhemmaksi ja pappamaiseksi että päätin vaihtaa alustan omaan E36:een takaisin kiinteällä madalluksella olevaan. Sen jälkeen tulee tuo vuoden verran autossa kiinni ollut ja ~10tkm TA-Technix korkeus säädettävä myyntiin. Täysin ehjä. Kovahko kyyti ja kun en jaksa olla koko ajan säätämässä korkeutta on syy vaihtamiseen. Jos jotakuta hotsittaa tällainen hankkia niin semmoinen ois sitten vapautumassa. Maksoi karvan alle 200,- saksasta kotiovelle ja sitähän siitä ei enää tarvii maksaa.Last edited by Termo; 02-08-2012, 23:15.
Comment
-
Comment