Announcement

Collapse
No announcement yet.

TA-Technixin säädettävä alustasarja. Kokemuksia ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Spiddu
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2007
    • 3563
    • Nla

    #76
    Originally posted by spottti View Post
    Täälläkin meni ta-technix sigun toukkaan alle nyt viikonloppuna. Laitoin kylläkin vanhat takajouset takaisin tuon sarjan mukana tulleiden säätöpalikoiden kanssa. Koska takajousien löysyydestä toukassa on välillä varoiteltu. Takapää nousi juuri sopivasti sen 10mm, mitä se säätöpalikka on "kiinni" ollessaan.

    Kuinka paljon porukalla on laskenut auto alustan asennuksen jälkeen, siis vaikka viikon kahden sisään(vai kauanko ottaa asettuakseen?)?
    Itse jätin muutaman sentin asettumisvaraa keulaan, ettei tule joku päivä yllärinä kun on aamulla töihin lähdössä ettei pääsekään pihasta pois.
    Ei se siitä paljoa tipu muutamia millejä
    BMW F30 330e 2017

    Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
    e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D

    Comment

    • jannmann
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 5856
      • Joccis City

      #77
      Huonoin alusta millä olen koskaan ajanut. Pintakova ja pompottava.
      Aprilia RSV4

      Comment

      • wileppo
        Bimmer Rookie
        • Jul 2012
        • 63
        • nurmijärvi

        #78
        kumpis ois parempi RACELAND vai toi TA-TECHNIX
        WWW.AUTO-CENTERELO.FI

        Laadukkaita tuontiautoja.

        Comment

        • spottti
          BTCF Member
          • Sep 2005
          • 597
          • Valkeakoski

          #79
          Originally posted by Spiddu View Post
          Ei se siitä paljoa tipu muutamia millejä
          No niin mä vähän arvelinkin, jäänyt vaan semmoinen kuva et putois radikaalisti. Onneksi en kiristänyt apinanraivolla niitä lukituksia.
          Täytyypä viimeistään ennen lahtimiittiä tiputtaa tuota keulaa...
          F11 530DA X-drive M-sport -12
          Jeep Cherokee 4.0 Ltd -89 :think

          - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

          Comment

          • tyr
            Bimmer Rookie
            • Oct 2005
            • 175
            • Ilmajoki

            #80
            Originally posted by wileppo View Post
            kumpis ois parempi RACELAND vai toi TA-TECHNIX
            Taitaapa olla hyvin pitkälti samoja sarjoja eri nimellä vaan..
            e36 328ia
            Mb sprinter
            e21 320
            E12 518

            Ex. Suzuki b-king -09, Kawa zx9r -04,
            Ex.M-b c180esprit -94, e39 523ia -96, e36 320 2.5, e46 328 -99, e36 320i -92, e30 316 1.8

            Comment

            • räikkä
              Bimmer Rookie
              • Jul 2012
              • 59
              • joensuu

              #81
              Originally posted by blue325 View Post
              Kyllä tuo mulla menee jo kovemmassa vauhdissa aika pehmeeks ei ole enää ajo-ominaisuudet sitä mitä 10000km sit oli.....
              Se voi olla ku alkaa ikää kertyä jousille ja iskareille et ne alkaa sit antamaan periksi... Mut on se vaan niin halpa tuo sarja et hintalaatu suhde pesee kyllä monet muut... Kahtoo jos sitä kokeilis jomia sit seuraavaks :P
              Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten

              _________________________________________
              Nyk:e36 325 capriolet e46 320d
              Ex:e36 328, 2x e36 325,E30 320i,e30 316i

              Comment

              • Tikkunen85
                BTCF Member
                • Mar 2006
                • 892
                • Paltamo

                #82
                yhessä 36:ssa ollu tällanen halpissetti alla ja nykysessä KW3. ero ei todellakaan ole niin suuri ettäkö tuota hinta eroa kannattaa maksaa

                Comment

                • Rytinä
                  Bimmer Rookie
                  • Jul 2006
                  • 138
                  • Kylmäoja/Joensuu

                  #83
                  Onko kellään touringissa fk ak-street alustaa?
                  Pitäs vähän kokemuksia saada, et miten kova ja onko kestäny minkä verran ajaa?
                  Ford Fiesta '15
                  Bmw E46 320i touring '03
                  Suzuki SJ410 '83
                  Suzuki GSX-R 1216 Turbo '92

                  Comment

                  • >NiKO<
                    Newbiemmer
                    • Nov 2011
                    • 22
                    • Joensuu

                    #84
                    Kertokaas mikä voi olla vialla kun apparin puoli on takaa n. 2cm matalemmalla kuin kuskin puoli jos säädöt ovat samoissa kohti... Etupäässä ei mitään ongelmaa. Nyt säädöistä toinen täytyy olla korkeammalla ja toinen matalemmalla jotta perä menee suorassa. Alustana juuri tuo Ta-Technixin säädettävä ja autona 325 coupe -92. Alusta ostettu uutena keväällä ja aivan alusta asti ollut sama ongelma. Hieman ihmetyttää :think

                    Comment

                    • Playpig
                      Bimmer Fanatic
                      • Nov 2006
                      • 888
                      • Iisalmi

                      #85
                      Originally posted by >NiKO< View Post
                      Kertokaas mikä voi olla vialla kun apparin puoli on takaa n. 2cm matalemmalla kuin kuskin puoli jos säädöt ovat samoissa kohti... Etupäässä ei mitään ongelmaa. Nyt säädöistä toinen täytyy olla korkeammalla ja toinen matalemmalla jotta perä menee suorassa. Alustana juuri tuo Ta-Technixin säädettävä ja autona 325 coupe -92. Alusta ostettu uutena keväällä ja aivan alusta asti ollut sama ongelma. Hieman ihmetyttää :think
                      Meikällä samaa ongelmaa tuossa cabriossa. Ainakin vielä toistaiseksi ennenkun saan hommattua uudet jouset tilalle. Mulla myös etupää jonkinverran eri tasoissa.

                      Tässä lisää:



                      EDIT: En siis ole saanut muuta vastausta, kuin että jouset vaan on yksinkertasesti eriparia jäykkyyksiltään... Toki voihan siellä muutakin olla, mutta selkeetä vastausta en ole minäkään vielä saanut.
                      Nyt: E39 530DA Touring -98

                      ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93

                      Comment

                      • Haju69
                        Administrator
                        • Nov 2005
                        • 16355
                        • Leppävirta

                        #86
                        Tulin tuossa just taas sen verran vanhemmaksi ja pappamaiseksi että päätin vaihtaa alustan omaan E36:een takaisin kiinteällä madalluksella olevaan. Sen jälkeen tulee tuo vuoden verran autossa kiinni ollut ja ~10tkm TA-Technix korkeus säädettävä myyntiin. Täysin ehjä. Kovahko kyyti ja kun en jaksa olla koko ajan säätämässä korkeutta on syy vaihtamiseen. Jos jotakuta hotsittaa tällainen hankkia niin semmoinen ois sitten vapautumassa. Maksoi karvan alle 200,- saksasta kotiovelle ja sitähän siitä ei enää tarvii maksaa.
                        Last edited by Haju69; 01-08-2012, 21:20.
                        LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
                        E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
                        B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

                        Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
                        Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
                        Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

                        Comment

                        • >NiKO<
                          Newbiemmer
                          • Nov 2011
                          • 22
                          • Joensuu

                          #87
                          Originally posted by Playpig View Post
                          Meikällä samaa ongelmaa tuossa cabriossa. Ainakin vielä toistaiseksi ennenkun saan hommattua uudet jouset tilalle. Mulla myös etupää jonkinverran eri tasoissa.

                          Tässä lisää:



                          EDIT: En siis ole saanut muuta vastausta, kuin että jouset vaan on yksinkertasesti eriparia jäykkyyksiltään... Toki voihan siellä muutakin olla, mutta selkeetä vastausta en ole minäkään vielä saanut.
                          Mitäs tuo vakaajatangon irtikäyttäminen auttaa?

                          Comment

                          • Playpig
                            Bimmer Fanatic
                            • Nov 2006
                            • 888
                            • Iisalmi

                            #88
                            Originally posted by >NiKO< View Post
                            Mitäs tuo vakaajatangon irtikäyttäminen auttaa?
                            No enpä tiedä itsekään. Mutta veikkaan, että näkee todellisen eron jousissa siten helpommin. Valaiskaa vähän viisaammat.
                            Nyt: E39 530DA Touring -98

                            ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93

                            Comment

                            • Termo
                              Newbiemmer
                              • Mar 2012
                              • 2
                              • Hyvinkää

                              #89
                              Ta-technixin alusta

                              Originally posted by Haju69 View Post
                              Tulin tuossa just taas sen verran vanhemmaksi ja pappamaiseksi että päätin vaihtaa alustan omaan E36:een takaisin kiinteällä madalluksella olevaan. Sen jälkeen tulee tuo vuoden verran autossa kiinni ollut ja ~10tkm TA-Technix korkeus säädettävä myyntiin. Täysin ehjä. Kovahko kyyti ja kun en jaksa olla koko ajan säätämässä korkeutta on syy vaihtamiseen. Jos jotakuta hotsittaa tällainen hankkia niin semmoinen ois sitten vapautumassa. Maksoi karvan alle 200,- saksasta kotiovelle ja sitähän siitä ei enää tarvii maksaa.
                              Miksi tartti koko ajan säätää korkeutta, saattais kiinnostaa.
                              Last edited by Termo; 02-08-2012, 23:15.

                              Comment

                              • pekster
                                Newbiemmer
                                • Aug 2008
                                • 19

                                #90
                                Pistelin tossa tänää ta techniksii alle, takapää meni aivan loistavasti, aloin etupäätä kattelee niin kynätolpissa ei ollutkaa paikkaa kallistuksenvakaajan koiranluulle. Onneksi en kerennyt kuin ottaa eturenkaat irti. Kellään muulla samaa? Autona siis e36 328i m-sport.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎