Originally posted by spottti
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		TA-Technixin säädettävä alustasarja. Kokemuksia ?
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 No niin mä vähän arvelinkin, jäänyt vaan semmoinen kuva et putois radikaalisti. Onneksi en kiristänyt apinanraivolla niitä lukituksia.Originally posted by Spiddu View PostEi se siitä paljoa tipu muutamia millejä 
 Täytyypä viimeistään ennen lahtimiittiä tiputtaa tuota keulaa...F11 530DA X-drive M-sport -12
 
 - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Taitaapa olla hyvin pitkälti samoja sarjoja eri nimellä vaan..Originally posted by wileppo View Postkumpis ois parempi RACELAND vai toi TA-TECHNIXe36 328ia
 Mb sprinter
 e21 320
 E12 518
 
 Ex. Suzuki b-king -09, Kawa zx9r -04,
 Ex.M-b c180esprit -94, e39 523ia -96, e36 320 2.5, e46 328 -99, e36 320i -92, e30 316 1.8
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Se voi olla ku alkaa ikää kertyä jousille ja iskareille et ne alkaa sit antamaan periksi... Mut on se vaan niin halpa tuo sarja et hintalaatu suhde pesee kyllä monet muut... Kahtoo jos sitä kokeilis jomia sit seuraavaks :POriginally posted by blue325 View PostKyllä tuo mulla menee jo kovemmassa vauhdissa aika pehmeeks ei ole enää ajo-ominaisuudet sitä mitä 10000km sit oli.....Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
 
 _________________________________________
 Nyk:e36 325 capriolet e46 320d
 Ex:e36 328, 2x e36 325,E30 320i,e30 316i
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 yhessä 36:ssa ollu tällanen halpissetti alla ja nykysessä KW3. ero ei todellakaan ole niin suuri ettäkö tuota hinta eroa kannattaa maksaa
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Kertokaas mikä voi olla vialla kun apparin puoli on takaa n. 2cm matalemmalla kuin kuskin puoli jos säädöt ovat samoissa kohti... Etupäässä ei mitään ongelmaa. Nyt säädöistä toinen täytyy olla korkeammalla ja toinen matalemmalla jotta perä menee suorassa. Alustana juuri tuo Ta-Technixin säädettävä ja autona 325 coupe -92. Alusta ostettu uutena keväällä ja aivan alusta asti ollut sama ongelma. Hieman ihmetyttää :think
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Meikällä samaa ongelmaa tuossa cabriossa. Ainakin vielä toistaiseksi ennenkun saan hommattua uudet jouset tilalle. Mulla myös etupää jonkinverran eri tasoissa.Originally posted by >NiKO< View PostKertokaas mikä voi olla vialla kun apparin puoli on takaa n. 2cm matalemmalla kuin kuskin puoli jos säädöt ovat samoissa kohti... Etupäässä ei mitään ongelmaa. Nyt säädöistä toinen täytyy olla korkeammalla ja toinen matalemmalla jotta perä menee suorassa. Alustana juuri tuo Ta-Technixin säädettävä ja autona 325 coupe -92. Alusta ostettu uutena keväällä ja aivan alusta asti ollut sama ongelma. Hieman ihmetyttää :think
 
 Tässä lisää:
 
 
 
 EDIT: En siis ole saanut muuta vastausta, kuin että jouset vaan on yksinkertasesti eriparia jäykkyyksiltään... Toki voihan siellä muutakin olla, mutta selkeetä vastausta en ole minäkään vielä saanut.Nyt: E39 530DA Touring -98
 
 ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Tulin tuossa just taas sen verran vanhemmaksi ja pappamaiseksi että päätin vaihtaa alustan omaan E36:een takaisin kiinteällä madalluksella olevaan. Sen jälkeen tulee tuo vuoden verran autossa kiinni ollut ja ~10tkm TA-Technix korkeus säädettävä myyntiin. Täysin ehjä. Kovahko kyyti ja kun en jaksa olla koko ajan säätämässä korkeutta on syy vaihtamiseen. Jos jotakuta hotsittaa tällainen hankkia niin semmoinen ois sitten vapautumassa. Maksoi karvan alle 200,- saksasta kotiovelle ja sitähän siitä ei enää tarvii maksaa.Last edited by Haju69; 01-08-2012, 21:20.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
 E32 Diamantscwharz 750iL '94
 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
 B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
 Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
 Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Mitäs tuo vakaajatangon irtikäyttäminen auttaa?Originally posted by Playpig View PostMeikällä samaa ongelmaa tuossa cabriossa. Ainakin vielä toistaiseksi ennenkun saan hommattua uudet jouset tilalle. Mulla myös etupää jonkinverran eri tasoissa.
 
 Tässä lisää:
 
 
 
 EDIT: En siis ole saanut muuta vastausta, kuin että jouset vaan on yksinkertasesti eriparia jäykkyyksiltään... Toki voihan siellä muutakin olla, mutta selkeetä vastausta en ole minäkään vielä saanut.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 No enpä tiedä itsekään. Mutta veikkaan, että näkee todellisen eron jousissa siten helpommin. Valaiskaa vähän viisaammat.Originally posted by >NiKO< View PostMitäs tuo vakaajatangon irtikäyttäminen auttaa?Nyt: E39 530DA Touring -98
 
 ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ta-technixin alusta
 
 Miksi tartti koko ajan säätää korkeutta, saattais kiinnostaa.Originally posted by Haju69 View PostTulin tuossa just taas sen verran vanhemmaksi ja pappamaiseksi että päätin vaihtaa alustan omaan E36:een takaisin kiinteällä madalluksella olevaan. Sen jälkeen tulee tuo vuoden verran autossa kiinni ollut ja ~10tkm TA-Technix korkeus säädettävä myyntiin. Täysin ehjä. Kovahko kyyti ja kun en jaksa olla koko ajan säätämässä korkeutta on syy vaihtamiseen. Jos jotakuta hotsittaa tällainen hankkia niin semmoinen ois sitten vapautumassa. Maksoi karvan alle 200,- saksasta kotiovelle ja sitähän siitä ei enää tarvii maksaa.Last edited by Termo; 02-08-2012, 23:15.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Pistelin tossa tänää ta techniksii alle, takapää meni aivan loistavasti, aloin etupäätä kattelee niin kynätolpissa ei ollutkaa paikkaa kallistuksenvakaajan koiranluulle. Onneksi en kerennyt kuin ottaa eturenkaat irti. Kellään muulla samaa? Autona siis e36 328i m-sport.
 Comment
 
	
Comment