memebuy23buy

E36 kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • rud1
    replied
    Mistä mahtas johtua? Auto röpeltää ja pakoputki paukuttaa ajossa ja tyhjäkäynnillä. Kampiakselin asentotunnistin vaihdettu, tulpat ok, puolat ok, bensapumppu ok, IMM ok ja ei ole imuvuotoja. Vika koodeja en pääse lukemaan. Ja olen selannut topicceja, mut ei löydy mitään mitä en olis tarkistanu. Auto tosiaan bmw e36 325

    Leave a comment:


  • TNT
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Sisältä vai mistä ? Olen auton vieressä vielä puolisen tuntia.
    Sisältä. Korkein kohta kiinnostaa.

    Leave a comment:


  • Janppa88
    replied
    hei; heräs pari kyssäriä

    a) onko miula hehkut loppu? kun lämpösenä ei hehkuta lainkaan, ja kylmänä hyvin vähän? *olen ihan pihalla o.O*

    b) Ilmastoinnin se ohjainyksikkö jää pöriseen kun virrat katkaisee, onko normaalia?

    searchi ei oikeen osannu kumpaankaan neuvoa

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by TNT View Post
    Coupen kontin korkeus :think
    Sisältä vai mistä ? Olen auton vieressä vielä puolisen tuntia.

    Leave a comment:


  • TNT
    replied
    Coupen kontin korkeus :think

    Leave a comment:


  • Kona
    replied
    Seuraavanlainen ongelma alkoi kun vaihdoin tulpat. Videossakin esiintyvä "yskiminen" alkoi tämän operaation jälkeen. Tätä ei tosiaan tapahdu kuin lämpimällä koneella.

    Sen ainakin huomasin, että puolan päihin tulevat "tulpanhatut" olivat melko kovat jo. Voisiko olla niin, että antais kipinää läpi niistä vai onko tosiaan noin nirso, että pitäis samat tulpat laittaa mitkä olivat jo kiinni aikaisemmin ? :think

    Autossa oli Bosch F7LDCR tulpat joittenka tilalle vaihdoin NGK:n BKR6EK.


    Linkki videoon http://www.youtube.com/watch?v=Bfn04qkwoxQ

    Leave a comment:


  • 426Hemi
    replied
    E36 cabin oikea etuikkuna ei aukea. Jotain naksuntaa kuuluu ovesta kun nappia painelee mutta lasi ei liiku millään?
    Last edited by 426Hemi; 15-04-2013, 15:15.

    Leave a comment:


  • Tyramies
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Edelleen ei ole sama lambda päästölapussa ja autossa.
    Tarkoittaa eri asiaa vaikka lambdoja molemmat.
    eli siis minulla on lambda paskana ja se pitää vaihtaa? näin ymmärsin asian

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Tyramies View Post
    siis näytti lambda arvoa päästöissä ok... muttaku laitettiin vikakoodinlukulaite kiinni niin näytti et happitunnistin, sit sielt listattii eteepäi, nollattii ja uudestaa käyntii, annettiin kunnolla kenkää niin siel välilehdes näytti että happitunnistinjotain arvo OFF, eipä toiminu...
    Edelleen ei ole sama lambda päästölapussa ja autossa.
    Tarkoittaa eri asiaa vaikka lambdoja molemmat.

    Leave a comment:


  • Tyramies
    replied
    siis näytti lambda arvoa päästöissä ok... muttaku laitettiin vikakoodinlukulaite kiinni niin näytti et happitunnistin, sit sielt listattii eteepäi, nollattii ja uudestaa käyntii, annettiin kunnolla kenkää niin siel välilehdes näytti että happitunnistinjotain arvo OFF, eipä toiminu...

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Osta alkuperäinen PISTE Ja ennen sitä tatksita imuvuodot. Tätäkin asiaa on käsitelty yks miljoona kertaa. Mikä vika lamdassa oli? Säätöarvojen ylitys? Lämmitys ei toimi? Vai mikä?

    Leave a comment:


  • Tyramies
    replied
    jaahas päästöjä katottiin, kylmänä tuntu näyttävän hyvät, sitten polkastiin ja pomppas HC ja OC, tais olla 250 ja 1.5 about.. sitten laitettiin vikakoodiluku päälle niin näytti että happitunnistin paskana, eli LAMBDA (?) pitäs lopettaa juopottelu sunnuntaisin hik hik taas

    kysymys siis kuuluu saako sen motonetin halvimman tarvike lambdan miten helposti kiinni niihin orkkis johtoihin? ja kannattaako se tarvike lambda..?

    Leave a comment:


  • veteraaniseppo
    replied
    Originally posted by Couja View Post
    No ei se nyt vitsi ollut mutta siis, kun pesun jälkeen se kone puhaltaa auton kuivaksi, niin epäilen että sillä olisi ollut jotain vaikutusta asiaan en tiedä huurussa ne umpiot oli ennen pesuun vientiä ja pesun jälkeen huuruja ei ole näkynyt :think

    Ja näin jälkeenpäin, kun rupee tuota miettiin niin asia kuullostaa hieman epätodennäköiseltä shellin-baari puheelta
    Eikun tässä tapauksessa Nesteen baarin jutuilta Nappasin parkkien/pitkien ne suojakuvut irti jos siellä hieman ilma vaihtuisi niin lähtisi edes enimmät ja kyllähän nuo valot ovat taas kuivat muutaman päivän päästä mutta ärsyttävä ominaisuus silti.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by Vinki View Post
    Itse hommasin m50:iin ketjut motonetistä, ja febi bilstein ketjut sieltä sain, eli ei orkkikset, mutta laatukamaa noiden kyllä pitäisi olla. Kyllä ne nyt varmasti ainakin enemmän kestää kuin 300tkm ajetut orkkikset
    Mikä firma tekee orkkisketjut ?

    Leave a comment:


  • Vinki
    replied
    Originally posted by grab_ View Post
    kysytäänpä täällä nyt kun tavallaan e36 liittyy eli M50 mosaan on tulossa täys remppa ja mietin jos samalla vaihtas kaikki ketjut MUTTA kestääkö nuo tarvike ketjut miten paljon onko ne selvästi alkuperäisketjuihin verrattuna heikompia vai?tarkotus olis että tuo ahdettais samalla niin sitä varten kyselen?

    Itse hommasin m50:iin ketjut motonetistä, ja febi bilstein ketjut sieltä sain, eli ei orkkikset, mutta laatukamaa noiden kyllä pitäisi olla. Kyllä ne nyt varmasti ainakin enemmän kestää kuin 300tkm ajetut orkkikset
    Last edited by Vinki; 14-04-2013, 22:12.

    Leave a comment:

Working...
X