memebuy23buy

E36 kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Couja
    replied
    Onkos kellään tietoa mikä mahtaisi olla kun kääntyy vasemmalle päin niin ohjaus tuntuu todella jähmeältä ja välillä kuuluu jopa musiikin lävitse kovaa kirskumista? Tämä siis tapahtuu välillä ei kokoaikaista.. :think Ja millainen homma näihin on vaihdella etupyöränlaakeri? Onnistuuko kotikonstein vai tarvitaanko prässit ja ulosvetäjät jne jne?

    Leave a comment:


  • Jarsse
    replied
    kuuluuko valokatkaisijan johdoista kahden olla kytketty rosvolla yhteen?harmaa-violetti ja keltainen?

    ja onko kellään tietoa niistä releistä jalkatilassa mustassa laatikossa kiinni.

    Leave a comment:


  • fRONik-_-
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Ei ole vielä.

    Ai on vai ? Ok.
    Joo on Tappelin joskus itsekki saman jutun kanssa, sitte ku meni hermot ja laitoin penkit kiinni, niin joha oli yllätys ku yhtäkkii rupes toimimaan

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by JJT View Post
    Onhan ne nyt autossa kiinni?
    Siellä lukoissahan on joku systeemi ettei ne kelaudu ulos ennen kun noja on lukittunut normaaliasentoon.
    Ei ole vielä.

    Ai on vai ? Ok.

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Coupe kippaavilla takapenkin selkänojilla, näitä nojia säilytetty irrallaan taustapuoli alasp. turvavyöt normaalisti sisäänkelautuneena, missä asennossa ja millä konstilla saa turvavyön tulemaan ulos kelalta ? Kokeiltu kaikkia asentoja, ei tapahdu mitään.
    Onhan ne nyt autossa kiinni?
    Siellä lukoissahan on joku systeemi ettei ne kelaudu ulos ennen kun noja on lukittunut normaaliasentoon.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Coupe kippaavilla takapenkin selkänojilla, näitä nojia säilytetty irrallaan taustapuoli alasp. turvavyöt normaalisti sisäänkelautuneena, missä asennossa ja millä konstilla saa turvavyön tulemaan ulos kelalta ? Kokeiltu kaikkia asentoja, ei tapahdu mitään.

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by Sokeahullu View Post
    Joo, jossain vaan muistan tääl lukeneeni tuosta ongelmasta kun auto ykskaks yllättäen lyö luistoneston ja abs:in pois, ni joku oli sit laittanu ihan kuvineen korjausoppaan siit mistä kohtia se rele/sulake pitää juottaa uusiks...

    edit: Ni ja siis nyt ku ois sit aikaa asialle tehdä jotain ei tietenkään muista yhtään mis sen on nähny...
    just se anturi siinä tehostimessa taisi olla se minkä uudelleen juottamalla sai vian korjattua. itse kyllä vaihdoin vaan anturin. Lue ne vikakoodit ensin.

    Leave a comment:


  • Sokeahullu
    replied
    Joo, jossain vaan muistan tääl lukeneeni tuosta ongelmasta kun auto ykskaks yllättäen lyö luistoneston ja abs:in pois, ni joku oli sit laittanu ihan kuvineen korjausoppaan siit mistä kohtia se rele/sulake pitää juottaa uusiks...

    edit: Ni ja siis nyt ku ois sit aikaa asialle tehdä jotain ei tietenkään muista yhtään mis sen on nähny...
    Last edited by Sokeahullu; 31-03-2013, 22:15. Reason: Lisäystä...

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Se perinteinen on jarrupolkimen asentoanturi tehostimen yhteydessä mutta koodit kannattaa toki vilkaista.

    Leave a comment:


  • Sokeahullu
    replied
    ABS+ACS valo yhtäkkiä päälle?

    Koitin selailla läpi, muistan et oon ohjeet korjaamiseen nähny jossain, eli joku rele mistä pitäisi juottaa katkennut liitos tms.? Ongelmana siis se kun kesken ajoa ilman kummempaa syytä auto heittää ABS:n ja luistoneston pois...

    Muistaako kukaan mistä ohjeet löytyy?

    Leave a comment:


  • Jarsse
    replied
    Originally posted by mehtojarvi View Post
    voisiko kampiakselin anturin huonosti paikallaan olo vaikuttaa noin että rötää?huomasin äsken vaan että ei ole aivan pohjassa ja oli viel joltain asentajalta jääny kuusiokolo kärkikin pulttii kiinni


    mitä releitä on kuskin jalkatilassa keskellä sellasessa mustassa laatikossa?oti vaan releen irtisieltä niin alkoi vilkut pelaa.

    Elikkä rötäys vika oli tuossa anturissa kun ei ollut tarpeeksi pohjassa onko 449ohm normien sisällä?


    niin ja oliko noista releistä tietoa?yhdessä luki crash alarm?

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    Originally posted by JonttuPeke View Post
    Miten saa säädettyä valokuviota alaspäin kun näyttää kohti taivasta? Pyörittelin niitä 2 säätöjutun näköstä juttua vaan en huomannut mitään vaikutusta?
    Onko niistä menny hampaat rikki? Ja onko polttimot varmasti oikeinpäin?
    Ainakin H7 on helppo laittaa väärin.

    Leave a comment:


  • JonttuPeke
    replied
    Miten saa säädettyä valokuviota alaspäin kun näyttää kohti taivasta? Pyörittelin niitä 2 säätöjutun näköstä juttua vaan en huomannut mitään vaikutusta?

    Leave a comment:


  • LordHamwich
    replied
    Se on aika infernaalinen se suuttimien säksätys jos nokan anturi on soirona, kuultu on.

    Leave a comment:


  • Dimas
    replied
    Originally posted by fRONik-_- View Post
    Toho lämmitys juttuun, olisko termari jäänyt jumiin auki asentoon? nouseeko lämmöt normaaliin jos auto seisoo tyhjäkäynnillä paikallaan jonkun aikaa?
    lämmöt nousee normaalisti ja käy välillä vähän turhankin korkealla mutta aina tippuu tohon puoleenväliin.

    Leave a comment:

Working...
X