memebuy23buy

E36 kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bmw320hp
    replied
    Olisko Kellään Myytävänä bmw 325i e36 , M50b25 Moottoria !!! ?

    0458920945 Soitelkaa tai viestii !! kiitos

    Leave a comment:


  • magilainen
    replied
    Emännällä -92 320 coupe..

    Vikana:ei puhalla sisälle lämmintä.

    Tuossa tuli pikaseen tehtyä diagnoosi että kennon letkun MOLEMMAT ovat kuumia.
    Näissä lienee sähkösäätöinen vesi hana tuolle lämmönsäädölle?
    Millainen homma purkaa/puhdistaa em. systeemi?

    Kiertoves pumppua en ruennu tutkimaan kuitenkaan..

    Vai olisiko muilla joku hyvä idea ettei tuo emäntä palellu ihan kokonaa...
    Meinas olla äkäne nuilla kovilla pakkasilla :think

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by ohohh View Post
    Siitä tyhjäkäynnistä, M52 koneen omistavat kertokaas, kuinka korkea tyhjäkäynnin kuuluisi olla lämpimällä koneella? Itsellä noin 600rpm, kun lähes poikkeuksetta muissa autoissa noin 900rpm? Jos vaikuttaa oudolta, niin miksi niin alhainen?
    Muut autot on niin paskoja että pitää tyhjäkäynti olla korkealla

    Mut joo oikein on tuo ~600.

    Leave a comment:


  • Peksu_M20
    replied
    Originally posted by Janza182 View Post
    Kumpaa raati veikkaisi: Kipinä- vai bensapuolen ongelma?

    Moottori M44B19

    Jos sammutat auton ja yrität käynnistää tyyliin minuutin sisällä uudelleen niin starttaa todella pitkään. Ei väliä onko lämmin tai kylmä moottori.

    Päästöt mitattu ja ne ok. Moottorin käynti normaalia, ei tärinöitä ja vetää nätisti.

    Itselle mieleen tulleet:
    Vuotavat suuttimet
    Tulpat loppu
    Puola vika

    Tulpat vaihtelen lähiaikoina.

    Harvoin tulee noin sammuteltua autoa mutta tulipahan mieleen että vielä se joku päivä pahenee.
    Oliskos ne kuuluisat "liima venttiilit"

    Leave a comment:


  • Janza182
    replied
    Kumpaa raati veikkaisi: Kipinä- vai bensapuolen ongelma?

    Moottori M44B19

    Jos sammutat auton ja yrität käynnistää tyyliin minuutin sisällä uudelleen niin starttaa todella pitkään. Ei väliä onko lämmin tai kylmä moottori.

    Päästöt mitattu ja ne ok. Moottorin käynti normaalia, ei tärinöitä ja vetää nätisti.

    Itselle mieleen tulleet:
    Vuotavat suuttimet
    Tulpat loppu
    Puola vika

    Tulpat vaihtelen lähiaikoina.

    Harvoin tulee noin sammuteltua autoa mutta tulipahan mieleen että vielä se joku päivä pahenee.

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    Jos en ihan väärin muista niin 650 +/-50 TISsin mukaan.

    Leave a comment:


  • Jylyppy
    replied
    Vaikkei ookkaan 52 vaan 50, niin siinäpä se 600rpm aika tarkkaan on. Miks sen pitäs käydä isommasti? Kutonen kun jaksaa pyöriä tasaseen matalaa tyhjää..

    Leave a comment:


  • ohohh
    replied
    Siitä tyhjäkäynnistä, M52 koneen omistavat kertokaas, kuinka korkea tyhjäkäynnin kuuluisi olla lämpimällä koneella? Itsellä noin 600rpm, kun lähes poikkeuksetta muissa autoissa noin 900rpm? Jos vaikuttaa oudolta, niin miksi niin alhainen?

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    Originally posted by baijeri88 View Post
    pystyykös tuota vanoksen kuntoa mitenkään tutkimaan nyt kun on venttiilin koppa irti? vai vaatiiko suurempia toimenpiteitä?
    Eipä sitä oikein pysty.

    Leave a comment:


  • baijeri88
    replied
    pystyykös tuota vanoksen kuntoa mitenkään tutkimaan nyt kun on venttiilin koppa irti? vai vaatiiko suurempia toimenpiteitä?

    Leave a comment:


  • veteraaniseppo
    replied
    Originally posted by kmn View Post
    Ite en saanu ikinä toimimaan ja ostin tilalle toimivan.
    Taidanpa kohta päätyä ite samaan ratkaisuun, eilen koitin niin moneen kertaan sitä modata eikä koskaan muuttunu ainakaan paremmaks.

    Originally posted by coupe320 View Post
    mistä sais e36 paisariin alatiivisteen? Vai joutuuko ostamaan uuden paisarin samalla... käykö siihen ihan perus o-rengas? Ainakin muoto on hiukan erikoinen että tiivistääkö normi o-rengas vai onko muotoon prässättyä tiivistettä olemassa?
    Merkkiliikkeestä tosiaan saa. Itsekin sellaisen hakenut, suosittelen ostamaan samalla sen pienemmän o-renkaat joka tulee paisarin yläpäähän siihen sivuun. Jos ei paisaria ole koskaan ennen irroiteltu niin ainakin itellä oli todella lujassa, mutta lähti irti kun aikansa sitä veti.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by coupe320 View Post
    mistä sais e36 paisariin alatiivisteen? Vai joutuuko ostamaan uuden paisarin samalla... käykö siihen ihan perus o-rengas? Ainakin muoto on hiukan erikoinen että tiivistääkö normi o-rengas vai onko muotoon prässättyä tiivistettä olemassa?
    Originally posted by Rumilus View Post
    Marmoritiskiltä saa.
    Kuten todettu niin bmw-osia saa bmw-kaupasta aivan kuten maitoa maitokaupasta... Asiaa kysellään ihmeellisen usein ?

    Leave a comment:


  • Rumilus
    replied
    Originally posted by coupe320 View Post
    mistä sais e36 paisariin alatiivisteen? Vai joutuuko ostamaan uuden paisarin samalla... käykö siihen ihan perus o-rengas? Ainakin muoto on hiukan erikoinen että tiivistääkö normi o-rengas vai onko muotoon prässättyä tiivistettä olemassa?
    Marmoritiskiltä saa. Kannattaa ottaa kerralla kaikki siihen paisariin kuuluvat o-renkaat, niin ei tarvii moneen kertaan tehä.

    Leave a comment:


  • coupe320
    replied
    mistä sais e36 paisariin alatiivisteen? Vai joutuuko ostamaan uuden paisarin samalla... käykö siihen ihan perus o-rengas? Ainakin muoto on hiukan erikoinen että tiivistääkö normi o-rengas vai onko muotoon prässättyä tiivistettä olemassa?

    Leave a comment:


  • kmn
    replied
    Ite en saanu ikinä toimimaan ja ostin tilalle toimivan.

    Leave a comment:

Working...
X