Eli ostin 8,5" ja 9,5" salad shooterit, niin onko kellään tietoo näiden et-luvuista takana ei näy stanssattuna? Oon ainaki kolmee eri versiota kuullut mitä näissä on.. Lasketaanko et-luku esim. Näin: vanteen mitta kiinnitys kohdasta ulko reunaan,vähennetään, vanteen mitta kiinnitys kohdasta sisäreunaan ja sitten näiden erotus jaettuna kahdella?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 Vanne- rengasfit -topic II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by koivuhalko View PostEli ostin 8,5" ja 9,5" salad shooterit, niin onko kellään tietoo näiden et-luvuista takana ei näy stanssattuna? Oon ainaki kolmee eri versiota kuullut mitä näissä on.. Lasketaanko et-luku esim. Näin: vanteen mitta kiinnitys kohdasta ulko reunaan,vähennetään, vanteen mitta kiinnitys kohdasta sisäreunaan ja sitten näiden erotus jaettuna kahdella?
Mutta mittaamallahan sen saa selville.
ET luku on nolla silloin, kun kiinnityskohta on keskellä vannetta. Siittä +et kohti ulkoreunaa ja -et kohti sisäreunaa.E30 M50b28 -90 Cirrusblau
E39 520d Touring -00 Sienarot II
MB Sprinter
Lynx Rave Re 600 -15
Suzuki GSX-R1100 -95
Comment
-
-
Originally posted by Kape30 View PostOlipas vaikea laskutoimitus, en jaksanut miettiä että saako tolla et lukemaa selville.
Mutta mittaamallahan sen saa selville.
ET luku on nolla silloin, kun kiinnityskohta on keskellä vannetta. Siittä +et kohti ulkoreunaa ja -et kohti sisäreunaa.
Comment
-
-
Originally posted by Hemu__ View PostEi sillä vakiopultilla saa varmaan kun jotain 3-4astetta. Mulla omassani säädetty tappiin. Tuossa muistaakseni oli se joku 3 astetta... :think
Yks vaihtoehto on myös nämä, jos haluaa enemmän camberia. http://www.ebay.de/itm/REAR-LOWER-CO...item338bf688df
Onko tuo muuten sun coupe.Ehdottomasti Foorumin hienoimpia Coupeja
Comment
-
-
Jep, minun auto, kuvia löytyy lisää täältä jos kiinnostaa -> http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=274999
Comment
-
-
Originally posted by koivuhalko View PostMikäs suurin mahdollinen et-luku 9,5" vanteelle taakse minkä pystyy laittamaan?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Hemu__ View PostOli puhetta SUURIMMASTA elikkä eikös se silloin olisi joku et 45 varmaankin...
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by koivuhalko View Postelikkäs jos et lähemmäs 45, niin eipä kaareen tarvi hirmusia muutoksia tehdä?
Comment
-
-
Originally posted by koivuhalko View Postelikkäs jos et lähemmäs 45, niin eipä kaareen tarvi hirmusia muutoksia tehdä?
yhdestä autosta mankeloin kevyesti kaaret ja sovitettiin samalla 9,5x19" ET45 265/30 settiä alle. Mahtui pyörimään molemmin puolin nätisti.
Comment
-
Comment