vähintään kymmenen merkkiä pitää olla viestissä
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 vika vai ominaisuus?
Collapse
X
-
Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
-
-
Originally posted by Ikuinen aloittelijaSitä DSC nappia pitää pitää pidempään pohjassa, että lähtee kaikki paitsi ABS avut pois päältä. Tällöin syttyy luistoneston varoitusvalo ja jarrujen(käsijarru) varoitusvalo keltaisena. Sen jälkeen hauskaa riittää :-)
Comment
-
-
Originally posted by loztoimiiko tollane w203 mersussa kans? siis jonkun sortin nappulan pohjassa pitäminen et sammuis kaikki paitsi abs?
kävin sellasel tos vermossa leikkimässä mut se ryökäle yritti tehä jotai omaansa kokoajaE31 850 -91
EX: E36 325i -93 Coupé
EX: E30 318i - 89
Comment
-
-
Originally posted by KulmalaHyvä tietää että saa kaikki pois, olenkin ihmetellyt että ei anna oikein ajaa kunnolla luisussa, sellasta pientä kylllä antaa, eikä oikein voi pyörittääkkään tuota. josko tuo auttas, sitä sit pyörittää joka paikassa missä vain automahtuu oleen
En sitten tiedä onko tuo ilo pelkästään dieseleiden omistajilla...BMW E46 320d
Comment
-
-
Originally posted by Ikuinen aloittelijaSitä DSC nappia pitää pitää pidempään pohjassa, että lähtee kaikki paitsi ABS avut pois päältä. Tällöin syttyy luistoneston varoitusvalo ja jarrujen(käsijarru) varoitusvalo keltaisena. Sen jälkeen hauskaa riittää :-)E61 523iA 2007
Comment
-
-
Originally posted by GJItsellä (e46 -99 320ci) kerran painamalla ASC tekee normaalin temppunsa, kun pitää vähän pidemmän aikaa niin valo jää palamaan ja lähtee pois vasta kun auton käynnistää uudelleen. Ja myöskään kässärin varotusvalo ei pala, mutta en tarkemmin tiedä mitä tuo vaikuttaa mihinkään. Pitää varmaankin tänään tutkia enemmän
Bensakoneisissa taitaa olla sit eri systeemit.Last edited by nevas; 25-02-2005, 19:56.
Comment
-
-
Originally posted by RestiveAinakaan edellisessä E46 (2003) 318i:ssä (2.0) ei saanut pois kun pelkästään tuon luistoneston, nykyisessä dieselissä onnistuu kyllä molempien pois kytkeminen nappia pohjassa pitämällä, sen about 3 sekuntia.
En sitten tiedä onko tuo ilo pelkästään dieseleiden omistajilla...G30 520d Xdrive Sport -18
F30 320i Xdrive Limited Ed. -15
Comment
-
-
Kyllä se toimii samalla lailla, ainakin kaikissa -02 uudemmissa mitä olen ajanut, 316i compactista 325i:hin.Nappi vaan pohjassa tarpeeksi pitkään oli sitten asc tai dsc.Toi dsc on aika villi ajettava "väliasennossa", reagoi mutkissa vähän turhan hitaasti ja korjaa jo hallussa olevaa luistoa jarruttamalla väärää eturengasta joka vain lisää linkussa oloa.
Comment
-
-
Originally posted by RestiveAinakaan edellisessä E46 (2003) 318i:ssä (2.0) ei saanut pois kun pelkästään tuon luistoneston, nykyisessä dieselissä onnistuu kyllä molempien pois kytkeminen nappia pohjassa pitämällä, sen about 3 sekuntia.
En sitten tiedä onko tuo ilo pelkästään dieseleiden omistajilla...Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i
Comment
-
-
Originally posted by Lebahöpönlöpö, nyt poika jauhaa p*skaa, kyllä sen saa kytkettyä kaikki pois joka ikisestä bemarista joissa tuota luistonesto/ajonvakautus tekniikkaa onBMW E46 320d
Comment
-
-
ASC = VAIN päällä/pois päältä (mm. kaikki E36 osa E46)
DSC = yksi painallus mittaristossa keskellä keltainen varoitusvalo. Päällä Ns. välimoodi, jolloin päällä sähköinenlukko niin kauan kun auto "käsissä" siten tulee hallinta taas kehiin. Yksi 5 sec. painallus alkuasennosta kytkee koko järjestelmän pois päältä, jolloin myös syttyy toinen varoitusvalo mittariston oikeaan laitaan. Poikkeuksena xi mallit, joissa vain DSC ja silloinkin yksivaiheinen, tosin pois kytkettynä jakaa mukavasti tehoja sinne missä on eniten pitoa...F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
-
Comment