vähintään kymmenen merkkiä pitää olla viestissä
E46 vika vai ominaisuus?
Collapse
X
-
Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
-
Juu kolme sekunttia pohjassa ja sitte alkaa elämäOriginally posted by Ikuinen aloittelijaSitä DSC nappia pitää pitää pidempään pohjassa, että lähtee kaikki paitsi ABS avut pois päältä. Tällöin syttyy luistoneston varoitusvalo ja jarrujen(käsijarru) varoitusvalo keltaisena. Sen jälkeen hauskaa riittää :-)
Itekkii ajelin puol talvee ennen kun tajusin!!
Comment
-
toimiiko tollane w203 mersussa kans? siis jonkun sortin nappulan pohjassa pitäminen et sammuis kaikki paitsi abs?
kävin sellasel tos vermossa leikkimässä mut se ryökäle yritti tehä jotai omaansa kokoaja
"Ja btw ei muuten tuo sun kinneri oo nopeempi ku type-r. Type-R se nopein. -uber3"
Comment
-
Mun mielestä ainakin näis uusis mersseeteksen urheilumalleis(SLK?) nii on sillee et noita vakautus systeemei ei saa ees pois, en sit tiedä normaaleistaOriginally posted by loztoimiiko tollane w203 mersussa kans? siis jonkun sortin nappulan pohjassa pitäminen et sammuis kaikki paitsi abs?
kävin sellasel tos vermossa leikkimässä mut se ryökäle yritti tehä jotai omaansa kokoaja
. ei kyl mitää hajuu ees mikä toi sun korimalli on mut
E31 850 -91
EX: E36 325i -93 Coupé
EX: E30 318i - 89
Comment
-
Hyvä tietää että saa kaikki pois, olenkin ihmetellyt että ei anna oikein ajaa kunnolla luisussa, sellasta pientä kylllä antaa, eikä oikein voi pyörittääkkään tuota. josko tuo auttas, sitä sit pyörittää joka paikassa missä vain automahtuu oleen
Audi A4 Avant 1.8T
BMW e46 -02
Comment
-
Ainakaan edellisessä E46 (2003) 318i:ssä (2.0) ei saanut pois kun pelkästään tuon luistoneston, nykyisessä dieselissä onnistuu kyllä molempien pois kytkeminen nappia pohjassa pitämällä, sen about 3 sekuntia.Originally posted by KulmalaHyvä tietää että saa kaikki pois, olenkin ihmetellyt että ei anna oikein ajaa kunnolla luisussa, sellasta pientä kylllä antaa, eikä oikein voi pyörittääkkään tuota. josko tuo auttas, sitä sit pyörittää joka paikassa missä vain automahtuu oleen
En sitten tiedä onko tuo ilo pelkästään dieseleiden omistajilla...BMW E46 320d
Comment
-
Itsellä (e46 -99 320ci) kerran painamalla ASC tekee normaalin temppunsa, kun pitää vähän pidemmän aikaa niin valo jää palamaan ja lähtee pois vasta kun auton käynnistää uudelleen. Ja myöskään kässärin varotusvalo ei pala, mutta en tarkemmin tiedä mitä tuo vaikuttaa mihinkään. Pitää varmaankin tänään tutkia enemmänOriginally posted by Ikuinen aloittelijaSitä DSC nappia pitää pitää pidempään pohjassa, että lähtee kaikki paitsi ABS avut pois päältä. Tällöin syttyy luistoneston varoitusvalo ja jarrujen(käsijarru) varoitusvalo keltaisena. Sen jälkeen hauskaa riittää :-)
E61 523iA 2007
Comment
-
Eli se käsijarruvalo syttyy palamamaan keltaisena jos se ajonhallinta on pois päältä. Eikös niin esim RestiveOriginally posted by GJItsellä (e46 -99 320ci) kerran painamalla ASC tekee normaalin temppunsa, kun pitää vähän pidemmän aikaa niin valo jää palamaan ja lähtee pois vasta kun auton käynnistää uudelleen. Ja myöskään kässärin varotusvalo ei pala, mutta en tarkemmin tiedä mitä tuo vaikuttaa mihinkään. Pitää varmaankin tänään tutkia enemmän
Bensakoneisissa taitaa olla sit eri systeemit.Last edited by nevas; 25-02-2005, 19:56.
Comment
-
Jännä homma. Käyttöohjeessa ei mainita mitään mallieroista tuon toiminnon suhteen.Originally posted by RestiveAinakaan edellisessä E46 (2003) 318i:ssä (2.0) ei saanut pois kun pelkästään tuon luistoneston, nykyisessä dieselissä onnistuu kyllä molempien pois kytkeminen nappia pohjassa pitämällä, sen about 3 sekuntia.
En sitten tiedä onko tuo ilo pelkästään dieseleiden omistajilla...G30 520d Xdrive Sport -18
F30 320i Xdrive Limited Ed. -15
Comment
-
Kyllä se toimii samalla lailla, ainakin kaikissa -02 uudemmissa mitä olen ajanut, 316i compactista 325i:hin.Nappi vaan pohjassa tarpeeksi pitkään oli sitten asc tai dsc.Toi dsc on aika villi ajettava "väliasennossa", reagoi mutkissa vähän turhan hitaasti ja korjaa jo hallussa olevaa luistoa jarruttamalla väärää eturengasta joka vain lisää linkussa oloa.
Comment
-
höpönlöpö, nyt poika jauhaa p*skaa, kyllä sen saa kytkettyä kaikki pois joka ikisestä bemarista joissa tuota luistonesto/ajonvakautus tekniikkaa onOriginally posted by RestiveAinakaan edellisessä E46 (2003) 318i:ssä (2.0) ei saanut pois kun pelkästään tuon luistoneston, nykyisessä dieselissä onnistuu kyllä molempien pois kytkeminen nappia pohjassa pitämällä, sen about 3 sekuntia.
En sitten tiedä onko tuo ilo pelkästään dieseleiden omistajilla...
Lolvo
- Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i
Comment
-
Tulee kyllä hiukka myöhään vastaus tähän, mutta ei ole mitään paskan jauhantaa... kyllä mulla se auto sen verta kauan oli, että tuli painettua nappia pohjassa pidempäänkin, ja eri mittaisia ajanjaksojakin - ei vaan ajonvakautus kytkeytynyt pois päältä, luistonesto toki... hieman vaikea vain lähteä todistelemaan, kun tuli vaihdettua jo puoltoista vuotta sitten auto vastaavan mallin dieseliin - jonka kanssa ei ole ollut ongelmia ajonvakautuksen pois kytkemisssä.Originally posted by Lebahöpönlöpö, nyt poika jauhaa p*skaa, kyllä sen saa kytkettyä kaikki pois joka ikisestä bemarista joissa tuota luistonesto/ajonvakautus tekniikkaa on
BMW E46 320d
Comment
-
ASC = VAIN päällä/pois päältä (mm. kaikki E36 osa E46)
DSC = yksi painallus mittaristossa keskellä keltainen varoitusvalo. Päällä Ns. välimoodi, jolloin päällä sähköinenlukko niin kauan kun auto "käsissä" siten tulee hallinta taas kehiin. Yksi 5 sec. painallus alkuasennosta kytkee koko järjestelmän pois päältä, jolloin myös syttyy toinen varoitusvalo mittariston oikeaan laitaan. Poikkeuksena xi mallit, joissa vain DSC ja silloinkin yksivaiheinen, tosin pois kytkettynä jakaa mukavasti tehoja sinne missä on eniten pitoa...F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
Comment