Originally posted by jr66
View Post
Meniköhän kansi?
Collapse
X
-
Korjataanko täällä vikoja vai otetaan maisemakuvia ? Pari belf... selfietä olis kiva.
Leave a comment:
-
Alkaa mennä sekavaksi, onko tämä mainittu "rumilus" nyt auto vai joku henkilö?
Leave a comment:
-
Miten tänne lisätään kuva???Originally posted by Kylli-Täti View PostMuista ne legot, ettet ota vaan jotain kuvaa googlesta. Älä myöskään pyyhi exif -dataa. Joku linkkaus tähän sun auton ongelmaan, esim. korjaamokuitti ois kans ihan jees jos oikeesti haluat todistaa koko homman olevan totta. Ja kyllä, voin pyytää anteeks jos oikeesti deliveraat, vaikkakaan en sua henk. kohtasesti ees haukkunu
Leave a comment:
-
Muista ne legot, ettet ota vaan jotain kuvaa googlesta. Älä myöskään pyyhi exif -dataa. Joku linkkaus tähän sun auton ongelmaan, esim. korjaamokuitti ois kans ihan jees jos oikeesti haluat todistaa koko homman olevan totta. Ja kyllä, voin pyytää anteeks jos oikeesti deliveraat, vaikkakaan en sua henk. kohtasesti ees haukkunuOriginally posted by B-Girl View PostLaitan, kunhan pesen ensin tuon rumiluksen. Haluatko Välimeren vai alpit taustalle ;-)
Leave a comment:
-
Tämän mäkin haluan nähdä että miksi täällä nälvitään vai mitä tässä tapahtuu:think
Leave a comment:
neiti 645d

Leave a comment: