Mutta toivottavasti pirssi kohta ajokunnossa !
Meniköhän kansi?
Collapse
X
-
Tuollaisia vikokoodeja on tullutOriginally posted by BmwGt View PostMiten nytkähtää?.
Leave a comment:
-
Miten nytkähtää? Voisko liittyä siihen et ilmastoinnin kompura kytkee itsensä tietyn väli ajoin käyntii. Lämmöt vaikuttaa ihan normaalilta, sit miettisin mikä vika jos ne seilailis, näillä ilmoilla se pysyy ku tatti tuolla klo.12 koneen lämmettyä. jos menee sen yli niin sitte pitää huolestua.Originally posted by B-Girl View PostAjan 5 mnuuttia ja lämmöt ovat puolessä välissä mittarin mukaan. (Klo 12:00 kohdalla). Lämpöä mittaava anturi varmaan mennyt, koska mittari jumittaa aina tuohon samaan kohtaan.
Mistähän mahtaa johtua tuo tyhjäkäynnin epätasaisuus. Melkein kuin moottori aikoisi sammua, kun tasaisin väliajoin se "nytkähtää".
Jokatapauksessa moottori lämpenee todella nopeasti ja päättelen siitä, että moottorin jäähdytys ei vaan toimi. Mitkä syyt voisi olla siinä, että jäähdytys ei pelaa? Mikä on vesipumpun siipi? Vaikuttaako se jotenkin?
Leave a comment:
-
Tulpankoloissa kenties vettä ja siksi haluavat vaihtaa ne sytytystulpat
Mutta jotat näin olis käynyt niin olis pitänyt todennäköisesti olla käynyt moottoripesussa mikäli kaikki suojat on paikallaan eikä ole satanut konehuoneeseen.
Leave a comment:
-
Pysytään aiheessa kiitos.Originally posted by ///-M3 View Posthahaha hyvä läppä 645d.... mutta kuva jonka latasit ei sano mitään.. might as well taken from google... voin laittaa sulle kuvan.. haluatko japanista.. mustalta mereltä.. indonesiasta..
nosta konepelti, oikea tolppa edestä katottuna kerro värikoodi.. ja ota kuva koko autosta niin että paperinpala tuulilasissa missä lukee päivämäärä ja btcf
Leave a comment:
-
Haha...645D-GirlOriginally posted by ///-M3 View Posthahaha hyvä läppä 645d.... mutta kuva jonka latasit ei sano mitään.. might as well taken from google... voin laittaa sulle kuvan.. haluatko japanista.. mustalta mereltä.. indonesiasta..
nosta konepelti, oikea tolppa edestä katottuna kerro värikoodi.. ja ota kuva koko autosta niin että paperinpala tuulilasissa missä lukee päivämäärä ja btcf

Keskustelu itse viasta jatkuu tuossa toisessa viestiketjussa. Edelleen odotan poikien belfieitä, mutta ei taida rohkeus riittää ;-)
Alla pari kuvaa tästä aamusta.
"Linea di meccanico"
Leave a comment:
-
Originally posted by B-Girl View PostBimmerimies, eikä tunnista 318Coupen sivukaarta ja peiliä? Huh..
Vinkkinä, niin kuvassa on mun käsi, oliivipuita ja Välimeri.
hahaha hyvä läppä 645d.... mutta kuva jonka latasit ei sano mitään.. might as well taken from google... voin laittaa sulle kuvan.. haluatko japanista.. mustalta mereltä.. indonesiasta..
nosta konepelti, oikea tolppa edestä katottuna kerro värikoodi.. ja ota kuva koko autosta niin että paperinpala tuulilasissa missä lukee päivämäärä ja btcf
Leave a comment:
-
Niin siis sen kuvan pointtina on yleensä todistaa, että kyseisellä henkilöllä todella on kyseinen auto ja tässä tapauksessa kyseinen probleema. Tarina kun vaikuttaa niin legendalta... sen takia esim. vinkkasin siitä korjaamon kuitista. Mutta katotaan tää nyt loppuun asti. Kiinnostaa oikeesti tietää minkä syyn joku pystyy keksiin vedelle moottorissa, koska tuskin kukaan sitä sinne on kaatanutkaan
Leave a comment:
-
Raporttia tulee keskiviikkona mikä 318 coupea vaivaa. Vikakoodit laitan tänne, niin ihmetellään niitä sitten.
Leave a comment:
Leave a comment: