Meniköhän kansi?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ruut
    replied
    Tässähän tuli ihan hymy huulille

    Mutta toivottavasti pirssi kohta ajokunnossa !

    Leave a comment:


  • MikeDry
    replied
    Originally posted by BmwGt View Post
    Miten nytkähtää?.
    Tuollaisia vikokoodeja on tullut

    Leave a comment:


  • BmwGt
    replied
    Originally posted by B-Girl View Post
    Ajan 5 mnuuttia ja lämmöt ovat puolessä välissä mittarin mukaan. (Klo 12:00 kohdalla). Lämpöä mittaava anturi varmaan mennyt, koska mittari jumittaa aina tuohon samaan kohtaan.

    Mistähän mahtaa johtua tuo tyhjäkäynnin epätasaisuus. Melkein kuin moottori aikoisi sammua, kun tasaisin väliajoin se "nytkähtää".

    Jokatapauksessa moottori lämpenee todella nopeasti ja päättelen siitä, että moottorin jäähdytys ei vaan toimi. Mitkä syyt voisi olla siinä, että jäähdytys ei pelaa? Mikä on vesipumpun siipi? Vaikuttaako se jotenkin?
    Miten nytkähtää? Voisko liittyä siihen et ilmastoinnin kompura kytkee itsensä tietyn väli ajoin käyntii. Lämmöt vaikuttaa ihan normaalilta, sit miettisin mikä vika jos ne seilailis, näillä ilmoilla se pysyy ku tatti tuolla klo.12 koneen lämmettyä. jos menee sen yli niin sitte pitää huolestua.

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Tulpankoloissa kenties vettä ja siksi haluavat vaihtaa ne sytytystulpat
    Mutta jotat näin olis käynyt niin olis pitänyt todennäköisesti olla käynyt moottoripesussa mikäli kaikki suojat on paikallaan eikä ole satanut konehuoneeseen.

    Leave a comment:


  • Kylli-Täti
    replied
    Selviskö miks moottorissa on vettä? :think

    Leave a comment:


  • B-Girl
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Pysytään aiheessa kiitos.
    Kiitos H69. Vika saattoi löytyä. Toivottavasti tästä "showsta" on hyötyä jollekkin, jolla samat ongelmat

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by ///-M3 View Post
    hahaha hyvä läppä 645d.... mutta kuva jonka latasit ei sano mitään.. might as well taken from google... voin laittaa sulle kuvan.. haluatko japanista.. mustalta mereltä.. indonesiasta..

    nosta konepelti, oikea tolppa edestä katottuna kerro värikoodi.. ja ota kuva koko autosta niin että paperinpala tuulilasissa missä lukee päivämäärä ja btcf
    Pysytään aiheessa kiitos.

    Leave a comment:


  • B-Girl
    replied
    Originally posted by B-Girl View Post
    Autoriparatore. (Voi zeezuz tätä touhua täällä!)
    "Brutta ma bella"

    "Ruma, mutta kaunis"
    Attached Files

    Leave a comment:


  • B-Girl
    replied
    Autoriparatore. (Voi zeezuz tätä touhua täällä!)
    Attached Files

    Leave a comment:


  • B-Girl
    replied
    Originally posted by ///-M3 View Post
    hahaha hyvä läppä 645d.... mutta kuva jonka latasit ei sano mitään.. might as well taken from google... voin laittaa sulle kuvan.. haluatko japanista.. mustalta mereltä.. indonesiasta..

    nosta konepelti, oikea tolppa edestä katottuna kerro värikoodi.. ja ota kuva koko autosta niin että paperinpala tuulilasissa missä lukee päivämäärä ja btcf
    Haha...645D-Girl

    Keskustelu itse viasta jatkuu tuossa toisessa viestiketjussa. Edelleen odotan poikien belfieitä, mutta ei taida rohkeus riittää ;-)

    Alla pari kuvaa tästä aamusta.
    "Linea di meccanico"
    Attached Files

    Leave a comment:


  • ///-M3
    replied
    Originally posted by B-Girl View Post
    Bimmerimies, eikä tunnista 318Coupen sivukaarta ja peiliä? Huh..
    Vinkkinä, niin kuvassa on mun käsi, oliivipuita ja Välimeri.



    hahaha hyvä läppä 645d.... mutta kuva jonka latasit ei sano mitään.. might as well taken from google... voin laittaa sulle kuvan.. haluatko japanista.. mustalta mereltä.. indonesiasta..

    nosta konepelti, oikea tolppa edestä katottuna kerro värikoodi.. ja ota kuva koko autosta niin että paperinpala tuulilasissa missä lukee päivämäärä ja btcf
    Last edited by ///-M3; 25-05-2016, 08:02. Reason: ajatuskatko

    Leave a comment:


  • Kylli-Täti
    replied
    Niin siis sen kuvan pointtina on yleensä todistaa, että kyseisellä henkilöllä todella on kyseinen auto ja tässä tapauksessa kyseinen probleema. Tarina kun vaikuttaa niin legendalta... sen takia esim. vinkkasin siitä korjaamon kuitista. Mutta katotaan tää nyt loppuun asti. Kiinnostaa oikeesti tietää minkä syyn joku pystyy keksiin vedelle moottorissa, koska tuskin kukaan sitä sinne on kaatanutkaan

    Leave a comment:


  • B-Girl
    replied
    Raporttia tulee keskiviikkona mikä 318 coupea vaivaa. Vikakoodit laitan tänne, niin ihmetellään niitä sitten.

    Leave a comment:


  • B-Girl
    replied
    Originally posted by ///-M3 View Post
    Eihän tää kuva kerro vielä mitään
    Bimmerimies, eikä tunnista 318Coupen sivukaarta ja peiliä? Huh..
    Vinkkinä, niin kuvassa on mun käsi, oliivipuita ja Välimeri.

    Leave a comment:


  • B-Girl
    replied
    Originally posted by Cunttory View Post
    Alkaa mennä sekavaksi, onko tämä mainittu "rumilus" nyt auto vai joku henkilö?
    Joo minä olen se kaunotar ja 318 coupe hirviö.

    Leave a comment:

Working...
X