Originally posted by expertti
View Post
Meniköhän kansi?
Collapse
X
-
Paisuntasäiliön vaihdon jälkeen asentaja piti autoa käynnissä ja ruuvasi jotain jostain läheltä paisuntasäiliötä. Kunhan sade lakkaa, niin käyn katsomassa paisuntasäiliön nesteen värin. Pidänkö autoa käynnissä, kun katson paisuntasäiliöön?
-
Jos kansi menee, sekoittuu öljy ja neste. Tämän näkee kun kurkkaa paisuntasäiliöön onko neste vihreää(normaaliväri) vaiko harmaata(öljyä seassa)Originally posted by B-Girl View PostTaisi tytön Bemarista tulla romuauto 8/
Bmw 318ci Coupe 2004 individual. 130t ajettu.
2 kk sitten vaihdettiin paisuntasäiliö, koska se halkesi.
Tuon jälkeen pelle toimi normaalisti 1500km.
4 päivää sitten moottorin lämmöt alkoivat nousta nopeasti ja moottorin kierrokset "hyppiä" tyhjäkäynnillä.
Paisuntasäiliön nesteet ovat normaalilla tasolla, mutta luulen, että jäähdytys ei jäähdytä moottoria. Käytin moottoria hetken ja kurkkasin öljykorkin alle...ihan kuin kävisi hieman kuumana.
Mitähän kaikkea sieltä on mennyt rikki?
Katselin jo autolainaa tässä katastrofissa....Kuulemma isompi moottorinen kestäisi paremmin? 635 Diesel ja 2008 näyttäisi aika hyvältä
B-Girl
Jäikö ilmaus tekemättä tai ei tehty kunnolla paisarin vaihdon jäljiltä?
Leave a comment:
-
Meniköhän kansi?
Taisi tytön Bemarista tulla romuauto 8/
Bmw 318ci Coupe 2004 individual. 130t ajettu.
2 kk sitten vaihdettiin paisuntasäiliö, koska se halkesi.
Tuon jälkeen pelle toimi normaalisti 1500km.
4 päivää sitten moottorin lämmöt alkoivat nousta nopeasti ja moottorin kierrokset "hyppiä" tyhjäkäynnillä.
Paisuntasäiliön nesteet ovat normaalilla tasolla, mutta luulen, että jäähdytys ei jäähdytä moottoria. Käytin moottoria hetken ja kurkkasin öljykorkin alle...ihan kuin kävisi hieman kuumana.
Mitähän kaikkea sieltä on mennyt rikki?
Katselin jo autolainaa tässä katastrofissa....Kuulemma isompi moottorinen kestäisi paremmin? 635 Diesel ja 2008 näyttäisi aika hyvältä
B-GirlTags: None
Leave a comment: