Noniin iteltä alkaa ideat loppumaan niin kysytään täältäkin.
Eli oli kortti tovin hyllyllä ja kun auto otettiin ajoon taas tyhjäkäynti oli alkanut seilaamaan n.500rpm heittoa, toimi hienosti 1000km sitten aaltoilu palasi ja kerran ei lähtenyt ensimmäisellä startilla käymään ja pientä sinistä savutusta oli havaittavissa... asia paheni ja sammui vedätyksen jälkeen suoraan laukasta valoihin tullessa lähti kuitenkin käymään siitä vielä, yks päivä lämpimällä koneella käynnistin auton annoin hiukan kaasua (aaltoilu loppuu yleensä kaasua antaessa) ja siitä kierrokset suoraan nolliin ja ei käynnistynyt enään.
syy siihen liian alhainen rail paine (4BAR) nyt on vaihdettu nokka-akselin asentotunnistin ja korkeapaine pumpun paineen säädin ja ei edelleenkään käy, suuttimet testattu paluuvuodon varalta ja niitä ei ollut.
ajatuksia kuunnellaan!
Eli oli kortti tovin hyllyllä ja kun auto otettiin ajoon taas tyhjäkäynti oli alkanut seilaamaan n.500rpm heittoa, toimi hienosti 1000km sitten aaltoilu palasi ja kerran ei lähtenyt ensimmäisellä startilla käymään ja pientä sinistä savutusta oli havaittavissa... asia paheni ja sammui vedätyksen jälkeen suoraan laukasta valoihin tullessa lähti kuitenkin käymään siitä vielä, yks päivä lämpimällä koneella käynnistin auton annoin hiukan kaasua (aaltoilu loppuu yleensä kaasua antaessa) ja siitä kierrokset suoraan nolliin ja ei käynnistynyt enään.
syy siihen liian alhainen rail paine (4BAR) nyt on vaihdettu nokka-akselin asentotunnistin ja korkeapaine pumpun paineen säädin ja ei edelleenkään käy, suuttimet testattu paluuvuodon varalta ja niitä ei ollut.
ajatuksia kuunnellaan!
Comment