Originally posted by Rynkeby
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
330d Käynnistys ongelma
Collapse
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Noniin vika selvillä käyntiin lähteminen korjaantui rail-kiskon päästä löytyvällä paineensäätimellä(?) mutta nyt on toinen ongelma.. lyö dde valon välillä palamaan kiihdytyksessä ja ennen starttia joka aika ihme koska kaikki pitäs olla kunnossa voisko johtua isommista suuttimista ja siitä ettei ole ohjelmoitu?:think
Comment
-
-
Originally posted by Rynkeby View PostNoniin vika selvillä käyntiin lähteminen korjaantui rail-kiskon päästä löytyvällä paineensäätimellä(?) mutta nyt on toinen ongelma.. lyö dde valon välillä palamaan kiihdytyksessä ja ennen starttia joka aika ihme koska kaikki pitäs olla kunnossa voisko johtua isommista suuttimista ja siitä ettei ole ohjelmoitu?:thinkSocial Media:
- Twitter
- Instagram
- Twitch
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
Nykyinen:
E61 530d -04
Ex:
E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01
Comment
-
-
Kävin tossa yhessä penkki firmassa kyselemässä asiaa... Eli ongelman ei pitäisi johtua suuttimista vaan vikakoodin mukaan siitä että rail-paine ei vain nouse pyyntiin asti joka aiheuttaa vikatilan
Ohjelmointi ei hänen mukaansa vaikuta asiaan, koska silloin nostetaan vaan periaatteessa ruiskutus pyyntiä joka ei nyttenkään toteudu jostain syystä (huono siirtopumppu?) suodattimen vaihdoin jo ja olisko mahdollista jos jossain olisi pieni vuoto en ainkaan ite huomannut että olis, kuinka pieni vuoto vaikuttaa jo? Onko jollain omakohtaista kokemusta asiasta voisiko olla penkittäjä väärässä että aiheutuisi kuitenkin suuttimista vai meneekö siirtopumppu vaihtoon? ainoa muuttuja ollut tosiaankin suuttimet
Uutta osaa:
Korkeapaine pumppu, suuttimet(35d),rail anturi,Korkeapaine pumpun säädin, nafta suodatin, nokka-akselin asennontunnistin
Comment
-
-
Originally posted by Rynkeby View PostKävin tossa yhessä penkki firmassa kyselemässä asiaa... Eli ongelman ei pitäisi johtua suuttimista vaan vikakoodin mukaan siitä että rail-paine ei vain nouse pyyntiin asti joka aiheuttaa vikatilan
Ohjelmointi ei hänen mukaansa vaikuta asiaan, koska silloin nostetaan vaan periaatteessa ruiskutus pyyntiä joka ei nyttenkään toteudu jostain syystä (huono siirtopumppu?) suodattimen vaihdoin jo ja olisko mahdollista jos jossain olisi pieni vuoto en ainkaan ite huomannut että olis, kuinka pieni vuoto vaikuttaa jo? Onko jollain omakohtaista kokemusta asiasta voisiko olla penkittäjä väärässä että aiheutuisi kuitenkin suuttimista vai meneekö siirtopumppu vaihtoon? ainoa muuttuja ollut tosiaankin suuttimet
Uutta osaa:
Korkeapaine pumppu, suuttimet(35d),rail anturi,Korkeapaine pumpun säädin, nafta suodatin, nokka-akselin asennontunnistin
Tällaiset tapaukset on yleisiä M57:ssa, joissa suuttimen venttiilin kuula on metallinen. (suutin nro. 0445110047). Uuudempaan sukupolveen kuula on vaihtunut keraamiseen, jonka kulutuskestävyys on aivan toista luokkaa.
Yleensä nuo suutin vikaiset saa pilotti kikalla käyntiin.
Paljoko se esipaine on?
Comment
-
-
Kannattaisi myös katsoa rail-paineet kiihdytyksessä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Eli katso polttoaine paineet kiihdytyksessä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostEli katso polttoaine paineet kiihdytyksessä.
Paineet vajaa aikapaljon se oli selvää mutta nyt on mustaa valkosella.
http://www.youtube.com/watch?v=RSO0DL4JkOA
Jakakaa ajatuksia
Comment
-
-
Originally posted by Rynkeby View PostJuuh elikkäs, kävin ajelemassa inpa kiinni otin koko pätkän ylös ja vedon jälkeen ilmenneet vikakoodit.
Paineet vajaa aikapaljon se oli selvää mutta nyt on mustaa valkosella.
http://www.youtube.com/watch?v=RSO0DL4JkOA
Jakakaa ajatuksiae39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostEi tuo ohjelma kyllä INPA ollut, mutta näkyi tuollakin nuo rail-paineet. Olisit samalla katsonut ne siirtopaineet. Kun siellä on uusi railpumppu ja suuttimet, niin vika on tuskin niissä. Kenties siirtopumpussa ei tuotto riitä, niin rail-paineet tipahtaa.
Comment
-
-
Originally posted by Rynkeby View PostVoiko siirtopumppu mennä huonommaksi ilman ajoakin toimi meinaa ennen ilman vika tilaae39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment