Originally posted by ex-VAG
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 takaluukun "automatisointi"
Collapse
X
-
ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
-
-
Solenoidien liikkeet ei järin pitkiä ole, mutta niiden liikkeen nopeus ja voima ovat parhaimmillaan varsin suuria. Solenoidin käyttö luukun avaamiseen perustuisikin yksinkertasimmillaan siihen että annetaan luukulle "potku" jolla luukku aukeaa niin paljon että se jaksaa aueta lopun matkaa omin voimin. Jos luukku on kovin raskas tai kankea liikkumaan niin silloin solenoidista loppuu kyllä liikevarat ja potku. Vivustoilla liikeratoja toki voi lisätä... Helpompaa kuitenkin silloin on käyttää moottoria...
Niin ja Fordissa luukun avas yksinkertanen saranoihin ja hattuhyllyn peltiin kiinnitetty vääntösauvapari.
Comment
-
-
Originally posted by tmthKyllä ainakin uudessa Audi A6:ssa luukku aukeaa, kun avaimesta painaa nappia. Aukeaa siis ihan auki asti.
Audihan esitteli aikoinaan ensimmäisenä Audi 80:ssä nämä kompaktit saranat.
Comment
-
-
Originally posted by ex-VAGMutta onko siinä uudessa A6:ssa enää tilaa säästävää saranointia? Vanhassa vielä oli, mutta niin on käynyt myös e60:n kohdalla, on siirrytty takaisin vanhaan.
Audihan esitteli aikoinaan ensimmäisenä Audi 80:ssä nämä kompaktit saranat.ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
-
Originally posted by ex-VAGMutta onko siinä uudessa A6:ssa enää tilaa säästävää saranointia? Vanhassa vielä oli, mutta niin on käynyt myös e60:n kohdalla, on siirrytty takaisin vanhaan.
Audihan esitteli aikoinaan ensimmäisenä Audi 80:ssä nämä kompaktit saranat.
Comment
-
-
Originally posted by TJJEi se saranoista ole kiinni, E38:issa on samat saranat ja sen luukun saa auki/kiinni napista. Siis jos sopiva lisävaruste on hankittu, siinä toinen kaasujousi korvaantuu hydraulisesti toimivalla sylinterillä ja moottori tulee takaluukun kanteen. Jos jollain lukijalla on E38:n niin voisi mitata onko sen kaasujouset miten paljon erilaiset E39:in jousiin verrattuna, ainakin osanumero on eri.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by RahuSiis onko E38:ssa samanlaiset saranat kuin E39:ssä?? Jos näin niin silloinhan ei pitäisi olla ongelmaa.
Mutta nuo sylinterit ja niiden moottori on kyllä uutena sellaisissa hinnoissa, että kaasujousia virittelee sillä summalla aika monta...
Comment
-
-
Myös näihin E46 compakteihin on ollut saatavana tuo toiminto.
Lainaus esitteestä:
...comfort opening function for the tailgate, which can be opened completely at the push of button, using radio remote control.
Mun mopoon vaihdettiin aikoinaan takuuna uudet avausjouset ja työ tilauksen jälkeen huoltoneuvoja soitti perään ja kysyi onko mun pelissä nuo paremmat jouset vai ne ihan tavalliset.
Neuvokas kaveri voisi tutkia tuota lisää ETK:n avulla.E46 330Ci Cab M-Sport -03
I01 i3s 120Ah "Voll" -19
Ex:
E87 120dA M-Sport -08
E90 318i -06
E46 320i M-Sport -02
Comment
-
-
Originally posted by TJJEi se saranoista ole kiinni, E38:issa on samat saranat ja sen luukun saa auki/kiinni napista. Siis jos sopiva lisävaruste on hankittu, siinä toinen kaasujousi korvaantuu hydraulisesti toimivalla sylinterillä ja moottori tulee takaluukun kanteen. Jos jollain lukijalla on E38:n niin voisi mitata onko sen kaasujouset miten paljon erilaiset E39:in jousiin verrattuna, ainakin osanumero on eri.Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
Comment