Itse olen E39:ssä huomannut että välillä juurikin jalkojen lämpötilapuhallus on se mikä sekoilee, tosin olen koko talven pärjännyt automaatilla, välillä tosin tuntunut että jalat on välillä turhan kylmät tai kuumat, ei niin paljoa tosin että olisin manuaalille laittanut.
Mutta tossa kun oli +8 ulkona (auton ulkomittari toimii) ja ajoin autolla aikas pitkään niin alkoi jalat jo hieman hikoamaan, lämpötila asetus 21 asteessa. Koitin, niin aika pirun lämmintä sieltä tuli. Piti laitaa ihan 16-17 tms asetus jolloin rupesi tulemaan kylmää. Autossa oli 22 astetta sellasen erillismittarin mukaan. (Ei kovin tarkka, fm lähettimen lämpömittari).
Jännä nähdä mitä tuo tekee kun ilmat tästä lämpenee....
Mutta tossa kun oli +8 ulkona (auton ulkomittari toimii) ja ajoin autolla aikas pitkään niin alkoi jalat jo hieman hikoamaan, lämpötila asetus 21 asteessa. Koitin, niin aika pirun lämmintä sieltä tuli. Piti laitaa ihan 16-17 tms asetus jolloin rupesi tulemaan kylmää. Autossa oli 22 astetta sellasen erillismittarin mukaan. (Ei kovin tarkka, fm lähettimen lämpömittari).
Jännä nähdä mitä tuo tekee kun ilmat tästä lämpenee....
Comment