Eipä tuohon juuri muuta voi sanoa kun että kyllä se sinne menee. Onko iskari varmasti aivan ulos asti vedettynä? Ja jouset puristettuna mahdollisimman pitkältä matkalta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 madaltaminen?
Collapse
X
-
Originally posted by Tuiske View PostEipä tuohon juuri muuta voi sanoa kun että kyllä se sinne menee. Onko iskari varmasti aivan ulos asti vedettynä? Ja jouset puristettuna mahdollisimman pitkältä matkalta?Peugeot 407 HDi 136 -04
Ex: E46 320i -00
Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93
Comment
-
-
apuva
Laitetaan tähän topikkiin tämmönen ongelma tällä kertaa, mites kun tuo takaiskarin alapää lumpsahti issestään pois paikoiltaan, niin kuinka sen takasin sais? Tuo "pultti" näyttää jotenkin oudolle?
kuva kertovat varmaan tilanteen... Toinen puoli sentään vielä paikoillaan, mutta kuinkas tämän saa sitten auki?Last edited by takatalvi; 02-05-2008, 16:20.BMW i3
Comment
-
-
Originally posted by takatalvi View PostLaitetaan tähän topikkiin tämmönen ongelma tällä kertaa, mites kun tuo takaiskarin alapää lumpsahti issestään pois paikoiltaan, niin kuinka sen takasin sais? Tuo "pultti" näyttää jotenkin oudolle?
kuva kertovat varmaan tilanteen... Toinen puoli sentään vielä paikoillaan, mutta kuinkas tämän saa sitten auki?
Iskarin on normaalilla pultilla navassa kiinni. pultti kulkee iskarin alapäässä kumiin vulkanoidun holkin läpi. Tämä holkki nyt on sulla revennyt vulkanoinneistaan irti. Eli avaat pultin niin sulle jää se holkki käteen mikä pitäs olla siinä kumissa kiinni..
Iskari on tullut tiensä päähän.. jollei sitten rupea harrastamaan kepulikonsteja..F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostIskarin on normaalilla pultilla navassa kiinni. pultti kulkee iskarin alapäässä kumiin vulkanoidun holkin läpi. Tämä holkki nyt on sulla revennyt vulkanoinneistaan irti. Eli avaat pultin niin sulle jää se holkki käteen mikä pitäs olla siinä kumissa kiinni..
Iskari on tullut tiensä päähän.. jollei sitten rupea harrastamaan kepulikonsteja..BMW i3
Comment
-
-
Originally posted by -PT- View PostApuaa.....Onko kellään mitään hyviä ideoita, että millä tuon sais kasaan?"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Omalta osaltani heitän kanssa kysymyksen kehiin tähän threadiin...
E46:sen oikea takakulma 2cm alempana ku muut. (ilmeisesti jousi poikki... selviää illalla) Edessä vanteen keskiöstä loksun reunaan se 36cm kuten vasen takakulmakin.. Eli ilmeisesti siinä on alla tuo
alkuperäin sport alusta??
Nyt pitäis sitten muutenkin kesäkumien saavuttua laittaa madallusta peliin. Käykös toi H&R -55/35mm pelkkä jousisarja noitten alkuperästen iskareitten kaa kivuttomasti? Budjetti on hieman tiukalla enkä tässä vaiheessa ainakaan raaski investoida kuin pelkkää jousiin. Toinen vaihtoehto on sitten se H&R -35mm/20mm?
Comment
-
-
Originally posted by Jargo View PostOmalta osaltani heitän kanssa kysymyksen kehiin tähän threadiin...
E46:sen oikea takakulma 2cm alempana ku muut. (ilmeisesti jousi poikki... selviää illalla) Edessä vanteen keskiöstä loksun reunaan se 36cm kuten vasen takakulmakin.. Eli ilmeisesti siinä on alla tuo
alkuperäin sport alusta??
Nyt pitäis sitten muutenkin kesäkumien saavuttua laittaa madallusta peliin. Käykös toi H&R -55/35mm pelkkä jousisarja noitten alkuperästen iskareitten kaa kivuttomasti? Budjetti on hieman tiukalla enkä tässä vaiheessa ainakaan raaski investoida kuin pelkkää jousiin. Toinen vaihtoehto on sitten se H&R -35mm/20mm?Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
-
Heitetään tähän samaan sarjaan sellanen kysymys et kuinka ne takajouset saa vaihdettua?
Tuli tuossa yritettyä vaihtaa niitä mut iskarin irrotukseen se vaan jäi ja sama vanha jousi edelleen paikallaan? Paikallaan tällä hetkellä alkuperäiset jouset.
Kun iskarin alapään irroittaa niin täytyykö sen jälkeen vielä kovin paljoa puristimilla puristaa? Jousta sai puristettua vähäsen mut puristimesta loppui vara.
Auton perä oli ilmassa pukkien päällä koko toimenpiteen ajan.
Onko jousi irronnut muilla pelkällä iskarin alapään irroituksella vai miten?
Comment
-
-
Iskarinalapää ja tukivarsi irti (kolme pulttia pohjassa), joku piuha siinä menee, niin se kannattaa höllätä (nipsut) ettei mee poikki kun "tippuu" alas, sitten vähän työntää jarrulevystä alaspäin ja nappaa jousen pois.
ja edit. ei siinä tarvita puristimiaLast edited by Bääm; 27-04-2007, 02:29.330d -03 M57N
Comment
-
-
Originally posted by Bääm View PostIskarinalapää ja tukivarsi irti (kolme pulttia pohjassa), joku piuha siinä menee, niin se kannattaa höllätä (nipsut) ettei mee poikki kun "tippuu" alas, sitten vähän työntää jarrulevystä alaspäin ja nappaa jousen pois.
ja edit. ei siinä tarvita puristimia"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Näin. Ja kun vielä muistaa että mikäli tuon pitkittäisen alatukivarren etupään menee irroittamaan, niin takapään auraukset menee persiilleen saman tien.
Eli tuo auraus-säätö on ko.alatukivarren etupäässä, jolloin sen irroitus tietää välitöntä alustakulmien mittausta(voi nimittäin mennä pieleen ja paljon).
Eli se jousi kyllä tulee pois pelkällä iskarin irroituksella ja jos ei tulisikaan, niin siinä tapauksessa irroitetaan ylätukivarren ulkopää.
Comment
-
Comment