Originally posted by Trout Mask Replica
View Post
Tuulilasin vaihto e46
Collapse
X
-
Sama kiinnostais helsingin suunnalla? Mitä kustantaa ja onko jotain hyvää mestaa tiedossa?Ex: 325i Facelift, M-Sport II -02, 330CIA Cabriolet M-Sport II Topasblau -02,
330D Touring -01 *bbs edition*, 328 coupé Hellrot -99, 328 M-Sport Montrealblau -95, 328 coupé Madeiraviolet -95
sigpic
-
En nyt tähän hätään osaa sanoa mitä kustantaa mutta voin taata että pk-seudun halvimmat hinnat. työnlaatu ja palvelu varmasti ensiluokkaista www.tuulilasiveljet.fiOriginally posted by Pande View PostSama kiinnostais helsingin suunnalla? Mitä kustantaa ja onko jotain hyvää mestaa tiedossa?
Comment
-
Tietoa ei ole hyvyydestä mutta edullinen ainakin pitäisi olla => city pitstop. Vm. -96 vectran tuulilasi (halvin vaihtoehto) 180 € sisältäen työt ja lasin, vai oliko se sittenkin 160 € mutta halpaa joka tapauksessa.Originally posted by Pande View PostSama kiinnostais helsingin suunnalla? Mitä kustantaa ja onko jotain hyvää mestaa tiedossa?
Vakuutusyhtiötkin käyttävät tuota korjaamona joten voiko tuosta sanoa jotain laadusta... ...tuskin.
Comment
-
thanks.. täytyypä soitella ja kysellä niin saa senkin asian hoidettua
Ex: 325i Facelift, M-Sport II -02, 330CIA Cabriolet M-Sport II Topasblau -02,
330D Touring -01 *bbs edition*, 328 coupé Hellrot -99, 328 M-Sport Montrealblau -95, 328 coupé Madeiraviolet -95
sigpic
Comment
-
Tuolta kannattaa myös kysellä hintoja.
Comment
-
Totta todellakin.Originally posted by Hemi View PostUnohda nyt ne teippiviritykset ja käytä auto lasin asentaneessa firmassa korjattavana. Ne sisäpuolen teippaukset eivät tähän ongelmaan auta, koska kyseessä on lasin väärä asemointi(yleensä lasi on 1-3mm liian alhaalla) jolloin lasin huulitiiviste ei tiivisty katon etu tai sivupokkausta vasten. Ja....se lasi voidaan irroittaa ja kiinnittää vaikka sata kertaa, ilman että sillä olisi mitään merkitystä sen kiinnittymiseen tms.
Lasin laittaja vaan tykkää joskus laittaa ruudun vähän alas jolloin seuraavalla vaihtokerralla mahtuu/ voi mahtua saha (paremmin) väliin.
BMW:stä en tiedä mutta tarvikelasi toisen merkkisiin on kokemani ja kuulemani mukaan kaarevuudelta, muodolta ja mitoiltaan erilainenOriginally posted by Stone View PostTähän väliin voisi kysyä, et onko noissa eri valmistajien laseissa miten paljon eroja (esim. kaarevuus ja mitat) ja mikä on sitten alkup. BMW lasien valmistaja?
Työ joka merkkiliikkeessä tehdään alle/ohjeajan/aina?Originally posted by Hemi View PostSiis se on varma että maahantuojaorganisaation piirissä vaihdetusta orggilasista kate tulee juuri lasista, mutta näin ei kyllä voi olla lasiasennustöitä tekevissä firmoissa?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Tämä on nykyisin urbaanilegendaa.Originally posted by petrolhead View PostBMW:stä en tiedä mutta tarvikelasi toisen merkkisiin on kokemani ja kuulemani mukaan kaarevuudelta, muodolta ja mitoiltaan erilainen
Toisaalta on suuri mahdollisuus että juuri se "tarvikelasin" valmistaja tekee myös ne orggislasitkin.
Comment
-
Ot, mutta eipä tunnu E38:iin löytyvän hyvää lasia. Pilkington siihen nyt viimeksi laitettiin, tuntuu pehmeältä, tai minä olen hullu. Pyyhkijät jätti jälkensä jo noin kymppitonnin kesäajon jälkeen. lämmitys ei pelannut lasinvaihdon jälkeen(E38:ssa välttämätön varuste). Syviä "kraatereita" tuntuu tulevan helpommin kuin alkuperäisessä lasissa. Alkuperäinen lasi kesti ilman pyyhkijän jättämiä jälkiä parisataatuhatta, uusi Fackingpjonjantong ei kymmentä. Ilmeisesti vielä väärin asennettu, koska koko saatanan ruudun läpi menevä halkeama lähtee konopeiton alta, siis piilosta kiveniskemille. Ei kyllä maksanutkaan kuin jotain 450e, mutta seuraava saa maksaa enemmän. Kunhan toimii edes se saatanan lämmitys
E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
No, mitä olen tehnyt niin olen havainnut muuta. Samaa kertoo jokainen minua opastanut peltikeisari.Originally posted by Hemi View PostTämä on nykyisin urbaanilegendaa.
Kyllä , mahdollista. Olen nähnyt kyllä akkunoita joissa on sekä Pilkingtonin että General Mistaken logo. Ei aina , ei kaikissa.Originally posted by Hemi View PostToisaalta on suuri mahdollisuus että juuri se "tarvikelasin" valmistaja tekee myös ne orggislasitkin.
EDIT: Onhan tuossa omassa e46:ssakin näemmä Pilkkingttoni orkkiksenaLast edited by petrolhead; 28-03-2009, 16:14.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Vähän vaikea juttu takuun kannalta, ruudun kanssa on helppo vedota ulkoiseen syyhyn kun tulee vaurio.Originally posted by TFV View PostOt, mutta eipä tunnu E38:iin löytyvän hyvää lasia. Pilkington siihen nyt viimeksi laitettiin, tuntuu pehmeältä, tai minä olen hullu. Pyyhkijät jätti jälkensä jo noin kymppitonnin kesäajon jälkeen. lämmitys ei pelannut lasinvaihdon jälkeen(E38:ssa välttämätön varuste). Syviä "kraatereita" tuntuu tulevan helpommin kuin alkuperäisessä lasissa. Alkuperäinen lasi kesti ilman pyyhkijän jättämiä jälkiä parisataatuhatta, uusi Fackingpjonjantong ei kymmentä. Ilmeisesti vielä väärin asennettu, koska koko saatanan ruudun läpi menevä halkeama lähtee konopeiton alta, siis piilosta kiveniskemille. Ei kyllä maksanutkaan kuin jotain 450e, mutta seuraava saa maksaa enemmän. Kunhan toimii edes se saatanan lämmitys
Mikä tuo mainitsemasi lämmitys e38 lasissa on? Itse ruudun vai pyyhkijöiden?
Kai sen toiminnan testaus periaatteessa kuuluisi lasinvaihtoon ja ainakin asiakkaalle tiedottaminen jos ei toimi , ennenkuin kaikki laitetaan kasaan
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Villi veikkaus että liittimen lukitus tm rikottu ja ajateltu että pysyy se noinkin tai poka ei kaipaa sitä kun ei varmaan edes tiedä lämmityksestä
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Sanotaan nyt että ei tämän jälkeen ihan jokainen "peltikeisari", koska minä olen vahvasti eri mieltä. Nimittäin nämä mallinnetaan aivan erilailla kuin ennen vanhaan, muotteja tekemällä. Eli tuotantotelaranssit riippuu aivan vaatimuksista ja tehtaan tyylistä tehdä laseja kun lasin malli/muoto on satkulleen koneessa. Toki joitan "vanhan kansan" valmistajia vieläkin löytyy joiden lasit on mitä sattuu, mutta käytännössä kaikki yleisemmät nykypäivän lasit ovat kyllä kaikki yhtä mitta+muototarkkoja.Originally posted by petrolhead View PostNo, mitä olen tehnyt niin olen havainnut muuta. Samaa kertoo jokainen minua opastanut peltikeisari.
Ainakaan esim.meillä käytetyissä neljän suurimman valmistajan laseissa(joista yksi on 99.5%:n varmuudella aina myös sen orggislasin valmistaja) ei todellakaan ole ollut enään vuosiin mitään ongelmaa mittojen/muodon suhteen suhteessa orggislasiin.
Comment
-
Niinhän siinä kävi että vaihtomääräys tuulilasista tuli omalle e46:selle. Mikä ois oulussa edullisin paikka kyseiseen operaatioon? Ja onko kokemuksia millasta työnjälkeä on missäki tullu? Kiitos avustanne jo etukäteen!..
Kysyin tarjouksen V.E.Lipposelta ja sanoivat homman hinnaksi 290€/yksvärisellä lasilla ja 320€/kaks värisellä"don't ride faster than your guardian angel can fly"
Käyttis: e38 740i
e32 740i(projekti)
ex: e39 530da -00, e46 320i touring -02
Comment
-
Toikkihan on nyt e46:lle mutta kävin tänään kyselemässä tuolta hintaa e36 Coupén lasille ja tuo normaali sävylasi 300e vaihdettuna ja se yläreunastaan tummennettu 320e. Edullinen?Originally posted by Dani View PostF10 535d xdrive msport
Ex. e91 325xiA
Ex. e36 328i Coupé
Comment
Comment