Originally posted by ipi75
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 alapallot ja tukivarret sun muut
Collapse
X
-
Originally posted by Antsah View PostKoiranluuhan se, vaihda molemmin puolin. Itse vaihtelin varsin ne runkopuslatkin vakaajaan vaikkei ne varsinaisesti vaihtokunnossa olleet, mutta olipahan melkoisesti jo suurentuneet reiät niissä, joten ihan tyytyväinen olin, että vaihdoin.
Comment
-
-
Puslat alkas oleen itellä vaihdon tarpeessa ja autoa on madallettu aika raakasti joten ei varmaankaan kannat ottaa nuita oem puslia. Eikös ne meinaa rajusti madalletussa autossa mennä aika äkkiä juurikin nuo öljypuslat? Vielä kun tuo rengasprofiilikin on 25 niin ei varmaan ainakaan edes auta nuitten puslin kestoikää Kannattaisko hommata sitten nuo powerflexit ja onko jotain suositusta mistä kannattais hommata? Schmiedmanilla näytti olevan eteen nuo takinmaiset puslat 70 kieppeillä ja taakse 60 :think
Comment
-
-
Noi meylen HD tukivarret on vissiin-vähän-lyhyemmät orkkikset , molemmille puolille oli ilmestynyt haritusta parikytä minuuttia ja camber oli vähentynyt 10 min per puoli. No , nyt menee taas niinku pitää2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by Jebbunen View PostOnkos kukaan vaihtanu madallettuun e46 lyhempiä koiranluita ? vaikutusta ?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
No niin tuli nyt viikonloppuna vaihdettua noi kaikki etupään kriittiset osat ja kyllä tuli autosta tosi jämäkän oloinen. Eli vaihdoin meylen hd tukivarret + vaico raidetangot ja powerflexit etutukivarren takapusliksi.
Varsinkin jarrutuksissa ennen ilmennyt tärinä on tipo tiessään Loppuviikosta olis viel tarkoitus päästä kulmien säätöön.
Tuossa viel kuva uusista/ vanhoista rojuista.Last edited by bmw330ci; 23-05-2010, 20:25.
Comment
-
-
Originally posted by bmw330ci View PostNo niin tuli nyt viikonloppuna vaihdettua noi kaikki etupään kriittiset osat ja kyllä tuli autosta tosi jämäkän oloinen.
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostKauas meni aikaa moiseen operaatioon ja oliko mitään mainittavia hankaluuksia uusien osien asennuksessa? :think
Nuo vanhat osat olivat aika "hapettuneita" joten niiden irrottaminen vaati vähän lekaa ja ärräpäitä
Mutta itse uusien osien asennus meni tosi mukavasti...eli kun vanhat osat ovat laittialla niin alat olemaan jo voiton puolellaLast edited by bmw330ci; 23-05-2010, 22:33.
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostKauas meni aikaa moiseen operaatioon ja oliko mitään mainittavia hankaluuksia uusien osien asennuksessa? :think2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostVaativimmat taitaa olla sisemmän pallon mutterin avaaminen ja kiinniveivaus. Kuskin puolella onnistuu tosin yläkautta jos vaan on jatkoa riittävästi ja hyvä vehkeet millä vääntää. Ja sitten pallon tapin pajoittaminen irti olka-akselista , välillä tuntuu kuin olisivat ihan tiukassa.Last edited by wta; 23-05-2010, 22:51.
Comment
-
-
Pyytää kaverin vähän vipuamaan tukivartta alas ja lyö (huom ei naputa vaan lyö) sivusta tukivarren nivelpesään.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostVaativimmat taitaa olla sisemmän pallon mutterin avaaminen ja kiinniveivaus. Kuskin puolella onnistuu tosin yläkautta jos vaan on jatkoa riittävästi ja hyvä vehkeet millä vääntää. Ja sitten pallon tapin pajoittaminen irti olka-akselista , välillä tuntuu kuin olisivat ihan tiukassa.Originally posted by wta View PostKyllä nuokin lähtee kun murtohaarukkaa ja tarpeeksi iso moskaa käyttää. Itsellä oli käytössä vain normaali vasara ja meinas usko loppua. Mutta jos varaa sellaisen moskan missä on n. nyrkin kokoinen pää niin pitäisi lähteä suht kivuttomasti...Nyt: E39 530d 2002 m-sport
ex: E32 730, E36 325 coupe, E34 525, E30 316
Comment
-
Comment