Mun entinen auto ei minulla useamman vuoden ollessaan saanut sikaa yhtään, täysin normaalikäyttö oli kyseessä. Ymmärtäisin repeämät jos sillä olisi kahva auki ajettu jatkuvasti mutta kun ei....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 perse ääntää!?
Collapse
X
-
jos perse ääntää niin kannattaa muuttaa hiukan ruokavaliota terveellisemmäksi
Asiaan... kyllä se varmaan hitsata kannattais... ei se varmaan nytten niin iso/kallis homma ole? aikaa kyllä voi "hiukan" kulua kun noi pultit tuppaa istumaan aika hyvin kiinni, ite kun vaihdoin vasemman takatukivarren niin sain tuhottua yhen lenkki avaimen ja yhen jatkovarren... tuntuu noi pultit melkeen katkeavan mielummin kuin irtoavan ::thinkIhan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment
-
-
Originally posted by puhvc View Postjepjep, no pitänee kokeilla hitsata tai jotenki värkätä.. eihän toi nyt varmaa nii iso homma oo, kunhan vaa sit saiski ne kulmat oikee, varsinki ku on madallettusigpic
BMW E93 335i & BMW M550Dx
EX:F30 320ix Performance, Audi A6 4G 3.0Tdi, Audi A5 Sportback, E46 M3 Cabriolet, X6 35d, X5 3.0sd, E92 335xi, Alpina B3 Cab, E60/E61 530d, Mini Cooper S, E46 330dAT
XHP Vaihteisto ohjelmoinnit Tampereella, kysy privalla.
Comment
-
-
juup, perä hitsattu!
yläpuolelta porasin isolla poranterällä reijän ja siitä eka puikolla hitsasin niitte tehtaan "saumojen" kohille, eli just oikeesee paikkaa sai kohistettua sen ku siin oli semmoset löntit jotka uppos koloo, sitte mikillä päälle sinne taaemmas. Alas tein vahviste levyn siihe välii ja puikolla kii ja sit ne ohuet pellit mikillä siihe vieree. massaa älyttömänä päälle ja tuli niinku ei ois mitää vikaa ollutkaa, ja varmasti on lujemmasti ku tehtaan jäljilt
Comment
-
-
Rakennetta on parannettu -00 vuoden aikana, olikohan ny niin että se pala on sillon hitsattu kiinni myös sivusta, pitäis kestää paremmin, tiedä sitten.
Oon luullu että tää repeeminen olis vaan kutos koneisten ongelma mutta näköjään kaikista repee.sigpic
BMW E93 335i & BMW M550Dx
EX:F30 320ix Performance, Audi A6 4G 3.0Tdi, Audi A5 Sportback, E46 M3 Cabriolet, X6 35d, X5 3.0sd, E92 335xi, Alpina B3 Cab, E60/E61 530d, Mini Cooper S, E46 330dAT
XHP Vaihteisto ohjelmoinnit Tampereella, kysy privalla.
Comment
-
-
Originally posted by Lallevihtinen View PostRakennetta on parannettu -00 vuoden aikana, olikohan ny niin että se pala on sillon hitsattu kiinni myös sivusta, pitäis kestää paremmin, tiedä sitten.
Oon luullu että tää repeeminen olis vaan kutos koneisten ongelma mutta näköjään kaikista repee.Tesla Model 3 Performance
EX: BMW F36 420d Gran Coupé x-drive M-Sport
EX: VW Touran 2.0 TDI
EX: VW R6 Polo GTI
EX: Audi 4F A6 Avant 3.0Tdi Quattro
EX: BMW E91 325dA M-sport
EX: BMW E46 320d touring M-sport
EX: VW Golf IV Variant 1.9 Tdi PD
EX: Seat Leon 1.9 Tdi PD
EX: Peugeot 605 3.0 v6 sr
EX: Ford Sierra 4D 2.0i DOCH
Comment
-
-
No niin. Käytin tuota omaa koslaa nosturin päällä. Apurungon puslat oli kunnossa kuten myös perämurikan kannatin puslat. Rättinivel oli hyvässä kunnossa. Välyksiä löytyi laatikon, kardaanin ja perän välillä. Tuo tumpsahdus ääni taitaa johtua juuri noista välyksien summasta. Suurin välys oli perämurikassa. Perä ei pidä mitään ylimääräistä meteliä ajossa. Ei ole vissiin syytä huoleen, että olis perä menossa?Peugeot 407 HDi 136 -04
Ex: E46 320i -00
Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93
Comment
-
Comment