Itse kyllä suosittelisin tota manuaalia, koska toi smg oli ehkä hiukan nykivä/raaka arkikäyttöön. Radalla tietysti asia voi olla toisin ja makuasiahan on tämäkin. Ja joitakin vikoja tossa smg:ssä on ollut. Ja kyllä noi koneet kestää samanlailla kuin muutkin kunhan ei anna kylmälle koneelle kenkää..
Minkälaisia vikoja SMG:ssä on ollut ja miten kalliita korjata?
Miten autosta huomaa jos SMG:ssä onkin jotain vikaa?
Kannattaako oikeasti pysyä vaan erossa SMG -vehkeistä?
Ikinä en oo SMG -laatikkoista ajanut - tyhmä kysymys, tartteeko jalkaa nostaa kaasulta vaihdetta vaihtaessa? Paljonhan tuota laatikkoa on kehuttu, mutta jotenkin tulee aina ensimmäisenä mieleen että automaatti ku automaatti..
Minkälaisia vikoja SMG:ssä on ollut ja miten kalliita korjata?
Miten autosta huomaa jos SMG:ssä onkin jotain vikaa?
Kannattaako oikeasti pysyä vaan erossa SMG -vehkeistä?
Ikinä en oo SMG -laatikkoista ajanut - tyhmä kysymys, tartteeko jalkaa nostaa kaasulta vaihdetta vaihtaessa? Paljonhan tuota laatikkoa on kehuttu, mutta jotenkin tulee aina ensimmäisenä mieleen että automaatti ku automaatti..
No, maanantaina olis tarkotus lähteä koeajolle..
No,minä ostin manuaalin aikoinaan, koska se SMG oli niin nykivä ja hidas, mutta kaverilla on SMG ja sen vaimo tykkää siitä. Ei tarvitse nostaa jalkaa kaasulta. Mielestäni hienoin asia SMG boksissa on se välikaasu, minkä se antaa pienemmälle vaihdettaessa.
No,minä ostin manuaalin aikoinaan, koska se SMG oli niin nykivä ja hidas, mutta kaverilla on SMG ja sen vaimo tykkää siitä. Ei tarvitse nostaa jalkaa kaasulta. Mielestäni hienoin asia SMG boksissa on se välikaasu, minkä se antaa pienemmälle vaihdettaessa.
Ainakin E36:sessa SMG on suorastaan yllättävän hidas vaihtamaan.
Piti "tyytyä" manuaalivaihteiseen.
Ja on niin "karvalakkimalli", ettei siinä ole edes kattoakaan! No joo, sain kuitenkin ostettua sellasen irrotettavan mukaan..
Nimimerkillä todellista AJAMISEN ILOA tästä illasta alkaen!
Piti "tyytyä" manuaalivaihteiseen.
Ja on niin "karvalakkimalli", ettei siinä ole edes kattoakaan! No joo, sain kuitenkin ostettua sellasen irrotettavan mukaan..
Nimimerkillä todellista AJAMISEN ILOA tästä illasta alkaen!
OT: Onnittelut.
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre Z3 Roadster 2.8 '98isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Tälläistä peliä itsekkin alkanut harkitsemaan nyt jo puolivakavasti Sitä ajattelin kysyä että eikös tätä alettu valmistamaan 2000vm jo? Onko näissä aikasemmissa jotain erilaista kuin uudemmissa. Jos sattuisi löytämään 2000 luvun M3:sen senhän saisi ilmeisesti tuoda painoon kohdistetulla veroprosentilla? Joka olisi jotain 24-26% välillä todennäköisesti.
Tälläistä peliä itsekkin alkanut harkitsemaan nyt jo puolivakavasti Sitä ajattelin kysyä että eikös tätä alettu valmistamaan 2000vm jo? Onko näissä aikasemmissa jotain erilaista kuin uudemmissa. Jos sattuisi löytämään 2000 luvun M3:sen senhän saisi ilmeisesti tuoda painoon kohdistetulla veroprosentilla? Joka olisi jotain 24-26% välillä todennäköisesti.
-Jyri
Noniin ensimmäiseks onnea k2ri:lle hienon auton ostosta
Kyllähän kannattaa ämmää harkita, jos siltä tuntuu. Tuota e46 korimallin ämmää alettiin pukkaamaan ulos kaupoista 2001 vuodesta lähtien ja suurempaa uudistusta ei ole ole sen jälkeen näkynyt. Eli faceliftmalli tuli siinä 2004 vuoden tienoilla jossa uudistui valot ja jotain muuta pientä.
Ex.
-02 e46 m3
-08 bmw 135i
- bmw m6
- F20 120d
- F20 LCI 125d
Britanniasta muuten saa jo aika hyvin 11.000-12.000£ M3, toki ne on postiautoja mutta mitä sitten. Siihen 15.000e veroja päälle niin... aika paljon halvempi kuin Suomessa?
Noniin ensimmäiseks onnea k2ri:lle hienon auton ostosta
Kyllähän kannattaa ämmää harkita, jos siltä tuntuu. Tuota e46 korimallin ämmää alettiin pukkaamaan ulos kaupoista 2001 vuodesta lähtien ja suurempaa uudistusta ei ole ole sen jälkeen näkynyt. Eli faceliftmalli tuli siinä 2004 vuoden tienoilla jossa uudistui valot ja jotain muuta pientä.
Tuohon mm. pieneen kuuluun myös moottorinohjaus...
Britanniasta muuten saa jo aika hyvin 11.000-12.000£ M3, toki ne on postiautoja mutta mitä sitten. Siihen 15.000e veroja päälle niin... aika paljon halvempi kuin Suomessa?
Ja saksastakin saa alle 20k€ tosin kuntoa ei tiedä, mutta jos löytäisi edes 20k€ (esim loppuvuodesta 2009 tai 2010 keväällä hyvinkin mahdollista) pyöreästi ja saisi tuotua tommosen 12/2000 (löysin 2 tämmöistä) niin hintaa jäisi 30-33ke kieppeille.
Comment