Originally posted by elreino
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
330D Ahtaa liikaa
Collapse
X
-
Originally posted by Incidious View Postturbotecin ohjelma on.. mutta nyt mättää jossain muualla ku ku vakiosoftallakin oli ongelmia topicin aloittajalla.. Miltä ajalta vikakoodit oli? ettei vain olisi jäänyt koodi jo ennenkuin vaihdoit uuden ahtopaineen tunnistimen?
Ensin tyhjennettiin bosch carilla vikamuisti ja kävin ajaa ja sitten tuli uudestaan toi ahtopainetunnistin vika ilmoitus,vakio softalla ei meno katkennut niinkuin nyt, vaan paineet sompaili ja tasoittui sitten normaaliin.
Mites jos sais huijattua painekellon vierestä paineita alemmas, mutta pitääkö ahistaa letkua vaiko laittaa ohivuotoa? Tiedän vippaskonsti....Last edited by wmb330d; 03-10-2009, 09:16.
Comment
-
-
JEEEESSSS....auto toimii, puoli kiekkoa turbon tankoa kiinnipäin ja se on siinä!!!
Ja jos ihan ruvetaan vanhoja muistelee niin toi tangon säätö välttämätön koska, kun turbo irroitettiin ja tarkastettiin niin kellohan oli irti ja niissä ruuveissa on vähän pelivaraa joten jääny siinä säädöt perseelleen, tai ainakin minä uskon niin kun nyt toimii todella hienosti.Paineet käväisee reilussa 1.5 ja tasoittuu melkein heti 1.4 pintaan.
Comment
-
-
No joo asiaa taas, nyt ahdin,ilmamäärämittari,ahtoanturi vaihdettu ja kyllä se homma vaa niin on että ahtaa yli 1,5 liian kauan ja antaa ahtopainetunnistin vikakoodin, nyt loppuu kyllä ymmärrys... ideoita?
Ja eihän tarvii koodata uutta ilmamäärämittaria vaikka eri numerolla? ainakin väittivät niin kl varaosassaLast edited by wmb330d; 02-11-2009, 08:51.
Comment
-
-
Originally posted by wmb330d View PostNo joo asiaa taas, nyt ahdin,ilmamäärämittari,ahtoanturi vaihdettu ja kyllä se homma vaa niin on että ahtaa yli 1,5 liian kauan ja antaa ahtopainetunnistin vikakoodin, nyt loppuu kyllä ymmärrys... ideoita?
Ja eihän tarvii koodata uutta ilmamäärämittaria vaikka eri numerolla? ainakin väittivät niin kl varaosassae46 330d touring
Comment
-
-
Originally posted by wmb330d View PostNo joo asiaa taas, nyt ahdin,ilmamäärämittari,ahtoanturi vaihdettu ja kyllä se homma vaa niin on että ahtaa yli 1,5 liian kauan ja antaa ahtopainetunnistin vikakoodin, nyt loppuu kyllä ymmärrys... ideoita?
Ja eihän tarvii koodata uutta ilmamäärämittaria vaikka eri numerolla? ainakin väittivät niin kl varaosassa
Comment
-
-
Originally posted by wmb330d View PostEn kyllä ihan bosch on, jä väittivät että ei tarvi päivittää
Comment
-
-
Originally posted by Diesel Performance View PostPitää ehdottomasti koodata uusi massamittari jos on eri numerolla. ethän sitten vahingossakaan mennyt ostamaan tarvikemittaria? ne ei vain osaa toimia kuten pitäisi..
-Janne..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...
Comment
-
-
Originally posted by jsr85 View PostMiten niinkin tyhmän laitteen ku IMM voi koodata? Sieltä joko nollataan adaptiiviset arvot tai ajetaan uudet kartat sisään.
-Janne
Comment
-
-
Originally posted by jsr85 View PostMiten niinkin tyhmän laitteen ku IMM voi koodata? Sieltä joko nollataan adaptiiviset arvot tai ajetaan uudet kartat sisään.
Tarviiko ohjelmoida, vaiko ei? Kliketi klikE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostKansa puhuu MAF:n koodaamisesta, mutta tosiaan DDE siinä pitää ohjelmoida uudelleen. MAF on pelkkä passiivinen komponentti.
Tarviiko ohjelmoida, vaiko ei? Kliketi klik
"So, the Bosch airmassmeter 0928400527 is identical to the 0928400468. It is only a Bosch-internal numbering difference."
Kannattaisiko ne arvot silti vielä nollata vai onko se nyt täysin oppinut kun on ollut kuukausia kiinni?
Comment
-
-
Originally posted by hattiwatti View PostNoniin kiitokset Clavulle, siellähän se fakta tulikin ilmi Nuo kyseiset oli juurikin minulla olleet vanha ja uusi.
"So, the Bosch airmassmeter 0928400527 is identical to the 0928400468. It is only a Bosch-internal numbering difference."
Kannattaisiko ne arvot silti vielä nollata vai onko se nyt täysin oppinut kun on ollut kuukausia kiinni?
Mulla aivan samoilla numeroilla näytti olleen, eli ei tarvinne tehdä mitäänLast edited by wmb330d; 03-11-2009, 18:39.
Comment
-
-
Pistäkääs turbolle tulevan alipaineletkun ja säiliön letku järjestys, mulla on varmaan nekin ollu sekasin kokoajan koska jossain näin kuvan(mutta huonon sellaisen) niin heti kun ois toi pönttöki väärässä välissä eli turbon kellon ja solenoidin välissä on mulla, niin ja solenoidille kanssa jos löytys järjestys vaikka ei olekkaan kuin kaikki kaksi letkua?
Comment
-
Comment