Muokkasin otsikon järkevämpään suuntaan ja aloitus postaukseen jo pläjäys infoa.
M57N koneiden yks tyyppivioista on pakokaasun haju kabiinissa, konehuoneen nokeaminen. nämä siis ainaki hajun kohalla esiintyy erityisesti kylmällä koneella.
Kuuma pakokaasu tietysti konepellin alla on aivan myrkkyä muutenki haperpille alipaineletkuille, joten vuotavat putket kannattaa laittaa kuosiin mahollisimman äkkiä.
Vika siis oli omassakin tapauksessa pakosarjassa vaikka vikaa etin ensin monesta muusta paikasta.
M57N koneiden yks tyyppivioista on pakokaasun haju kabiinissa, konehuoneen nokeaminen. nämä siis ainaki hajun kohalla esiintyy erityisesti kylmällä koneella.
Kuuma pakokaasu tietysti konepellin alla on aivan myrkkyä muutenki haperpille alipaineletkuille, joten vuotavat putket kannattaa laittaa kuosiin mahollisimman äkkiä.
Vika siis oli omassakin tapauksessa pakosarjassa vaikka vikaa etin ensin monesta muusta paikasta.
Comment