miten tuon hehkun valon kuuluu toimia jotta toimii oikein? Uutena nokikeppi kuskina vielä hakusassa tuon toiminta.. Itsellä näillä alle -10 pakkasten hehkuvalo palaa ehkä sekunnin pari ja sammuu?? Pitäiskö sen palaa kauemmin kylmemmällä? Hyvin käynnistyy säteilylämmitintä olen käyttäny pari tuntia. Niin autohan on 320da touring -00.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
320d E46 -03 Käynnistyy huonosti
Collapse
X
-
hehkutus ?
Originally posted by eizzi View Postmiten tuon hehkun valon kuuluu toimia jotta toimii oikein? Uutena nokikeppi kuskina vielä hakusassa tuon toiminta.. Itsellä näillä alle -10 pakkasten hehkuvalo palaa ehkä sekunnin pari ja sammuu?? Pitäiskö sen palaa kauemmin kylmemmällä? Hyvin käynnistyy säteilylämmitintä olen käyttäny pari tuntia. Niin autohan on 320da touring -00.
Preheating
At coolant temperatures below 25°C, there is a preheating period of 0.5 seconds. The preheating period increases as the temperature falls, reaching a maximum of 2.7 seconds at a coolant temperature of less than -25°C.
Activation of the glowplug system on the instrument cluster only occurs at coolant temperatures below 0°C.
After-heating
At coolant temperatures below 30°C, there is a temperature-dependent after-heating period to improve idling and exhaust emission characteristics.
Start preheating
Start preheating takes place for approx. 10 seconds if after the preheating time has elapsed the engine is not started and the ignition remain on.__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
-
Originally posted by Iltsu View PostMoro
Hehkujen ohjausyksikössä mahd. vikaa, se on imusarjan alla. Samalla kun sen irrottaa, poistaa läpät sieltä imusarjasta jos ne vielä on.
Rail pressuresta herjaa jos ei tarpeeksi painetta käynnistäessä, paineanturin liitintä voi katella onko kunnolla kiinni ja putsaa.
Mulla samaa vikaa, kunnolla pakkasta niin ei lähde. Suuttimet on menossa huomenna tutkittavaksi.
voiskohan tuo Rail-pressure jutska koodi tulla ku virta kävi vähäksi kun startattiin ja startattiin epätoivonvimmalla, mutta turhaan ei lähteny käyntiin,roikassa olon jälkeen tarvi apuvirtaa.Kun akun jännite alhainen= pumpulta matalampi paine. voisko olla?
Comment
-
-
Jaaha, tuomio oli että suuttimissa ei vikaa. Vain hieman arvot pielessä kahdessa eikä vuoda paluupuolelle. Nyt sitten hehkut tai hehkujen ohjausyksikkö ennen ens viikon pakkasia...
edit: vessa oli Diesel-Otekossa diagnoosissa ja 1h 20 minuutin työ suuttimien ohivuodon tarkistukseen maksoi 212 euroa. Kerkesivät kertomaan saman tiedon mulle minkä olin INPAsta saanut ite eli suuttimissa ei vikaa, hehkuista vikakoodit. Ihanan kallista...Last edited by Iltsu; 09-12-2010, 14:34.Tesla Model Y Performance
E36 318iS "jäärata/rallicross"
Comment
-
-
Noniin, kyllä sitten dieselkorjaamo löysi kolmossuuttimesta ohivuodon. Mutta sitä ennen vaihtoivat siirtopumpun, jossa (väittävät) oli myös mekaaninen vika.
Pitäisikö kaikki suuttimet huoltaa/korjata, kun yksi aloittaa temppuilun?
Kallista lystiähän tästä tulee, prkl prkl. Ei dieselillä halpaa ole ajaa!!
Comment
-
-
Originally posted by ttuomainen View PostNoniin, kyllä sitten dieselkorjaamo löysi kolmossuuttimesta ohivuodon. Mutta sitä ennen vaihtoivat siirtopumpun, jossa (väittävät) oli myös mekaaninen vika.
Pitäisikö kaikki suuttimet huoltaa/korjata, kun yksi aloittaa temppuilun?
Kallista lystiähän tästä tulee, prkl prkl. Ei dieselillä halpaa ole ajaa!!530dat -01, 325ix -90, Mini -65, Hayabusa -03
Comment
-
-
Originally posted by Sekottaja View PostJos muissa suuttimissa ei ole ohivuotoa eikä korjausarvot metsässä niin huoltaisin vain tuon yhden. 70 ekua maksoi 530d:n suuttimen korjaus eli uudet tiivisteet ja penkissä testaus (kärkeä ei tarvinnut vaihtaa) täällä kuopiossa. Dieselhuollon mukaan valitettavan yleinen vika boschin suuttimissa tuo ohivuoto.
Comment
-
-
Originally posted by Sekottaja View PostJos muissa suuttimissa ei ole ohivuotoa eikä korjausarvot metsässä niin huoltaisin vain tuon yhden. 70 ekua maksoi 530d:n suuttimen korjaus eli uudet tiivisteet ja penkissä testaus (kärkeä ei tarvinnut vaihtaa) täällä kuopiossa. Dieselhuollon mukaan valitettavan yleinen vika boschin suuttimissa tuo ohivuoto.
Comment
-
-
Originally posted by Iltsu View PostJaaha, tuomio oli että suuttimissa ei vikaa. Vain hieman arvot pielessä kahdessa eikä vuoda paluupuolelle. Nyt sitten hehkut tai hehkujen ohjausyksikkö ennen ens viikon pakkasia...
edit: vessa oli Diesel-Otekossa diagnoosissa ja 1h 20 minuutin työ suuttimien ohivuodon tarkistukseen maksoi 212 euroa. Kerkesivät kertomaan saman tiedon mulle minkä olin INPAsta saanut ite eli suuttimissa ei vikaa, hehkuista vikakoodit. Ihanan kallista...
Comment
-
Comment