E46 Vanne- rengasfit -topic II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Osaisiko joku tarkkasilmäinen spesialisti heittää kuvasta mikä vannemalli on kyseessä? Vanteet ovat 19" (joskaan sillä nyt ei kovasti merkitystä ole) ja niissä on kiillotettu "huuli" sekä kehällä "pultit".
-
Originally posted by Rise View PostMitkäs mahtaa olla ns optimi-speksit 18" renkaille ja vanteille E46 cabrioon, että tulisi kaaren tasalle? Eli mikä ET, leveys + renkaan koko?
E: Edessä 8.5 et32 215/35 kumilla. Sais tuoda melkeen sentin ulospäinkin..
Leave a comment:
-
Originally posted by Rise View PostMitkäs mahtaa olla ns optimi-speksit 18" renkaille ja vanteille E46 cabrioon, että tulisi kaaren tasalle? Eli mikä ET, leveys + renkaan koko?
Kaaren tasalle tulo ja pyörimään mahtuminen on sitten kaksi eri asiaa. Riippuu aivan täysin niistä auton kaarista siis.
Leave a comment:
-
Mitkäs mahtaa olla ns optimi-speksit 18" renkaille ja vanteille E46 cabrioon, että tulisi kaaren tasalle? Eli mikä ET, leveys + renkaan koko?
Leave a comment:
-
Edessä vakio et 41 7.5x17. Mites 8.5x17 et 41, ottaako sisältä kiinni?
Leave a comment:
-
Originally posted by janne30 View PostEdessä mahtuu ilman mankelointia jos laittaa jonkun 215 leveen renkaan.
Takana tilanne eri. Mulla mankeloitu aika reippaasti ja puskurin kannakkeet modattu. Tässä vertailu omaan:
Eli jos takana mankeloi ja modaa puskurin etummaiset kannakkeet niin 235 leveellä kumilla istuu nätisti. Ei tuu toi sun vanne ku 3mm ulommas ku mun nykyinen.
235/30 on vaan tosi harvinainen rengas. Järkevämpi pari varmaan 215/35 ja 225/35
Leave a comment:
-
Originally posted by jerpsa View PostMiten mahtaa istua e46 toukkaan 8.5x19 et20 ja 9.5x19 et 20 ?
Takana tilanne eri. Mulla mankeloitu aika reippaasti ja puskurin kannakkeet modattu. Tässä vertailu omaan:
Eli jos takana mankeloi ja modaa puskurin etummaiset kannakkeet niin 235 leveellä kumilla istuu nätisti. Ei tuu toi sun vanne ku 3mm ulommas ku mun nykyinen.
Leave a comment:
Leave a comment: