Originally posted by BFI18
View Post
N54 Puolat ja tulpat
Collapse
X
-
Terve,
Ajattelin vaihtaa tulpat ja alkuperäiset lienee ihan ok vaihtoehto vakio autoon. Onko noilla oem tulpilla väliä mihin asentoon ne jäävät? Ymmärtääkseni niissä on kolme noita " koukkuja ".
BOSCH ZGR6STE2 ainakin näyttää realoem.E91 335i /// LCI Alpinweiß III
E92 325i
E39 520i
E46 316i
Comment
-
-
Originally posted by Bmw92 View PostTerve,
Ajattelin vaihtaa tulpat ja alkuperäiset lienee ihan ok vaihtoehto vakio autoon. Onko noilla oem tulpilla väliä mihin asentoon ne jäävät? Ymmärtääkseni niissä on kolme noita " koukkuja ".
BOSCH ZGR6STE2 ainakin näyttää realoem.F20 M140i xdrive - 18 Alpinweiss 3
E30 318i - 88 Alpinweiss II
Ex F31 330d M-sport -14, E92 335i M-sport -09, E36 328i M-sport -96, E36 323ti - 98, E36 318is -94, E36 316ti x2 -99, E34 525i M-technic -90, E30 316i -89
Comment
-
-
voin kompata. omilla menty nyt 20k km ilman mitääm ongelmia joista vikat 5000km 30% etanolillaE91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by larippa View PostTyhmä kysymys; Käykö tälläinen hylsy N54:sen tulpan vaihtoon?
Viimeksi lainasin Blitziltä viilattua hylsyä kun sinne hiton tulpanreikään ei mahdu normaalikokoinen hylsy.
Comment
-
-
Motonetissä on kahta eri mallia tuosta hylsystä joista toinen muistaakseni oli liian paksu ulkomitoiltaan.
Edit: eli 18mm avain pitäisi mahtua hylsyn ympärille
Last edited by Zoppa; 02-11-2016, 13:20.E92 335i M-Sport -07
EX: E85 Z4 3.0i
Comment
-
-
Entä NGK 97506?
Onkos tätä Burgerinkin suosittelemaa kakkosvaihtoehtoa kukaan kokeillut? Suosittelevat näköjään viritetymmälle koneelle. Liekö näissä jotain huonoa alemmissa viritysasteissa? Ja jos peukalosääntö on yhtä astetta kylmempi per 100hv lisätehoa, niin nämähän pitäisi olla ok jo 500hv:n tienoilla. Eikö?
NGK 97506 2-Step Colder Spark Plug
These NGK Laser Iridium replacement plugs are factory standard in BMW N20 & S55 motors. They are two steps colder than stock N54 plugs and suggested for higher boost E85, water/meth injection, and/or upgraded turbocharger applications across all late model turbo BMW models. We suggest setting the gap down to 0.020". These plugs are compatible with all turbo BMW motors including the N20, N54, N55, S55, N63, N63TU, B38, B48, B58, S63, and S63TU.
$15.00 eachG31 520d x-drive 2017
Porsche Cayenne Turbo 2006
VW Kupla 1967
Ex-E90 335i (pre-LCI 2008)
TTE550 turbos, TTE inlets, catless dp's, Wagner Evo II, Burger DCI, Burger CP, Turbosmart BOV Dual, MMP port injection, Walbro stage2, Burger Meth kit, Supersprint
Ulkopuolelta melko vakio m-sport.
Ex- Käyttis F11 530D
Ex- Suzuki Hayabusa
Comment
-
Comment