Originally posted by Topster
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
N54 Puolat ja tulpat
Collapse
X
-
Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
-
-
Originally posted by miyli View PostKäytössä ja hyvin pelittää.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by hardyy View Posthttps://www.autodoc.fi/ngk/7891077?g...FQfgGQodChgKhw
onko tämä kyseinen tulppa mitä olette käyttäneet?
Tuo linkkaamasi on 2 pykälää vakiota kylmempi.
Riippuu tietysti viritysasteestakin mitä sinne kannattaa laittaa.
Comment
-
-
Tämäkin tuli sitten ajankohtaiseksi itelle kun lähtevät suuttimet vaihtoon, päivitellään nyt samalla sitten se sytkäpuoli.
Puoliksi ajattelin nuo delphin n55/s55 tekeleet laittaa, kun pyysivät marmorilla eldorin puolasta 70e kipale
Näille pitäisi valita kaveriksi nyt joko nuo ngk tai sitten boschin tulpat :think
Onko järkeä/pelittääkö nuo ngk:t stock autossa, kärkivälinä esim 0.60mm? Virejä aikomus laittaa niin tulisi sitten kerralla kuntoon.
Comment
-
-
Täällä vakio n54 puolat jotka uusittu viime syksynä sekä viime kesänä uusittu bosch vakio tulpat ja hyvin toimii fbo virit plus hybridi turbot. Vartti ajettu 12.5 ja säädetty on jonkun verran että lämmintä on saanut. Ngk laitan seuraavaksi toki kun huollot aika on vaikkei moittimista nykyisissä vielä (vakio n54 puolat ja ngk 95770 0,5-0,55 kärkivälillä varattuna).Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
-
Tulipa viikko sitten hankittua 175 tkm ajettu 135, N54-koneella siis. Tulppien ja puolien vaihdosta ei ole mitään tietoa, joten ajattelin ne vaihtaa. Välillä kylmänä starttaa mielestäni vähän liian pitkään, ennen kuin hörähtää tulille, tyhjäkäynti on kyllä tasaista. En nyt suoraan ainakaan lähde suuttimia vaihtamaan, se kun on vähän kalliimpaa eikä nyt mitään varsinaista vikaa ole.
Auto on siis vakio, ainakin vielä. Onko siis niin, että nuo Boschin puolat (0221504470) ja tulpat (ZGR6STE2) ovat varsin pätevät vakioon?
Jos (=kun) nälkä kasvaa syödessä, niin miten nopeasti nuo puolat/tulpat menevät taas vaihtoon? Vai voinko ennakoida nälän kasvua jo eri tulpilla, jotka toimivat hyvin myös vakiokoneella?N54 pienet remontit, huollot ja vianselvitys Vantaalla, ota yhteyttä yksityisviestillä!
Muun muassa suuttimien vaihto ja koodaus, MHD ja xHP asennusapu sekä koodaukset ProToolilla.
Vuokrataan harrastelijaystävälliseen hintaan moottorin kannatinpalkki, kaarimankeli, N54 suuttimien vaihtotyökalu sekä virtalähde koodausta varten.
Comment
-
-
Originally posted by eljas View PostTulipa viikko sitten hankittua 175 tkm ajettu 135, N54-koneella siis. Tulppien ja puolien vaihdosta ei ole mitään tietoa, joten ajattelin ne vaihtaa. Välillä kylmänä starttaa mielestäni vähän liian pitkään, ennen kuin hörähtää tulille, tyhjäkäynti on kyllä tasaista. En nyt suoraan ainakaan lähde suuttimia vaihtamaan, se kun on vähän kalliimpaa eikä nyt mitään varsinaista vikaa ole.
Auto on siis vakio, ainakin vielä. Onko siis niin, että nuo Boschin puolat (0221504470) ja tulpat (ZGR6STE2) ovat varsin pätevät vakioon?
Jos (=kun) nälkä kasvaa syödessä, niin miten nopeasti nuo puolat/tulpat menevät taas vaihtoon? Vai voinko ennakoida nälän kasvua jo eri tulpilla, jotka toimivat hyvin myös vakiokoneella?
Helppo vaihtaa itte mikäli tossa 135i:ssä on samallalailla.
Comment
-
-
Originally posted by erttuli View PostNoi Boschin puolat vaihdoin syksyllä ja misfiret hävisi kun pieru saharaan. Autossa on myös MHD:n ohjelma ja hyvin toimii. Hinta taisi olla 23e/kpl.
Helppo vaihtaa itte mikäli tossa 135i:ssä on samallalailla.N54 pienet remontit, huollot ja vianselvitys Vantaalla, ota yhteyttä yksityisviestillä!
Muun muassa suuttimien vaihto ja koodaus, MHD ja xHP asennusapu sekä koodaukset ProToolilla.
Vuokrataan harrastelijaystävälliseen hintaan moottorin kannatinpalkki, kaarimankeli, N54 suuttimien vaihtotyökalu sekä virtalähde koodausta varten.
Comment
-
-
Pitäisi tilata Eldorin puolat ja varmaankin myös NGK:n tulpat. Tulpat löytynee suht helposti, ja tietysti sen ohuen hylsyn tarvii myös, mutta Eldorin puolia ei ainakaan heti tule vastaan eurooppalaisilta myyjiltä. Onko jollain suositella myyjää mistä saisi järkevään hintaan ja suht nopeasti?
Comment
-
-
Originally posted by Cock View PostOnko kokemuksia NGK puolista ? Duunin kautta saisin ko tuotteet melko sopivasti... :think:E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
tulppien vaihto
Näinköhän löytyis Tampereen seudulta joku, joka omaisi momenttivarren tulppien kiristystä varten ja voisi sitä lainata tai jeesata tulppien vaihdossa? Korvausta vastaan tietysti. Tällähetkellä mennään opiskelubudjetilla niin sitä yrittää säästää kaikessaE91 335i /// LCI Alpinweiß III
E92 325i
E39 520i
E46 316i
Comment
-
-
Originally posted by .JMS. View PostPitäisi tilata Eldorin puolat ja varmaankin myös NGK:n tulpat. Tulpat löytynee suht helposti, ja tietysti sen ohuen hylsyn tarvii myös, mutta Eldorin puolia ei ainakaan heti tule vastaan eurooppalaisilta myyjiltä. Onko jollain suositella myyjää mistä saisi järkevään hintaan ja suht nopeasti?f10 535xi vm2011
---
ex:
e92 335i vm2007
e90 320i vm2005
e46 328CiA vm1999
Comment
-
Comment