335i (N54) ja JB4 part II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tommi69
    replied
    Ei toki kun tarkotin että mulla on muutakin tehty niin pitäis enemmän olla.

    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    Originally posted by tommi69 View Post
    Ok. Kyllä mä havittelen lähempänä 5 alkavaa numeroa.
    Melkein ot/
    Eli haussa dyno mistä saa isoimman lapun? Sehän se halvin viritys toki olis

    Leave a comment:


  • tommi69
    replied
    Ok. Kyllä mä havittelen lähempänä 5 alkavaa numeroa.

    Leave a comment:


  • larippa
    replied
    Motorbitillä käytettiin Pekin kanssa. Mulla tuli 413hp ja Pekillä 443hp kummatkin vakioturboilla olevia autoja.

    Originally posted by tommi69 View Post
    Missä porukka on käyny dynossa. Pitäis käydä testaamassa, kun nyt ois kaikki härpäkkeet kiinni turboja lukkunottamatta.

    Leave a comment:


  • Kameli11
    replied
    Originally posted by brainsurgery View Post
    Näyttää ihan hyvältä. Trimmit menee ihan kattoa hipoen, joten yhtään enempää ei pysty E85:ttä laittaa.

    Sutikohan sulla auto kahdessa ekassa logissa kun kierrokset menee vähän oudosti?

    Seuraavaksi sitten bensapumppu vaihtoon ja flashia sisään
    Joo alkaa olemaan aika kylmät kelit joten pitovaikeuksia on jonkun verran.
    Kiitos!

    Leave a comment:


  • brainsurgery
    replied
    Originally posted by Kameli11 View Post
    Mitäs mieltä asiantuntijat on logeista:think
    Vireinä jb4, katittomat dp ja n.25% 85:sta.
    Kiitoksia avusta!

    http://datazap.me/u/kameli/log-14759...&data=1-3-4-12
    Näyttää ihan hyvältä. Trimmit menee ihan kattoa hipoen, joten yhtään enempää ei pysty E85:ttä laittaa.

    Sutikohan sulla auto kahdessa ekassa logissa kun kierrokset menee vähän oudosti?

    Seuraavaksi sitten bensapumppu vaihtoon ja flashia sisään

    Leave a comment:


  • hoikkas
    replied
    Originally posted by tommi69 View Post
    Missä porukka on käyny dynossa. Pitäis käydä testaamassa, kun nyt ois kaikki härpäkkeet kiinni turboja lukkunottamatta.
    En tiedä mitä pk-seudulla on tarjolla. V-S on paljon käyty Lokalahdella Saarisella Myös Maskussa Moonlight Motorsportissa on joskus joku N54 ollut. Sitten varmaan Sporttiauto Kyrössä voisi olla kanssa aika varma paikka.

    Hyvinkäälle ei

    Leave a comment:


  • Kameli11
    replied
    Mitäs mieltä asiantuntijat on logeista:think
    Vireinä jb4, katittomat dp ja n.25% 85:sta.
    Kiitoksia avusta!

    Leave a comment:


  • tommi69
    replied
    siis turbon on ja vakiot.

    Leave a comment:


  • tommi69
    replied
    Missä porukka on käyny dynossa. Pitäis käydä testaamassa, kun nyt ois kaikki härpäkkeet kiinni turboja lukkunottamatta.

    Leave a comment:


  • Zoppa
    replied
    Originally posted by 135valtteri View Post
    Uskaltaakos tuon MHD Stage1+ kartan laittaa vaikka auto on vakiocoolerilla? jos ei mitään pidempiä motarivetoja/rata-ajoa harrasta. :think

    Vaatiiko tuo MHD e40 kartta muita muutoksia kuin DP.t ja coolerin, riittääkö vakiopumppu? Amerikan maalla olivat jotkun ajaneet jopa vakio DP:llä tuolla.
    Uskaltaa laittaa etenkin näin viileillä keleillä, jos ulkolämpö on yli 25c niin ei kannata hirveän pitkiä vetoja tehdä. itse ajelin huhtikuusta elokuuhun asti vakio coolerilla, mutta nyt tuli asennettua kunnon jäähy niin ei tarvitse miettiä lämpöjä enään. MHD foorumilla olen huomannut että kipuraja on 120-130F ahtolämmöille, seuraa vaikka aluksi puhelimella miten nuo lämmöt käyttäytyy missäkin tilanteissa.

    Tuo e40 kartalle tosiaan suositellaan fmic ja dp:tä, vakiopumppu on siinä rajoilla riittääkö, toisilla riittää toisilla ei.. mutta nykyäänhä MHD tarjoaa useampiakin etanolikarttoja E25, E40 ja E60, noista tuo E25 riittää varmasti vakiopumpulle jos huomaat ettei E40 kartalle riitä tehot pumpussa.

    Leave a comment:


  • rodpe
    replied
    Tankissa oli siis 25% etanolia ja tankki oli lähes tyhjä:think

    Leave a comment:


  • rodpe
    replied
    Nyt tuli sellaiset vikakoodit kuin: 29f2 ja 29e2 eli ilmeisesti bensa pumppuihin viittaa.
    Voiko johtu siitä että etanolia liian paljon trimmit loppuu kesken?

    Leave a comment:


  • 135valtteri
    replied
    Uskaltaakos tuon MHD Stage1+ kartan laittaa vaikka auto on vakiocoolerilla? jos ei mitään pidempiä motarivetoja/rata-ajoa harrasta. :think

    Vaatiiko tuo MHD e40 kartta muita muutoksia kuin DP.t ja coolerin, riittääkö vakiopumppu? Amerikan maalla olivat jotkun ajaneet jopa vakio DP:llä tuolla.

    Leave a comment:


  • BFI18
    replied
    Originally posted by puntalo View Post
    Kesällä laitettiin sun tallilla mullekin tuo Alpinan softa tähän e90 335i xDriveen. Taisit silloin kirjoitella jotain muistiinpanoja notepadiin ylös, muistatko menikö laatikkoon silloin 7615835-numerolla oleva softa vaiko 7603537? Hämärästi muistelen että alunperin piti laittaa tuo 7603537, mutta sitten todettiin että tuo 7615835 olisi oikeampi vaihtoehto?

    Laatikko on toiminut hienosti, ei siinä mitään, eikä paljon haukuttu D-tila itseäni ole häirinnyt. Ajelen sillä vain kun oikeasti on tarkoitus edetä rauhallisesti, muuten M-tilassa ja rattivaihteilla vaihdot. Vaihdot sekä ylös ja alas ovat ripeät ja rev matching nyt niin hyvä kuin tällaisella laatikolla voi olla.
    Samat kommentit täältä, sisällä myös alpinan -35 loppuinen softa

    Leave a comment:

Working...
X