memebuy23buy

xHP Flashtool - ZF automaattien fläsäytystä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • JarppiR
    replied
    Muutaman viikon ajellut nyt Stage 3:lla, laatikko toimii hienosti. Aprikoin Stage 2 & 3 välillä mutta kyllä tuo 3 oli oikea valinta. D ei ole lainkaan liian jyrkkä, toimii normiajossa upeasti.


    Laitteena siis N53 jossa Mosselmanin 325i->330i Performance pack.

    Leave a comment:


  • yarski
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Mahtaisko rajoittaa kierrokset haluamaan rpm:ään. Eli muutetaan vaan rajoittajan lukua?
    Vois se olla noin, pitää testata kun ehdin tai uskallan
    Tiputin tuotakin arvoa, oletuksena siellä taisi olla enemmän kuin normi 6800.
    Oliko jopa 7100 ? En oo varma mutta kokeillaan vielä...

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by yarski View Post
    Kaasu pohjassa kierrosluku millä vaihtuu isommalle.
    Ei se muuten vaihtokohtiin vaikuta.

    edit. määritettävissä erikseen D S ja M moodeille.
    En kyllä ymmärrä että jos pitäsi antaa ajaa rajoitinta vasten niin mitä vaikuttaa Manual-modella kierroslukumääritys ?
    Mahtaisko rajoittaa kierrokset haluamaan rpm:ään. Eli muutetaan vaan rajoittajan lukua?

    Leave a comment:


  • yarski
    replied
    Originally posted by markok View Post
    Miten tämä vaihtokohtien määrittely käytännössä toimii? Vaihtamisen ajankohtaan vaikuttaa kuitenkin niin moni asia.
    Kaasu pohjassa kierrosluku millä vaihtuu isommalle.
    Ei se muuten vaihtokohtiin vaikuta.

    edit. määritettävissä erikseen D S ja M moodeille.
    En kyllä ymmärrä että jos pitäsi antaa ajaa rajoitinta vasten niin mitä vaikuttaa Manual-modella kierroslukumääritys ?

    Leave a comment:


  • markok
    replied
    Originally posted by yarski View Post
    No se 20e olis kyllä aika pieni lisäkustannus enää niin saisit vaihtokohdat kuntoon. Toki jos ei sport-modea käytä niin turha sitä sitten on murehtia
    Miten tämä vaihtokohtien määrittely käytännössä toimii? Vaihtamisen ajankohtaan vaikuttaa kuitenkin niin moni asia.

    Leave a comment:


  • yarski
    replied
    Originally posted by Supra^ View Post
    E61 530xd LCI, ohjelmoitu, DPF tallella.
    ...Sport-moden vaihtokohdat on ihan vituillaan, hyvä jos jaksaa DPF:n takia ees kiertää 5k RPM asti, mutta eipä kiinnosta niin paljoa enää että 20€ lahjottaisi lisää tuohon hommaan.
    No se 20e olis kyllä aika pieni lisäkustannus enää niin saisit vaihtokohdat kuntoon. Toki jos ei sport-modea käytä niin turha sitä sitten on murehtia

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    E61 530xd LCI, ohjelmoitu, DPF tallella.

    Laitoin xHP:n, hommasin suoraan superlisenssin kun piti olla kaikki, mutta eihän se tietenkään customization-moduulia sisältänyt. Kokeilin ensin suoraan Stage3 ja petyin kyllä laatikon käytökseen, tuli liian tökkivä ja kulmikas tuollaiseen möhköön, ainoa plussa oikeastaan hitusen pienentynyt turbiinin luistattaminen.. Stage2 on nyt tilalla ja näyttäisi sopivan paremmin, ei D:llä tule enää nykiviä vaihtoja, vaan on tasaisemmat kuin tehtaalta lähtiessä. Sport-moden vaihtokohdat on ihan vituillaan, hyvä jos jaksaa DPF:n takia ees kiertää 5k RPM asti, mutta eipä kiinnosta niin paljoa enää että 20€ lahjottaisi lisää tuohon hommaan.

    Leave a comment:


  • like_a_glove
    replied
    Autona 335da -07

    Nyt kun on useampi kuukausi tullut ajeltua laatikon softan kanssa niin sellasta mikä hiertää on, D:llä 1:ltä 2:lle vaihto pienellä kaasulla melkoista jojoilua. Lähinnä luistattaa kakkos vaihdetta ja nappaa tämän jälkeen jotenkin oudon tiukkaan kiinni.(voi toki olla joku raudasta johtuva juttu) Tämä ominaisuus hävisi hetkeksi softauksen jälkeen mutta tuli sitten takas.

    Toinen ärsyttävä juttu on manuaalilla alasvaihdot. Joo, todella paljon parempi kuin vakio, mutta...

    Laatikko tai ennemminkin moottori voisi reagoida ärhäkämmin alasvaihtoihin. Toivotunlaisen murahduksen saa aikaiseksi kun valuttelee moottorijarrulla ja juuri ennen alasvaihtoa painaa kaasua ihan inan verran. Varsinkin dieselissä tuo tekee ihmeitä, niin ajamiseen kuin ääniinkin. Koskee ehkä eniten sitä normaalia ajoaluetta ja pieniä kierroksia.
    Last edited by like_a_glove; 03-07-2018, 10:47.

    Leave a comment:


  • jiiänn
    replied
    Originally posted by suppari View Post
    Sitä varten on XHP dealerit, jotka löytyy osoitteesta https://www.xhpflashtool.com/index.php#flashpoints

    Meillä esim. moottorin ohjelmoinnin yhteydessä xhp valinnaisella stagella edullisempi, kuin ostaa itselle pelkkä lisenssi.
    Tätä juuri hainkin

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Originally posted by suppari View Post
    Sitä varten on XHP dealerit, jotka löytyy osoitteesta https://www.xhpflashtool.com/index.php#flashpoints

    Meillä esim. moottorin ohjelmoinnin yhteydessä xhp valinnaisella stagella edullisempi, kuin ostaa itselle pelkkä lisenssi.
    Kertovatko jälleenmyyjille tarkemmin mitä kaikkea on parhaillaan kehityksessä? Ymmärrän, ettei jokaiselle kyselijälle voi kokoajan vastailla yksityiskohtaisesti tai luvata tarkkaan mitään, mutta esim. M54 moottoristen mallien tilanteesta ei ole löytynyt mitään infoa. Ovatkohan edes tekemässä...

    Leave a comment:


  • suppari
    replied
    Sitä varten on XHP dealerit, jotka löytyy osoitteesta https://www.xhpflashtool.com/index.php#flashpoints

    Meillä esim. moottorin ohjelmoinnin yhteydessä xhp valinnaisella stagella edullisempi, kuin ostaa itselle pelkkä lisenssi.

    Leave a comment:


  • tommylee
    replied
    Originally posted by TMB View Post
    Taito-osuus koostuu töpseli autoon ja luurista nappia painaen, joten se ei ole ihan ylipääsemätöntä. Mutta eihän henkisestä tuesta haittaa ole...

    Joo, henkinen tuki on varmaan parasta tukea!

    Leave a comment:


  • TMB
    replied
    Originally posted by jiiänn View Post
    Itsellä 320da xdrive ohjelmoitu ja kyllä rassaa tuo automaatin toiminta tästä varmaan olisi apua? Itsellä ei taitoa tälläistä asennella mutta jos jollain innostusta korvausta vastaan jeesata niin privaa tähän suuntaan
    Taito-osuus koostuu töpseli autoon ja luurista nappia painaen, joten se ei ole ihan ylipääsemätöntä. Mutta eihän henkisestä tuesta haittaa ole...

    Leave a comment:


  • jiiänn
    replied
    Itsellä 320da xdrive ohjelmoitu ja kyllä rassaa tuo automaatin toiminta tästä varmaan olisi apua? Itsellä ei taitoa tälläistä asennella mutta jos jollain innostusta korvausta vastaan jeesata niin privaa tähän suuntaan

    Leave a comment:


  • aku1979
    replied
    Originally posted by böntti View Post
    Aivan helevetin typerää oli xHP:lta julkaista tuo adaptaatiohomma. Totta kai keskiarvot asettuu lähelle nolla ja näin tästä saadaan ainoastaa pääkipua käyttäjille, ei mitään hyötyä.
    Onko tietoa todellisista raja-arvoista? Ilmeisesti 750mbar on ainakin jonkinlainen maksimi? Itsellä taisi juurikin tuo surullisen kuuluisa E kytkin huidella jo 600mbar tuntumassa.

    Leave a comment:

Working...
X