Muutaman viikon ajellut nyt Stage 3:lla, laatikko toimii hienosti. Aprikoin Stage 2 & 3 välillä mutta kyllä tuo 3 oli oikea valinta. D ei ole lainkaan liian jyrkkä, toimii normiajossa upeasti.
Laitteena siis N53 jossa Mosselmanin 325i->330i Performance pack.
xHP Flashtool - ZF automaattien fläsäytystä
Collapse
X
-
Originally posted by Tommix View PostMahtaisko rajoittaa kierrokset haluamaan rpm:ään. Eli muutetaan vaan rajoittajan lukua?
Tiputin tuotakin arvoa, oletuksena siellä taisi olla enemmän kuin normi 6800.
Oliko jopa 7100 ? En oo varma mutta kokeillaan vielä...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by yarski View PostKaasu pohjassa kierrosluku millä vaihtuu isommalle.
Ei se muuten vaihtokohtiin vaikuta.
edit. määritettävissä erikseen D S ja M moodeille.
En kyllä ymmärrä että jos pitäsi antaa ajaa rajoitinta vasten niin mitä vaikuttaa Manual-modella kierroslukumääritys ?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by markok View PostMiten tämä vaihtokohtien määrittely käytännössä toimii? Vaihtamisen ajankohtaan vaikuttaa kuitenkin niin moni asia.
Ei se muuten vaihtokohtiin vaikuta.
edit. määritettävissä erikseen D S ja M moodeille.
En kyllä ymmärrä että jos pitäsi antaa ajaa rajoitinta vasten niin mitä vaikuttaa Manual-modella kierroslukumääritys ?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by yarski View PostNo se 20e olis kyllä aika pieni lisäkustannus enää niin saisit vaihtokohdat kuntoon. Toki jos ei sport-modea käytä niin turha sitä sitten on murehtia
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supra^ View PostE61 530xd LCI, ohjelmoitu, DPF tallella.
...Sport-moden vaihtokohdat on ihan vituillaan, hyvä jos jaksaa DPF:n takia ees kiertää 5k RPM asti, mutta eipä kiinnosta niin paljoa enää että 20€ lahjottaisi lisää tuohon hommaan.
Leave a comment:
-
-
E61 530xd LCI, ohjelmoitu, DPF tallella.
Laitoin xHP:n, hommasin suoraan superlisenssin kun piti olla kaikki, mutta eihän se tietenkään customization-moduulia sisältänyt. Kokeilin ensin suoraan Stage3 ja petyin kyllä laatikon käytökseen, tuli liian tökkivä ja kulmikas tuollaiseen möhköön, ainoa plussa oikeastaan hitusen pienentynyt turbiinin luistattaminen.. Stage2 on nyt tilalla ja näyttäisi sopivan paremmin, ei D:llä tule enää nykiviä vaihtoja, vaan on tasaisemmat kuin tehtaalta lähtiessä. Sport-moden vaihtokohdat on ihan vituillaan, hyvä jos jaksaa DPF:n takia ees kiertää 5k RPM asti, mutta eipä kiinnosta niin paljoa enää että 20€ lahjottaisi lisää tuohon hommaan.
Leave a comment:
-
-
Autona 335da -07
Nyt kun on useampi kuukausi tullut ajeltua laatikon softan kanssa niin sellasta mikä hiertää on, D:llä 1:ltä 2:lle vaihto pienellä kaasulla melkoista jojoilua. Lähinnä luistattaa kakkos vaihdetta ja nappaa tämän jälkeen jotenkin oudon tiukkaan kiinni.(voi toki olla joku raudasta johtuva juttu) Tämä ominaisuus hävisi hetkeksi softauksen jälkeen mutta tuli sitten takas.
Toinen ärsyttävä juttu on manuaalilla alasvaihdot. Joo, todella paljon parempi kuin vakio, mutta...
Laatikko tai ennemminkin moottori voisi reagoida ärhäkämmin alasvaihtoihin. Toivotunlaisen murahduksen saa aikaiseksi kun valuttelee moottorijarrulla ja juuri ennen alasvaihtoa painaa kaasua ihan inan verran. Varsinkin dieselissä tuo tekee ihmeitä, niin ajamiseen kuin ääniinkin. Koskee ehkä eniten sitä normaalia ajoaluetta ja pieniä kierroksia.Last edited by like_a_glove; 03-07-2018, 10:47.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by suppari View PostSitä varten on XHP dealerit, jotka löytyy osoitteesta https://www.xhpflashtool.com/index.php#flashpoints
Meillä esim. moottorin ohjelmoinnin yhteydessä xhp valinnaisella stagella edullisempi, kuin ostaa itselle pelkkä lisenssi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by suppari View PostSitä varten on XHP dealerit, jotka löytyy osoitteesta https://www.xhpflashtool.com/index.php#flashpoints
Meillä esim. moottorin ohjelmoinnin yhteydessä xhp valinnaisella stagella edullisempi, kuin ostaa itselle pelkkä lisenssi.
Leave a comment:
-
-
Sitä varten on XHP dealerit, jotka löytyy osoitteesta https://www.xhpflashtool.com/index.php#flashpoints
Meillä esim. moottorin ohjelmoinnin yhteydessä xhp valinnaisella stagella edullisempi, kuin ostaa itselle pelkkä lisenssi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jiiänn View PostItsellä 320da xdrive ohjelmoitu ja kyllä rassaa tuo automaatin toimintatästä varmaan olisi apua? Itsellä ei taitoa tälläistä asennella mutta jos jollain innostusta korvausta vastaan jeesata niin privaa tähän suuntaan
Leave a comment:
-
-
Itsellä 320da xdrive ohjelmoitu ja kyllä rassaa tuo automaatin toimintatästä varmaan olisi apua? Itsellä ei taitoa tälläistä asennella mutta jos jollain innostusta korvausta vastaan jeesata niin privaa tähän suuntaan
Leave a comment:
-
-
Originally posted by böntti View PostAivan helevetin typerää oli xHP:lta julkaista tuo adaptaatiohomma. Totta kai keskiarvot asettuu lähelle nolla ja näin tästä saadaan ainoastaa pääkipua käyttäjille, ei mitään hyötyä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: