memebuy23buy

xHP Flashtool - ZF automaattien fläsäytystä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aku1979
    replied
    Originally posted by Inspector View Post
    Sama N54+MHD, jotain eroa moottorin puolelle siis tulee.
    Veikkaisin et antaa vaan enempi vääntöä kun laatikko pitää paremmin.

    Se mitä aku1979 softassasi on toteutus, niin tietää vain sen tekijä, eikös se ollut diisseli?
    Juu 330xda -06. Softaaja itseasiassa sanoikin, ettei ohjelmointia ole tehty xhp:tä varten. Pitäisi siis käydä hakemassa uusi softaus. Mulla on nyt myös xdelete ollut kesän käytössä...tiedä sitten tuoko sekin oman mausteensa asiaan.

    Leave a comment:


  • Inspector
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    N55 mosassa MHD:ssä ainakin valitaan flässäyksen yhteydessä joko vakio AT tai AT + xHP
    Sama N54+MHD, jotain eroa moottorin puolelle siis tulee.
    Veikkaisin et antaa vaan enempi vääntöä kun laatikko pitää paremmin.

    Se mitä aku1979 softassasi on toteutus, niin tietää vain sen tekijä, eikös se ollut diisseli?

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by aku1979 View Post
    Olen ymmärtänyt, että softauksessa pitää ottaa huomioon onko vakio laatikon ohjelma vai xhp parhaan tuloksen saavuttamiseksi. Vai onko näin?
    N55 mosassa MHD:ssä ainakin valitaan flässäyksen yhteydessä joko vakio AT tai AT + xHP

    Leave a comment:


  • amisqo
    replied
    Porukalla jo 8hp:ssa fläshiä? Miltä vaikuttaa? Paraneeko sporttilodjuun verrattuna?

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Originally posted by Inspector View Post
    Siis tarkoitatko, että lataisi saman softan update version?
    Taisi tarkoittaa moottorin virityssoftia. Voi olla hyötyä tehdä erilainen kun on xHP laitettu. Se sitten taas on eria asia, että moniko ECU-softaaja a) osaa tai b) haluaa alkaa noita puukottamaan.

    Leave a comment:


  • aku1979
    replied
    Originally posted by Inspector View Post
    Siis tarkoitatko, että lataisi saman softan update version?
    Olen ymmärtänyt, että softauksessa pitää ottaa huomioon onko vakio laatikon ohjelma vai xhp parhaan tuloksen saavuttamiseksi. Vai onko näin?

    Leave a comment:


  • Inspector
    replied
    Onko kukaan seurannut millaisissa lukemissa laatikkoöljyt pyörii normiajossa vs. Katurääkki?

    Vakio vs Xhp?


    Kävin eilen Malmin lentokentällä kiihdyttelemässä ja laatikon lämmettyä alkoi epämääräiset vaihdot ja oudot lipsaukset. Jäähdyttelyn jälkeen ei ongelmaa, kunnes taas lämpenivät.

    Leave a comment:


  • Inspector
    replied
    Originally posted by aku1979 View Post
    Onko kukaan käynyt hakemassa uutta ohjelmointia xhp:n asentamisen jälkeen/vuoksi? Mietin paranisiko auto uudella ohjelmalla entisestään.
    Siis tarkoitatko, että lataisi saman softan update version?

    Leave a comment:


  • aku1979
    replied
    Onko kukaan käynyt hakemassa uutta ohjelmointia xhp:n asentamisen jälkeen/vuoksi? Mietin paranisiko auto uudella ohjelmalla entisestään.

    Leave a comment:


  • Jacques
    replied
    Se ei ihan niin helppo ole, säätö tapahtuu prosenteilla vaihtokohtien muutosta nykyiseen nähden. Selvää kierroslukua siinä ei ole nähtävissä.

    https://www.xhpflashtool.com/resources/xhp_manual.pdf -> Sivu 21

    Leave a comment:


  • markok
    replied
    Originally posted by Jacques View Post
    Jos kustomointi-moduli on ostettu niin Flash Settingsin kautta löytyy asetukset joilla voit muokata ylös-alas-vaihtokohtia mieleiseksi (näin ainakin 335d:llä).
    Saako tuolla edelleenkään säädettyä muuta kuin maksi kierrokset, jossa viimeistään vaihtaa isompaa? Pystyykö esimerkiksi säätämään, että vaihtaa aina pienempää kun kierrokset laskee alle 1500?

    Leave a comment:


  • Jacques
    replied
    Jos kustomointi-moduli on ostettu niin Flash Settingsin kautta löytyy asetukset joilla voit muokata ylös-alas-vaihtokohtia mieleiseksi (näin ainakin 335d:llä).

    Leave a comment:


  • CoCo
    replied
    Tuli tuossa eilen ladattua autoon (e92 335i -07) xhp stage 2 (v1.5). Vaihdot nopeutu todella hyvin, mutta D mode muuttui sen suhteen huonommaksi, että vaihdot tapahtuu pintakaasulla entistä aikaisemmin ja pienemmälle vaihdot myöhemmin. 6-vaihde menee nyt sisään jo 60kmh vauhdissa (ennen +70kmh). Laatikko vaihtaa 5:lle takaisin vasta kun kierrokset tippuu 1000. Kysymys kuuluukin, pystyykö näitä jollain tapaa säätämään, että vaihdot suurempaan ja pienempään toimisivat paremmin?

    Leave a comment:


  • aku1979
    replied
    Aika hiljaista edelleen päivitysten suhteen 330xd -06. Uudempiin ja 5-sarjaan kyllä löytyy.

    Leave a comment:


  • Hegu
    replied
    K+Dcan

    Moi!

    Oliskohan täällä vuokraajaa/myyjää xhp yhteensopivalle k+dcan piuhalle? Uusimaa alueelta, potilas e92 335i 2008.

    Leave a comment:

Working...
X