xHP Flashtool - ZF automaattien fläsäytystä
Collapse
X
-
330xd:n omistajat, mikä versio teillä on stage3:sta?
Huomasin, että omaan autoon, missä ensimmäinen tcu-versio, ei ole tullut päivityksiä 1.5:n jälkeen kun muut huitelevat jossain 2.1 - 2.3 versioissa. Laitoin xhp:lle kysymystä, milloin olisi tulossa päivityksiä. Onkohan päivityksistä joku sivusto?Last edited by aku1979; 21-02-2019, 21:46.
Leave a comment:
-
-
Onkos kukaan F-sarjaan laittanut vielä? (edit: no nyt ois oma threadi tossa https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=384505)Last edited by msalojaa; 24-02-2019, 10:27.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by stalker View PostOnko kenelläkään kokemusta molemmista (stage2 vs stage3), mitkä käytännössä isoimmat erot ja kannattaako suoraan laittaa tuo stage3? :think
Auto siis 530d E61...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Happyhands View PostNyt en oo varmaan puoleen vuoteen muuttanu omasta autosta mitään, joten olikos tuo nyt se kallein lisenssi millä sai itse muutettua noita vaihtokohtiakin?
Minkälainen homma? Monesti tuntuu että liian korkealle tuo yrittää kaasu pohjassa vinguttaa ja vajaakaasulla oikeastaan menis paremmin, joten tuollainen vaihtokohdan tiputus vois toimia itsellekin. Vai liekö kyse fiiliksestä enemmän ja kello on sitten eri mieltä. Harvoin tulee S: lle laitettua ja mielikuva on että siinä kyllä vetää jotenkin raikkaammin nuokin isot kierrokset..? D:llä menee jotenkin kiljumiseksi. Itsellä nyt stage 2 kun kolmonen oli vähän turhan adhd normaalissa ajossa.
Ihan helppo homma, appsista avataan valikko jossa syötetään omat arvot mm noihin ja aika moneen muuhunkin kohtaan, jos siis haluaa. Sitten lataa uudelleen sen stagen kuin lystää niin ymppää noi omat arvosi sitten siihen stageen mukaan.
Vaihtokohdat saa erikseen säätää D ja S-asennoille, kick downin kytkeminen päälle ja pois löytyy jne. Kun muutin vaihtokohdat kytkin itse KD:n takaisin päälle. Sehän on ainakin Stage 3:sta disabloitu.
Edit: tuossa editoitavat arvot:
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Mauri H. View PostAivan eri laite xhp:n kanssa. Ostin sen lisenssin jolla saan muokata vaihtokohdat itse. Tiputin vaihtokierrokset 4800 -> 4200 ja koko ajan on veto päällä hienosti.
Minkälainen homma? Monesti tuntuu että liian korkealle tuo yrittää kaasu pohjassa vinguttaa ja vajaakaasulla oikeastaan menis paremmin, joten tuollainen vaihtokohdan tiputus vois toimia itsellekin. Vai liekö kyse fiiliksestä enemmän ja kello on sitten eri mieltä. Harvoin tulee S: lle laitettua ja mielikuva on että siinä kyllä vetää jotenkin raikkaammin nuokin isot kierrokset..? D:llä menee jotenkin kiljumiseksi. Itsellä nyt stage 2 kun kolmonen oli vähän turhan adhd normaalissa ajossa.
Leave a comment:
-
-
Onko kenelläkään kokemusta molemmista (stage2 vs stage3), mitkä käytännössä isoimmat erot ja kannattaako suoraan laittaa tuo stage3? :think
Auto siis 530d E61...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Mauri H. View PostAivan eri laite xhp:n kanssa. Ostin sen lisenssin jolla saan muokata vaihtokohdat itse. Tiputin vaihtokierrokset 4800 -> 4200 ja koko ajan on veto päällä hienosti.
Muutenkin käyttää vääntöä paremmin hyväksi paremman turbiinilukon ohjauksen avulla. Suosittelen lämpimästi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by AnttiJuhani View PostOmassa e91 330xd on mieto moottorin softa ja jotenkin tuntuu että tehot menee hukkaan tuolla automaattilaatikolla. Aika ylhäälle antaa kiertää ja ei siellä mitään enää tapahdu kun taas alhaalla kiskoo niin pirusti. Olisiko apua omaankin autoon tästä softauksesta?
Muutenkin käyttää vääntöä paremmin hyväksi paremman turbiinilukon ohjauksen avulla. Suosittelen lämpimästi.
Leave a comment:
-
-
Omassa e91 330xd on mieto moottorin softa ja jotenkin tuntuu että tehot menee hukkaan tuolla automaattilaatikolla. Aika ylhäälle antaa kiertää ja ei siellä mitään enää tapahdu kun taas alhaalla kiskoo niin pirusti. Olisiko apua omaankin autoon tästä softauksesta?
Leave a comment:
-
-
Ei saa erikseen, xhp pron jämy kirjeessä oli että kuluttajahinta nousee vs 6hp.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tommix
Kyllä tuli Staget 1,2 ja 3
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kismo View PostPistelelehän kokemuksia, että miltä tuntuu m135i:ssa kun saat asennettua!
Originally posted by msalojaa View Post8-vaihteiselle ei tullutkaan eri stageja erikseen ostettavaksi vaan pelkästään toi superlisenssi 349,99 €. Pitääpä vielä hetki miettiä.
Stage 1
Stage 2
ja Stage 3
Last edited by Tommix; 26-01-2019, 20:29.
Leave a comment:
-
-
8-vaihteiselle ei tullutkaan eri stageja erikseen ostettavaksi vaan pelkästään toi superlisenssi 349,99 €. Pitääpä vielä hetki miettiä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: