memebuy23buy

xHP Flashtool - ZF automaattien fläsäytystä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aku1979
    replied
    Tylsä aihe ilmeisesti...

    Leave a comment:


  • aku1979
    replied
    330xd:n omistajat, mikä versio teillä on stage3:sta?

    Huomasin, että omaan autoon, missä ensimmäinen tcu-versio, ei ole tullut päivityksiä 1.5:n jälkeen kun muut huitelevat jossain 2.1 - 2.3 versioissa. Laitoin xhp:lle kysymystä, milloin olisi tulossa päivityksiä. Onkohan päivityksistä joku sivusto?
    Last edited by aku1979; 21-02-2019, 21:46.

    Leave a comment:


  • msalojaa
    replied
    Onkos kukaan F-sarjaan laittanut vielä? (edit: no nyt ois oma threadi tossa https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=384505)
    Last edited by msalojaa; 24-02-2019, 10:27.

    Leave a comment:


  • msalojaa
    replied
    Originally posted by stalker View Post
    Onko kenelläkään kokemusta molemmista (stage2 vs stage3), mitkä käytännössä isoimmat erot ja kannattaako suoraan laittaa tuo stage3? :think

    Auto siis 530d E61...
    Tuolla oli just pari viestiä aiheesta https://www.btcf.fi/forum/showthread...358838&page=29

    Leave a comment:


  • Mauri H.
    replied
    Originally posted by Happyhands View Post
    Nyt en oo varmaan puoleen vuoteen muuttanu omasta autosta mitään, joten olikos tuo nyt se kallein lisenssi millä sai itse muutettua noita vaihtokohtiakin?

    Minkälainen homma? Monesti tuntuu että liian korkealle tuo yrittää kaasu pohjassa vinguttaa ja vajaakaasulla oikeastaan menis paremmin, joten tuollainen vaihtokohdan tiputus vois toimia itsellekin. Vai liekö kyse fiiliksestä enemmän ja kello on sitten eri mieltä. Harvoin tulee S: lle laitettua ja mielikuva on että siinä kyllä vetää jotenkin raikkaammin nuokin isot kierrokset..? D:llä menee jotenkin kiljumiseksi. Itsellä nyt stage 2 kun kolmonen oli vähän turhan adhd normaalissa ajossa.
    Joo tais olla.

    Ihan helppo homma, appsista avataan valikko jossa syötetään omat arvot mm noihin ja aika moneen muuhunkin kohtaan, jos siis haluaa. Sitten lataa uudelleen sen stagen kuin lystää niin ymppää noi omat arvosi sitten siihen stageen mukaan.

    Vaihtokohdat saa erikseen säätää D ja S-asennoille, kick downin kytkeminen päälle ja pois löytyy jne. Kun muutin vaihtokohdat kytkin itse KD:n takaisin päälle. Sehän on ainakin Stage 3:sta disabloitu.

    Edit: tuossa editoitavat arvot:

    Last edited by Mauri H.; 28-01-2019, 19:30. Reason: Kuva lisätty

    Leave a comment:


  • Happyhands
    replied
    Originally posted by Mauri H. View Post
    Aivan eri laite xhp:n kanssa. Ostin sen lisenssin jolla saan muokata vaihtokohdat itse. Tiputin vaihtokierrokset 4800 -> 4200 ja koko ajan on veto päällä hienosti.
    Nyt en oo varmaan puoleen vuoteen muuttanu omasta autosta mitään, joten olikos tuo nyt se kallein lisenssi millä sai itse muutettua noita vaihtokohtiakin?

    Minkälainen homma? Monesti tuntuu että liian korkealle tuo yrittää kaasu pohjassa vinguttaa ja vajaakaasulla oikeastaan menis paremmin, joten tuollainen vaihtokohdan tiputus vois toimia itsellekin. Vai liekö kyse fiiliksestä enemmän ja kello on sitten eri mieltä. Harvoin tulee S: lle laitettua ja mielikuva on että siinä kyllä vetää jotenkin raikkaammin nuokin isot kierrokset..? D:llä menee jotenkin kiljumiseksi. Itsellä nyt stage 2 kun kolmonen oli vähän turhan adhd normaalissa ajossa.

    Leave a comment:


  • stalker
    replied
    Onko kenelläkään kokemusta molemmista (stage2 vs stage3), mitkä käytännössä isoimmat erot ja kannattaako suoraan laittaa tuo stage3? :think

    Auto siis 530d E61...

    Leave a comment:


  • AnttiJuhani
    replied
    Originally posted by Mauri H. View Post
    Aivan eri laite xhp:n kanssa. Ostin sen lisenssin jolla saan muokata vaihtokohdat itse. Tiputin vaihtokierrokset 4800 -> 4200 ja koko ajan on veto päällä hienosti.

    Muutenkin käyttää vääntöä paremmin hyväksi paremman turbiinilukon ohjauksen avulla. Suosittelen lämpimästi.
    Mahtava homma että tuohon on lääke olemassa. Täytyy laittaa hankintaan.

    Leave a comment:


  • Mauri H.
    replied
    Originally posted by AnttiJuhani View Post
    Omassa e91 330xd on mieto moottorin softa ja jotenkin tuntuu että tehot menee hukkaan tuolla automaattilaatikolla. Aika ylhäälle antaa kiertää ja ei siellä mitään enää tapahdu kun taas alhaalla kiskoo niin pirusti. Olisiko apua omaankin autoon tästä softauksesta?
    Aivan eri laite xhp:n kanssa. Ostin sen lisenssin jolla saan muokata vaihtokohdat itse. Tiputin vaihtokierrokset 4800 -> 4200 ja koko ajan on veto päällä hienosti.

    Muutenkin käyttää vääntöä paremmin hyväksi paremman turbiinilukon ohjauksen avulla. Suosittelen lämpimästi.

    Leave a comment:


  • AnttiJuhani
    replied
    Omassa e91 330xd on mieto moottorin softa ja jotenkin tuntuu että tehot menee hukkaan tuolla automaattilaatikolla. Aika ylhäälle antaa kiertää ja ei siellä mitään enää tapahdu kun taas alhaalla kiskoo niin pirusti. Olisiko apua omaankin autoon tästä softauksesta?

    Leave a comment:


  • suppari
    replied
    Ei saa erikseen, xhp pron jämy kirjeessä oli että kuluttajahinta nousee vs 6hp.

    Leave a comment:


  • msalojaa
    replied
    Originally posted by Tommix

    Kyllä tuli Staget 1,2 ja 3
    Jep kaikki staget on, mutta koititko ostaa erikseen?

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by kismo View Post
    Pistelelehän kokemuksia, että miltä tuntuu m135i:ssa kun saat asennettua!
    Laitan vasta keväällä kun saa pitoja.
    Originally posted by msalojaa View Post
    8-vaihteiselle ei tullutkaan eri stageja erikseen ostettavaksi vaan pelkästään toi superlisenssi 349,99 €. Pitääpä vielä hetki miettiä.
    Kyllä tuli Staget 1,2 ja 3

    Stage 1

    Stage 2

    ja Stage 3

    Last edited by Tommix; 26-01-2019, 20:29.

    Leave a comment:


  • suppari
    replied
    Originally posted by msalojaa View Post
    8-vaihteiselle ei tullutkaan eri stageja erikseen ostettavaksi vaan pelkästään toi superlisenssi 349,99 €. Pitääpä vielä hetki miettiä.
    Mulla myös 8hp xhp 230euroa

    Leave a comment:


  • msalojaa
    replied
    8-vaihteiselle ei tullutkaan eri stageja erikseen ostettavaksi vaan pelkästään toi superlisenssi 349,99 €. Pitääpä vielä hetki miettiä.

    Leave a comment:

Working...
X