memebuy23buy

xHP Flashtool - ZF automaattien fläsäytystä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dolby
    replied
    No perhana. Johtunee sitten max rpm. 4300 rajauksesta. Olin ihan varma, että vakiona ei vaihta isompaa, mutta kai sitä ei ole koskaan huudattanut tarpeeksi ylös, edes lumella pyöritellessä

    Leave a comment:


  • makkis
    replied
    Originally posted by dolby View Post
    Mitä ihmettä. Oli tarkoitus mennä vähän pyörittelemään uudelle lumelle, mutta manuaalilla vaihtaakin automaattisesti isompaa. Eihän se tee näin vakionakaan. Stage 2 sisässä, vaihtokohtia ja max rpm modattu. Jossakin mättää?
    Kyllä se vakiona noin toimii ja kuten sanottu myös stage2:lla. Stage3:ssa oli se real manual mode.

    Leave a comment:


  • M-ERiMiEs
    replied
    Originally posted by dolby View Post
    Mitä ihmettä. Oli tarkoitus mennä vähän pyörittelemään uudelle lumelle, mutta manuaalilla vaihtaakin automaattisesti isompaa. Eihän se tee näin vakionakaan. Stage 2 sisässä, vaihtokohtia ja max rpm modattu. Jossakin mättää?
    Jos vaihtopisteitä on menty muokkaamaan niin siksi vaihtaa isommalle ja vaihtaa se manuaalilla isommalle vakiosoftalla. Xhp ohjeissa oli maininta et laittaa ne vaihtopisteet manuaalilla ylemmäs kun rajotin niin loppuu.

    Leave a comment:


  • aku1979
    replied
    Originally posted by dolby View Post
    Mitä ihmettä. Oli tarkoitus mennä vähän pyörittelemään uudelle lumelle, mutta manuaalilla vaihtaakin automaattisesti isompaa. Eihän se tee näin vakionakaan. Stage 2 sisässä, vaihtokohtia ja max rpm modattu. Jossakin mättää?
    Kuvauksissa ainakin stage3:n kohdalla on vasta maininta, että manual modesta poistettu vaihdot ylöspäin.

    Leave a comment:


  • dolby
    replied
    Mitä ihmettä. Oli tarkoitus mennä vähän pyörittelemään uudelle lumelle, mutta manuaalilla vaihtaakin automaattisesti isompaa. Eihän se tee näin vakionakaan. Stage 2 sisässä, vaihtokohtia ja max rpm modattu. Jossakin mättää?

    Leave a comment:


  • Habaku75
    replied
    No niin, stage2 laitettu. Onhan auto nyt aivan eri peli kertakaikkiaan. Auto muilta osin vakio, toistaiseksi.

    Kiitti kaikille vastanneille näin jälkikäteen

    Leave a comment:


  • jhelen
    replied
    itsellä stage 2 530d:ssä, syy enemmän väännönkestoa kuin stage 1, mutta kaikenlaiset piippaukset poissa jotka on stage 3ssa mahdollisena ja joo saa kai säädettyä kaikkea, mutta en jaksa

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Originally posted by Habaku75 View Post
    Hei, olen tässä suunnitellut xhp fläshäystä autooni, 530d lci.
    Suurin syy asiaan on tämä aika yleisesti auton. laatikkoon liittyvissä kirjoituksissa esiintyvä
    Kuminauha efekti pienillä vaihteilla.
    Auttaako mikään xph stage tähän ominaisuuteen, edes vähentämällä tunnetta kuminauhasta. Stage2 vakavammin mielessä. :think
    jokainen stage tekee tuon haluamasi asian. Stage 1 vs. 2 vs. 3 erot ovat sitten kohtuu pieniä keskenään. Valitset minkä tahansa niin kuminauhamaisuus poistuu suurilta osin.

    Leave a comment:


  • Mauri H.
    replied
    Originally posted by Habaku75 View Post
    Hei, olen tässä suunnitellut xhp fläshäystä autooni, 530d lci.
    Suurin syy asiaan on tämä aika yleisesti auton. laatikkoon liittyvissä kirjoituksissa esiintyvä
    Kuminauha efekti pienillä vaihteilla.
    Auttaako mikään xph stage tähän ominaisuuteen, edes vähentämällä tunnetta kuminauhasta. Stage2 vakavammin mielessä. :think
    Huomattavasti, sekä parannettu vaihtologiikka että turbiinilukon ohjaus tuovat kipeästi kaivattua jämäkkyyttä vaihteiston toimintaan.

    Yksi parhaita muutoksia omaan autoon, Stage 3 muokatuilla vaihtokohdilla käytössä, ei ole ollenkaan liian rankka.

    Leave a comment:


  • Habaku75
    replied
    Hei, olen tässä suunnitellut xhp fläshäystä autooni, 530d lci.
    Suurin syy asiaan on tämä aika yleisesti auton. laatikkoon liittyvissä kirjoituksissa esiintyvä
    Kuminauha efekti pienillä vaihteilla.
    Auttaako mikään xph stage tähän ominaisuuteen, edes vähentämällä tunnetta kuminauhasta. Stage2 vakavammin mielessä. :think

    Leave a comment:


  • eljas
    replied
    xHP:n asentamisen jälkeen pitäisi ajella muistaakseni 50km totutteluajoa ennenkuin laatikko vaihtaa "oikein". Ainakin itse olen huomannut aina softan päivittämisen jälkeen että laatikko "töksähtelee" aluksi. Lisäksi mielestäni myös vaihteistoöljyn lämpötilalla on vaikutusta asiaan.

    Leave a comment:


  • Apexii
    replied
    lyötiin takaisin. Tuntuu vieläkin nykivän... Ei ehtinyt XHP olla kuin muutaman päivän ja ennen sen laittamista ei huomattu laatikossa ongelmia. Ei mitään tietoa mistä lähtisi vikaa etsimään...

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Lyökää takaisin se vakio softa. Jos vika poistuu, niin voi koittaa vetää xHP:n sinne uudestaan. Jos edelleen sama ongelma, niin laatikossa saattaa olla orastava vika.

    Leave a comment:


  • Apexii
    replied
    Bmw 335

    Moro! Asennettiin kaverin autoon XHP stage 3 ohjelma, sen jälkeen tietyillä kierroksilla 3-4 vaihteen vaihto nykäsee kierroksia ylöspäin vaihtaessa. En tiedä saako selityksestä mitään selvää, video löytyy jos joku haluaa nähdä. Osaako joku sanoa, mikä vaihelaatikossa/softassa vikana?... manuaali-modella teki samaa mutta siinä taas 4-5 vaihteen vaihdossa ja nykäisy on voimakkaampi. Täyskaasulla vaihtaa kaikki vaihteet täydellisesti läpi. Alkaa minun mielestä tekemään tuota vasta pidemmän ajon jälkeen, niin tuli mieleen myös voiko olla jonkinnäköinen jäähdytysongelma laatikossa tms?

    Leave a comment:


  • Mauri H.
    replied
    Originally posted by tozini View Post
    Itsekkin hommasin super licensen + customization licensen (maksoi kylläkin 49€) ja mietin että miten "custom flashit" saa autoon asti, riittäkö että ne halutut ominaisuudet tallennettaan flash settings - valikosta? Vaihdenäyttö ei ainakaan toimi, vaihtonopeuksista vaikea sanoa, stage 3 muutenkin sisässä... Eikä vaihtokohtien säätöä ole ainakaan vielä saatavissa mun softaan...
    Joo valitset ne haluamasi ominaisuudet sieltä settings-valikosta ja sitten fläshäät stage 3:sen uusiksi.

    Itse pudottelin vaihtokohdat 4200 kierrokselle niin alkoi vetokin riittämään eri tavalla kuin aiemmin.

    Leave a comment:

Working...
X