Originally posted by Paarma78
View Post
xHP Flashtool - ZF automaattien fläsäytystä
Collapse
X
-
-
-
Ååkke, eli oman hankkimiseks taitaa mennä. Tuo ohjelmointi onnistuu siis ihan normaalilla android puhelimella. Ilmeisesti piuhoissa on eroja. Ostoslista:
- USB-C sopiva kaapeli, toimiva ja mistä?
- Se peruslisenssi riittänee?
- Stage2/3 softa, kumpaan sitten päätyykään.
- Peruslisenssin kanssa 20€ lisäoptio, jotta diiseliin saa vaihdot kohdalleen (yli 4200rpm ei kannata tuota omaa kierrättää).
Onko tuo nyt se järkevä/riittävä ostoslista vai pitääkö niitä superlisenssejä tms. kattoa?
Jollakin oli E-sarja 530xd LCI kuten itselläkin ja sanoi että stage3 ei ollut möhköön mukava mutta stage2 sitten parempi. Itellä on tuossa omassa se 353/760 (modattu turbo, DPF off, EGR off, isompi cooleri). En halua mitenkään ärhäkkää tuosta D-modesta. Tällähetkellä siis 530d laitteen aito sporttisofta nappivirityksellä, eli toimii oikeesti sportilla (tätähän ei xd malliin ole koskaan ollut saatavilla) ja sitten D on normaali. Saanko kuitenkin toimimaan tuon sport-napin kanssa tuon xHP:n?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by reekoon View PostEi pysty. Auton VON implementoidaan itse applikaatioon. Kun tällaisen laitteen yhdistää toiseen autoon niin saa virheilmoituksen. Ei ole isosta rahasta kiinni. Ostat vaan applikaation ja lisenssin pelkkään stage3 suoraan. Et tule katumaan.
Fiksuinta on kuitenkin omalla luurilla se asentaa.
EDIT: ja ensi kuussahan uhoavat julkaisevansa softat myös 8HP laatikoilleLast edited by pyroz; 25-10-2018, 09:21.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Paarma78 View PostEn saanut lyhyellä selaamisella selvää: Pystyykö joku joka omistaa lisenssin sekä kaapelin ajamaan toiselle softan sisään autoon?
Tekisi mieli kokeilla...
Leave a comment:
-
-
En saanut lyhyellä selaamisella selvää: Pystyykö joku joka omistaa lisenssin sekä kaapelin ajamaan toiselle softan sisään autoon?
Tekisi mieli kokeilla...
Leave a comment:
-
-
Kickdownin poisto siis ei poista automaatti moodeilla d/s tietenkään vaihteiston alasvaihtoa, vaan se deletoi vain sen kytkimen minkä tunnette kun kaasun painaa aivan pohjaan asti.
Vaihteiston vaihtamisprosessit ei ole niin yksinkertaisia kun voisi kuvitella, esim alasvaihtorutiiniin liittyy kuinka nopeasti painat kaasua jne. Kickdown delete ainakin omassa ex 530xd oli ihan hyvä juttu, koska sen kickdown kytkimen tehtävä on valita Pienin mahdollinen vaihde suhteutettuna auton sekä moottorin nopeuteen jolloin ainakin tuossa dieselissä ei ollut mitään pointtia vaihtaa vaihde niin että kierroksia on yli 4k
Sitten taas M moodissa tuo kickdown delete on hyvä jos tykkää ajella radalla niin ei tarvitse miettiä painaako poljinta yli kickdownin, kun ei se tee silloin mitään.
Jos halusi esim D moodilla nopeaa vaihtoa alas, riitti nopea ojennus polkimesta jolloin auto kyllä reagoi hienosti siltikin. Stage 3 oli silloin askissa, muita en siihen autoon edes kokeillut.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Silmaauki View PostEi tarvi miettiä enää. Löysin tähän selityksen ja kuulostaa järkevältä ratkaisulta.
Forum for BMW 1-Series 3-Series 5-Series 7-Series M3 M5 M6 Z4 X1 X3 X5 X6 Z2 Z4 325i 330i 335i 535i 550i 755i BMW Forums
Eli kyllä kickdown edelleen toimii, mutta se ei välttämättä vaihda niin monen vaihteen ”yli” pienemmälle.
Leave a comment:
-
-
Ei tarvi miettiä enää. Löysin tähän selityksen ja kuulostaa järkevältä ratkaisulta.
Forum for BMW 1-Series 3-Series 5-Series 7-Series M3 M5 M6 Z4 X1 X3 X5 X6 Z2 Z4 325i 330i 335i 535i 550i 755i BMW Forums
Eli kyllä kickdown edelleen toimii, mutta se ei välttämättä vaihda niin monen vaihteen ”yli” pienemmälle.
Leave a comment:
-
-
Minä varmaan ton ominaisuuden kanssa pystyn elämään, mutta ihmetyttää noi syyt, miksi tuohon on päädytty.
Pitää tosin miettiä, josko ton jättäis D:lle päälle.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Silmaauki View PostTämä hieman hämmästyttää:
Onko se todellakin poistettu myös D-moodista?
Uskon kyllä ymmärtäväni lukemani, mutta tuntuu sen verran oudolta ratkaisulta toi kickdownin poisto myös D-moodista, että pakko nostaa tää esille.:think
Mikähän tuossa ratkaisussa on mahtanut olla takana?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Silmaauki View PostTämä hieman hämmästyttää:
Onko se todellakin poistettu myös D-moodista?
Uskon kyllä ymmärtäväni lukemani, mutta tuntuu sen verran oudolta ratkaisulta toi kickdownin poisto myös D-moodista, että pakko nostaa tää esille.:think
Mikähän tuossa ratkaisussa on mahtanut olla takana?
Leave a comment:
-
-
Tämä hieman hämmästyttää:
- Kickdown removed in D/S/M modes
Uskon kyllä ymmärtäväni lukemani, mutta tuntuu sen verran oudolta ratkaisulta toi kickdownin poisto myös D-moodista, että pakko nostaa tää esille.:think
Mikähän tuossa ratkaisussa on mahtanut olla takana?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by aku1979 View PostKäyttänyt e-villestä muutama vuosi takaperin hankkimaani tuotetta nimikkeellä "K+DCAN USB -kaapeli BMW INPA Ediabas". Toiminut moitteetta xhp+otg+ OnePlus kombinaatiolla..kaikki kolme stagea asennettu. Inpa,carly,torque ja pari muuta softaa pyörineet myös kivasti.
Leave a comment:
-
Leave a comment: