Nyt kun porukalla alkaa näitä olemaan niin onko ollut kellään mitään ongelmia softan/laatikon kanssa tämän flashäyksen jälkeen? :think Itselläni olisi harkinnassa fläshätä tuo laatikko myös sigun autoon.
Stage 2 vai suoraan 3? Mitkä ovat suurimmat erot näiden kahden välillä? :think
xHP Flashtool - ZF automaattien fläsäytystä
Collapse
X
-
Ilmeisesti toi satunnaisesti epäonnistuva flässi on tunnistettu ongelmaksi, koska viimeisessä päivityksessä parannettu yhteydenhallintaa. Hyvä näin
- Extended Flash - Recovery functions on poor connections
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tommix View PostOliko sulla JB4 fyysisesti irti? Eli kolmannella yrityksellä meni?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TMB View PostToinen emergency flässi menossa sisään... Backuppi onnas täälläkin, mutta asennus on nyt feilannu kahdesti...
Edit. Ihan kun duunissa - valittaa ääneen ongelmaa, niin se yleensä ratkeaa. Nyt on XHP flässi laatikossa ja uusi mappi sisällä... Sit vähän tien päälle kokeileen.
Originally posted by puerco View PostTaas tullut uusi versio tänään.. alkoko pelaamaan jo ?
Pitää yrittää viikolla tai viikonloppuna uudestaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by makeclick View PostPitää omakin kokemus antaa.
auto 335d ja autolla 318tkm takana, vaihdoin uudet solenoidit lootaan ja redlinen d6 öljyt. Stage 3 tietenkin (siitäkin on 3 eri versiota jo) ja on kyllä loota kun unelma. Pitäkää öljyt hyvänä. Edes 150tkm välein vaihto! Varmistatte, että solenoidit toimii niin tää on kyllä niin hieno! En ole kokenut vaihteiden luistoa
viime penkki 517hp/~880-900Nm.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tommix View PostHyvin alkoi. Back upin sain tehtyä. Flässätessä pysähtyi 42% ja nyt on hammasrattaan kuva näytössä ja xHP kertoo ettei tunnista TCU:ta...
Vaihteisto jumissa...
Saankohan edes orkkis softaa takaisin?
Eka emergency jämähti, toinen etenee sentään.
Taitaa olla pakko ottaa fyysisesti JB4 pois välistä ennen flässäystä. Näin ohjeetkin sanoo.
Minulla oli pelkkä map0
Leave a comment:
-
-
Toinen emergency flässi menossa sisään... Backuppi onnas täälläkin, mutta asennus on nyt feilannu kahdesti...
Edit. Ihan kun duunissa - valittaa ääneen ongelmaa, niin se yleensä ratkeaa. Nyt on XHP flässi laatikossa ja uusi mappi sisällä... Sit vähän tien päälle kokeileen.Last edited by TMB; 29-07-2017, 15:56.
Leave a comment:
-
-
Hyvin alkoi. Back upin sain tehtyä. Flässätessä pysähtyi 42% ja nyt on hammasrattaan kuva näytössä ja xHP kertoo ettei tunnista TCU:ta...
Vaihteisto jumissa...
Saankohan edes orkkis softaa takaisin?
Eka emergency jämähti, toinen etenee sentään.
Taitaa olla pakko ottaa fyysisesti JB4 pois välistä ennen flässäystä. Näin ohjeetkin sanoo.
Minulla oli pelkkä map0Last edited by Tommix; 29-07-2017, 14:25.
Leave a comment:
-
-
Samat sanat, pitää vaan varmistaa custom flässin tekijältä pitääkö tehdä uusi flässi ECU:un...:think:think
Leave a comment:
-
-
Viime yönä tuli päivitys, jossa tuki vanhoille 335i. Vielä en oo ehtiny testaamaan, mutta jospa tässä viikonlopun aikana.
Leave a comment:
-
-
Pitää omakin kokemus antaa.
auto 335d ja autolla 318tkm takana, vaihdoin uudet solenoidit lootaan ja redlinen d6 öljyt. Stage 3 tietenkin (siitäkin on 3 eri versiota jo) ja on kyllä loota kun unelma. Pitäkää öljyt hyvänä. Edes 150tkm välein vaihto! Varmistatte, että solenoidit toimii niin tää on kyllä niin hieno! En ole kokenut vaihteiden luistoa
viime penkki 517hp/~880-900Nm.
Leave a comment:
-
-
Ai että, eilen päätin tämän laittaa itsellekin, asennus oli naurettavan helppoa. Valitsin tuon map3sen, auto muuttui kyllä ihan eri autoksi.
Ei voi kun suositella, paras 200e mitä hetkeen oon käyttänyt.
Kerettiin jo vähän autoakin aikaisemmin muuttamaan, modit siis on:
JB4 +BT,
Burgerin suodattimet
MHD race flash 50% RE85 seoksella
Fuel-IT stage1 pumppu
VRSF downpipet
Tulpat, puolat
Nyt noista palikoista saa kyllä kaikki irti
Leave a comment:
-
Leave a comment: