Originally posted by isolohko
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E9x ohjelmointi
Collapse
X
-
Originally posted by Sinkola View Postmulla oli aj ohjelma ennen ltr. aj softassa ei ollut mitään turvarajoja.. ahtoputki kun irtos ni syötti edelleen täysillä ja ei mitään vikakoodia.Last edited by ASFilms; 05-09-2018, 15:28.
Comment
-
-
Softissa on monia turvakarttoja - tehojen tiputus progressiivisesti jonkin lämpötilan noustessa, kartat määrittämään progressiivisuuden tehon laskulle, syöttöjen määrä vikatilassa, toimivatko vikatilat/vikakoodit ylipäätänsä.
Pahinta on että kaikki tämä kytketään pois, eikä auton omistaja tiedä sitä.G30 540i
F32 435d
Comment
-
-
Originally posted by ASFilms View PostMitäs oot ltr softasta tykänny? En oo kuullu et softissa ois joku safe mode?
Tottakai autoissa on limp mode, niin vakiona kuin toivottavasti softattunakin.
Kun auton softaa muutetaan ei periaatteessa turvarajoja pitäisi muuttaa, esim. ahtopaine, ahtopainetta tottakai nostetaan joten max raja ns. nousee, mutta siellä on alkuperäinen hystereesi esim. 0,4bar, eli jos ahtopaine kasvaa pyydetystä arvosta yli 0,4bar niin auto menee vikatilaan ja tätä ei pitäisi muuttaa.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by ASFilms View PostMitäs oot ltr softasta tykänny? En oo kuullu et softissa ois joku safe mode?
Comment
-
-
noniin ohjelmointiin pitäisi auto kiikuttaa ja tässä mietiskellyt muutamiakin eri paikkoja.
Mitäs mestaa jengi suosittelisi tässä jossain pk seudun lähettyvillä?
lisäätehoa.fi ainakin mainittu.
mimmosta softaa kannattaisi autoon miettiä kun ajatuksena oli ainakin toistaiseksi säilyttää auto muuten vakiona. Tietty EGR myös pois pelistä!
Joissain antavat jopa 330hp / 750nm lukemia ja joissain ilmoitetaan noin 300/620.
kokemusta tämmöisestä ei aikaisemmin ole siksi herääkin näitä kysymyksiä että mimmosissa lukemissa on ns "turvallinen" vielä pysyä?
autona siis vuoden 2010 330d xdrive,n57 moottori, vakiona 245/520
Comment
-
-
Originally posted by teempp View Postnoniin ohjelmointiin pitäisi auto kiikuttaa ja tässä mietiskellyt muutamiakin eri paikkoja.
Mitäs mestaa jengi suosittelisi tässä jossain pk seudun lähettyvillä?
lisäätehoa.fi ainakin mainittu.
mimmosta softaa kannattaisi autoon miettiä kun ajatuksena oli ainakin toistaiseksi säilyttää auto muuten vakiona. Tietty EGR myös pois pelistä!
Joissain antavat jopa 330hp / 750nm lukemia ja joissain ilmoitetaan noin 300/620.
kokemusta tämmöisestä ei aikaisemmin ole siksi herääkin näitä kysymyksiä että mimmosissa lukemissa on ns "turvallinen" vielä pysyä?
autona siis vuoden 2010 330d xdrive,n57 moottori, vakiona 245/520
Pk seudulla vahva suositus ECU Helsingille
Comment
-
-
Meiltä AJ-Techiä, ei tuohon oikein parempaa taida saada
Turvallisinta on pysyä vakiossa, mutta nykyisellään tuo on toiseksi yleisin moottorityyppi joita meilläkin ohjelmoidaan, ja yhtään rikkoontunutta ei ole korviin kuulunut.
Originally posted by teempp View Postnoniin ohjelmointiin pitäisi auto kiikuttaa ja tässä mietiskellyt muutamiakin eri paikkoja.
Mitäs mestaa jengi suosittelisi tässä jossain pk seudun lähettyvillä?
lisäätehoa.fi ainakin mainittu.
mimmosta softaa kannattaisi autoon miettiä kun ajatuksena oli ainakin toistaiseksi säilyttää auto muuten vakiona. Tietty EGR myös pois pelistä!
Joissain antavat jopa 330hp / 750nm lukemia ja joissain ilmoitetaan noin 300/620.
kokemusta tämmöisestä ei aikaisemmin ole siksi herääkin näitä kysymyksiä että mimmosissa lukemissa on ns "turvallinen" vielä pysyä?
autona siis vuoden 2010 330d xdrive,n57 moottori, vakiona 245/520sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by teempp View Postnoniin ohjelmointiin pitäisi auto kiikuttaa ja tässä mietiskellyt muutamiakin eri paikkoja.
Mitäs mestaa jengi suosittelisi tässä jossain pk seudun lähettyvillä?
lisäätehoa.fi ainakin mainittu.
mimmosta softaa kannattaisi autoon miettiä kun ajatuksena oli ainakin toistaiseksi säilyttää auto muuten vakiona. Tietty EGR myös pois pelistä!
Joissain antavat jopa 330hp / 750nm lukemia ja joissain ilmoitetaan noin 300/620.
kokemusta tämmöisestä ei aikaisemmin ole siksi herääkin näitä kysymyksiä että mimmosissa lukemissa on ns "turvallinen" vielä pysyä?
autona siis vuoden 2010 330d xdrive,n57 moottori, vakiona 245/520G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
-
320d m47 6v manuaali, ajettu 350tkm. Miettinyt softausta, aj tech olisi ainakin sopivan matkan päässä. Onko mitään järkeä näillä kilsoilla? :think Turbon ja kytkimen vaihdosta ei tietoa, kytkin ainakin luultavasti alkuperäinen joten varmaan jossain vaiheessa hajoaa vakionakin. Egr ja dpf luultavasti käytössä, kun jopa imusarjanläpätkin oli vielä ostaessa paikoillaan. Mitähän mahtaa kustantaa homma aj techilla?
Comment
-
-
Originally posted by Suorakuus View Post320d m47 6v manuaali, ajettu 350tkm. Miettinyt softausta, aj tech olisi ainakin sopivan matkan päässä. Onko mitään järkeä näillä kilsoilla? :think Turbon ja kytkimen vaihdosta ei tietoa, kytkin ainakin luultavasti alkuperäinen joten varmaan jossain vaiheessa hajoaa vakionakin. Egr ja dpf luultavasti käytössä, kun jopa imusarjanläpätkin oli vielä ostaessa paikoillaan. Mitähän mahtaa kustantaa homma aj techilla?
Itsellä vastaavanlainen kampe ~100 tkm vähemmän ajettuna ja samaa joskus pohtinut. Kiinnostaisi kuulla mielipiteitä/kokemuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Suorakuus View Post320d m47 6v manuaali, ajettu 350tkm. Miettinyt softausta, aj tech olisi ainakin sopivan matkan päässä. Onko mitään järkeä näillä kilsoilla? :think Turbon ja kytkimen vaihdosta ei tietoa, kytkin ainakin luultavasti alkuperäinen joten varmaan jossain vaiheessa hajoaa vakionakin. Egr ja dpf luultavasti käytössä, kun jopa imusarjanläpätkin oli vielä ostaessa paikoillaan. Mitähän mahtaa kustantaa homma aj techilla?Originally posted by ValtteriT View PostItsellä vastaavanlainen kampe ~100 tkm vähemmän ajettuna ja samaa joskus pohtinut. Kiinnostaisi kuulla mielipiteitä/kokemuksia.
Mittarissa nyt 411tkm.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
Comment