Originally posted by Veeksi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335 Ci viritys?
Collapse
X
-
Originally posted by Jammü View PostImupuolelle kertyy hieman öljyä ahtoputkeen ym. Öljynkerääjäsäiliö auttaa tähän hieman. Siis mitä tarkoitat parametreilla? Jos boksi on ISO ja softa on ISO, niin pitäisi olla ok? Kannattaa ajaa softa uudelleen boksiin ja samalla resetoida asetukset.BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Originally posted by Juuzmo View PostEikös sen luulisi vaihtavan ne asetukset siinä kohtaa kun boksiin puskee sen ISO version? Ainkin minulla riitti, en resetoinut erikseen mitään siinä kohtaa :thinkBMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Eihän se ammattilaisen tekemä autokohtainen softaus olisi vieläkään mitään?
Ee, jb4 se olla pitää!
| BMW G30 X-Drive M-Sport |
| Nissan Navara TREK-1 |
ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |
Comment
-
-
Kyllä tässä ollaan jo vähän harkittu jb:n myymistä ja todella vahvasti harkitsen cobb:ia ja flashin kautta virittelyä, on se kumma kun tuota ei saada toimimaan kunnolla :think Jälkiviisaus ei auta, mutta olisi nyt joku mainostanut niitä muita vaihtoehtoja ENNEN kuin tilasin tuon mehulaatikon
Comment
-
-
Originally posted by Matson^ View PostEihän se ammattilaisen tekemä autokohtainen softaus olisi vieläkään mitään?
Ee, jb4 se olla pitää!
Täytyy näissä JB4:n ongelmissa muistaa että muut ei ole siinä onnellisessa asemassa että vois olla ko. ongelmia kun ei ole toivoakaan ko. ominaisuuksista.BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Tähän väliin vielä vähän lisää JB- ja DCI-fanitusta.
JB4 G5 ISO
BMS back end flash -- "race" file
BMS downpipes
CPE intercooler
CPE chargepipe w/ tial valve
BMS DCI
BMS OCC
Spec clutch w/ steel single mass flywheel
BMS 2.2g meth kit w/ 80% ethanol / 20% water, CM12 nozzle
E40 fuel (40% E98, 60% pump 91 octane)
"Option2" inline booster pump
...eli vakioahtimien virallinen ennätys.
Tässä sitten näkee isompien ahtimien merkityksen. Eli yläosastolla jopa 100hv enemmän vaikka huipputehoissa ei niin suuri ero olekaan.
Mutta vakioahtimien kanssa ihan arvostettavat tulokset siihen nähden ettei osiin nyt kauhean montaa tonnia mene. Lisäbensapumppu ja kytkin nyt ei pitäis olla edes välttämättömyyksiä tuossa paketissa.BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Originally posted by Juuzmo View PostKyllä tässä ollaan jo vähän harkittu jb:n myymistä ja todella vahvasti harkitsen cobb:ia ja flashin kautta virittelyä, on se kumma kun tuota ei saada toimimaan kunnolla :think Jälkiviisaus ei auta, mutta olisi nyt joku mainostanut niitä muita vaihtoehtoja ENNEN kuin tilasin tuon mehulaatikonBMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Originally posted by Juuzmo View Posthttp://www.cobbtuning.com/BMW-N54-Ac...p3-bmw-001.htm
Ei kenelläkään ole kokemuksia tälläisestä? Vaikuttaisi ihan pätevältä :think
Tuon voi sitten yhdistää JB4:ään myös. Saa flashäyksen edun tarkemmassa ajoituksen säädössä ja vanoksen säädössä ja toisaalta JB4 boksi hoitaa paremmin ahtojen säädön.
Mulle on vaan jäänyt se epäselväks, että tuleeko tuossa just se ongelma sit, jos flashaa niin pystyykö tankkaamaan etanolia ja bensaa vapaasti vai pitäneekö olla just tarkasti tehty kartta. Tietysti muut JB4:n ominaisuudet toimii edelleen.BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Originally posted by Juuzmo View PostMistä sen kaapelin mahdollisesti löytäisi? Sillä saisi tehtyä automaagivaihteistoon sen alpina flashäyksen myöskin!
Tuo ihan alhaalta löytyvä kikkare on riittävä yksityiskäyttöön. Näin olen ainakin saanut ymmärtää, että tämä se olis. Luulis tarkemmat ja varmemmat ohjeet löytyvän joltai foorumilta.BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Originally posted by Veeksi View PostTänään tuli taas dynottua. Mutta eipä menny niinkuin elokuvissa taaskaan. Ekana dynottiin map5:llä ja tuli 340hv/455nm plus auto meni vikatilaan. Vikatila nollautui äkkiä (en saanut edes koodeja luettua). Päätin sit vielä dynottaa map2:lla ja sillä tulikin sit vähän fiksummat 366hv/473nm. Noi lukemat nyt on lienee jo vähän sinnepäin mitä map2:lla pitäisi tulla. Ja jos map5 toimisi kuten pitäisikin niin voisi odottaa, että sillä oli stullut jotain 380-400hv. Piti käydä sit vielä tuolla map2:lla kokeilemassa rupeeko se sit sutimaan, mutta ei. Ei se ole siitä ollut tähän mennessä kiinni. Jännä homma... map5 jotenkin nyt autoDEtunas mun auton säädöt vissii ihan vituiks mistä johtui tehonpuute ja lopulta vikatila. Joskus map5 tuntuu kyllä vähän laiskalta ja toisinaan ihan selvästi rivakammalta kuin map2. Mutta kun pääasiassa tämän havainnon takana on persdyno, niin on vaikea sanoa milloin viiraa omassa päässä ja milloin map5:ssä...
Tarkemmat dynolaput laitan tuonne omaan projektitopicciin.
Kyllähän se kulkee, mutta liika on liikaa. Tuli kerran Limp-modekin ruutuun.
Comment
-
Comment