Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 335 Ci viritys?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Veeksi
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2003
    • 2177
    • Kuopio

    Originally posted by Tommix View Post
    Ja joku huutelee vakioahtimilla 414 hv penkitettynä:



    Ja otsikosssa maininta 492 hv edelleen vakiahtimilla...:think
    Tuo se on kyllä jatkuvasti myynnissä :/. Itsekin kyselin lisätietoja jossain vaiheessa, että mitä sille on tehty, mutta ne vaan jäi saamatta.

    Eiköhän tuossa ole isommat ahtimet. Tai sit o photoshopatut laput. Vakioahtimilla on 460hv maailmanennätys. Ja olikohan sitä ajettu bensalla ollenkaan ...pääasiassa viinaa ja ruiskutukset päälle.

    Edit: Mutta ihmeen halpahan tuo on aina ollut muutoksiin nähden.
    BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
    BMW E63 630iA '05

    Comment

    • b mutteri kasa
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2006
      • 1462
      • Area 03

      Originally posted by Jammü View Post
      Kannattaa muistaa että M3:n 420hv on koneteho. Pyöriltä vakio M3 antaa noin 350whp, johon pääsee helposti jo pelkällä JB4 + dp't. Viinaa tankkiin niin mennään jo yli ja ohi.
      Joopa joo....Paperilla varmaan.
      BMW F11 530 dA VOLL
      Carbon-schwarz Metallic

      BMW E30 325i Sport

      Comment

      • Tommix
        BTCF Member
        • Dec 2006
        • 5419
        • S:t Karins

        Originally posted by Veeksi View Post
        Tuo se on kyllä jatkuvasti myynnissä :/. Itsekin kyselin lisätietoja jossain vaiheessa, että mitä sille on tehty, mutta ne vaan jäi saamatta.

        Eiköhän tuossa ole isommat ahtimet. Tai sit o photoshopatut laput. Vakioahtimilla on 460hv maailmanennätys. Ja olikohan sitä ajettu bensalla ollenkaan ...pääasiassa viinaa ja ruiskutukset päälle.

        Edit: Mutta ihmeen halpahan tuo on aina ollut muutoksiin nähden.
        Ihmettelen vaan kun kaikki muu päivitys on tarkkaan kerrottu, mutta ei turbojen päivitystä.
        Jotenkin tuosta jää jotenkin vilunki meininki, tiiä sitten :think
        Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
        Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
        ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
        Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

        Comment

        • Veeksi
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2003
          • 2177
          • Kuopio

          Originally posted by Tommix View Post
          Ihmettelen vaan kun kaikki muu päivitys on tarkkaan kerrottu, mutta ei turbojen päivitystä.
          Jotenkin tuosta jää jotenkin vilunki meininki, tiiä sitten :think
          Samanlainen fiilis ollu vähän itselläkin. Jos auto kiinnostaa, niin katsoo omistajahistorian, että onko se oikeasti vaihtanut omistajaa yhtä monesti kuin on ollut myynnissä. Jos on, niin eipä siihen ole paljon muuta sanottavaa kuin että hyvää ja halpaa ei saa vieläkään...

          Mietin sitäkin, että eikö sitä ahtimien vaihtoa laiteta, kun "se on laitonta". Mutta eipä nuo muut muutokset sen laillisempia ole...
          BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
          BMW E63 630iA '05

          Comment

          • Juuzmo
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2007
            • 339

            Itsekin törmännyt tuohon autoon täälläpäin, eräs omistajista osti sen itselleen ja pari viikkoa sen jälkeen sitä kauppasi täyttä hönkää ja tyrkytti vaihdossa minullekin Audiin. Mikä mahtaa olla tarina siinä vehkeessä :think
            Last edited by Juuzmo; 18-09-2013, 00:35.

            Comment

            • Jammü
              BTCF Member
              • Jan 2010
              • 191
              • Espoo

              Originally posted by b mutteri kasa View Post
              Joopa joo....Paperilla varmaan.
              Tässä todiste:





              Ja kyllä sen huomasi jo vuoden 2012 Kalajoen nopeusajossakin, ettei e90 M3 pärjää viritetylle 335i:lle.

              Comment

              • b mutteri kasa
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2006
                • 1462
                • Area 03

                Originally posted by Jammü View Post
                Ja vastaavia videoita joissa käy toisinpäin...en jaksa tästä vääntää.

                Originally posted by Jammü View Post
                Ja kyllä sen huomasi jo vuoden 2012 Kalajoen nopeusajossakin, ettei e90 M3 pärjää viritetylle 335i:lle.
                No tähän ei pelkät softa,DP,ym virit riitä.Varmasti 335:sta saa nopean.Onhan jenkeissä läjäpäin näitä 600hp 335:sia...ja saksassa remmitettyjä M3 >750hp

                Mutta pointti se,ettei vakio fööneillä saa 335:sta sellaista huipputehoa,että pärjää >400 hp autolle.Kun tehoja haetaan ei ole ilmaisia lounaita,vaikka myyntisivut lupaavat vaikka mitä whp lukuja/käyriä.

                Originally posted by Jammü View Post
                JB4 + dp't
                näitä virityksiä nähty...
                Last edited by b mutteri kasa; 18-09-2013, 08:56.
                BMW F11 530 dA VOLL
                Carbon-schwarz Metallic

                BMW E30 325i Sport

                Comment

                • Veeksi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Oct 2003
                  • 2177
                  • Kuopio

                  Originally posted by b mutteri kasa View Post
                  Mutta pointti se,ettei vakio fööneillä saa 335:sta sellaista huipputehoa,että pärjää >400 hp autolle.Kun tehoja haetaan ei ole ilmaisia lounaita,vaikka myyntisivut lupaavat vaikka mitä whp lukuja/käyriä.

                  näitä virityksiä nähty...
                  Challenge accepted!
                  BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
                  BMW E63 630iA '05

                  Comment

                  • Jammü
                    BTCF Member
                    • Jan 2010
                    • 191
                    • Espoo

                    Originally posted by b mutteri kasa View Post
                    Ja vastaavia videoita joissa käy toisinpäin...en jaksa tästä vääntää.



                    No tähän ei pelkät softa,DP,ym virit riitä.Varmasti 335:sta saa nopean.Onhan jenkeissä läjäpäin näitä 600hp 335:sia...ja saksassa remmitettyjä M3 >750hp

                    Mutta pointti se,ettei vakio fööneillä saa 335:sta sellaista huipputehoa,että pärjää >400 hp autolle.Kun tehoja haetaan ei ole ilmaisia lounaita,vaikka myyntisivut lupaavat vaikka mitä whp lukuja/käyriä.

                    näitä virityksiä nähty...
                    Minkäs takia sitten uusi 404hv Camaro jäi mulle heittämällä, kun lähdettiin 70-200km/h. Mulla ei edes auto toiminut kunnolla, koska hukkiksien solenoidit vuotivat. Viinaa oli tankissa n 20%. Saa tulla kokeilemaan M3:lla koska vaan
                    Last edited by Jammü; 18-09-2013, 12:05.

                    Comment

                    • Jammü
                      BTCF Member
                      • Jan 2010
                      • 191
                      • Espoo

                      Originally posted by b mutteri kasa View Post
                      Ja vastaavia videoita joissa käy toisinpäin...en jaksa tästä vääntää.



                      No tähän ei pelkät softa,DP,ym virit riitä.Varmasti 335:sta saa nopean.Onhan jenkeissä läjäpäin näitä 600hp 335:sia...ja saksassa remmitettyjä M3 >750hp

                      Mutta pointti se,ettei vakio fööneillä saa 335:sta sellaista huipputehoa,että pärjää >400 hp autolle.Kun tehoja haetaan ei ole ilmaisia lounaita,vaikka myyntisivut lupaavat vaikka mitä whp lukuja/käyriä.

                      näitä virityksiä nähty...
                      Niin itse ajoin Kalajoella Partyillä tutkaan 190km/h kun M3 ajoi 181km/h. Silloin oli JB4 ja DP't kiinni. Viinaa 30% tankissa. Eli usko huviksesi.

                      Comment

                      • diffas
                        Bimmer Fanatic
                        • Jul 2010
                        • 215
                        • Lahti

                        Kyllähän tuo ahdetun iso keskialueen vääntö/teho antaa hyvän edun siitä kun lähdetään rullaavana kiihdyttää, siks ei vaparit pärjää vaik olisiki enempi tehoa.
                        Isoimmissa nopeuksissa isompi teho kuitenki vie voiton, kuten tuossa esimerkki videossaki äsken. Samasta syystä myös myös diiselit pärjää monesti alkuun tollaisissa kiihdytyksissä.

                        Niin ja oman kokemukseni mukaan noissa vapareissa ei ole juuri koskaan sitä tehoa mitä tehdas ilmoittaa, sekin vaikuttaa. Ennen vetoja pitäs penkittää niin sit on hyvä vertailupohja.
                        Last edited by diffas; 18-09-2013, 12:18.
                        Kingdiesel Racing

                        Comment

                        • ämkolme
                          Bimmer Rookie
                          • Mar 2009
                          • 147
                          • JKL

                          E92 M3:n ja 135i omistajana voin kertoa, että vakio ahtimilla +jb4 + Forge välijäähy, APR downpipe, dual intake + jotain muuta oli suorituskyky selkeästi 135:sen eduksi. Nykyään 135:ssa isommat turbot ja Karalan säädöt. Tällä setillä E93 M3 jäi kauas taakse ja E60 M5 jää pyyhkimään persettä myös. Kokeiltu useasti veljen kanssa. Varmaan joku kengittäjä joskus löytyy tällekkin, mutta ei vielä
                          Last edited by ämkolme; 19-09-2013, 13:11.
                          BMW 135i performance

                          ex: BMW e46 M3

                          Comment

                          • Veeksi
                            Bimmer Enthusiast
                            • Oct 2003
                            • 2177
                            • Kuopio

                            Mulla ainakin on etummaisen turbon hukkaportti ihan väljä. Eikä pysty vesipumppua poistamalla ja akselia siirtämällä kirimään. Kokeilevat onnistuisko samalla ku laatikon tiputtaa ja vaihtaa kytkimen.
                            BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
                            BMW E63 630iA '05

                            Comment

                            • Hiace
                              Bimmer Enthusiast
                              • Dec 2011
                              • 1203
                              • Helsinki/Joensuu

                              Originally posted by ämkolme View Post
                              E92 M3:n ja 135i omistajana voin kertoa, että vakio ahtimilla +jb4 + Forge välijäähy, APR downpipe, dual intake + jotain muuta oli suorituskyky selkeästi 135:sen eduksi. Nykyään 135:ssa isommat turbot ja Karalan säädöt. Tällä setillä E93 M3 jäi kauas taakse ja E60 M5 jää pyyhkimään persettä myös. Kokeiltu useasti veljen kanssa. Varmaan joku kengittäjä joskus löytyy tällekkin, mutta ei vielä
                              Kerro lisää, kuvia kans! Mitkä turbot tuikattu paikalleen? Lukkoperä lienee paikallaan myös
                              F20 M135i 2016 / Ex-autot: 335xi 135i 335i M3 330d 2 x Hiace

                              Comment

                              • ///MJ
                                BTCF Member
                                • Jan 2004
                                • 1869
                                • Joensuu

                                Originally posted by Hiace View Post
                                Kerro lisää, kuvia kans! Mitkä turbot tuikattu paikalleen? Lukkoperä lienee paikallaan myös
                                Ihan mielenkiinnosta että minkälainen on E91 335i vrt E46 M3 :think
                                F36 428iA GC M-Sport
                                Z3 2.8i Roadster Myytävänä

                                M: 1kpl style25 vanne ja Michelin 225/50/16

                                M: E36 328i osia

                                M: E39 business cd ja info display

                                M: F3x M-Sport takapuskurin diffuusori

                                Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎