Arkiajoon ei tule juuri mitään muutosta, vääntöä tietysti tulee melkoisesti lisää niin kiihdytykset sujuu tietysti vähän ripeämmin. Bensankulutus ei juuri muutu, korkeintaan laskee normaalissa ajossa. Kaasu pohjassa sitten tietysti vie enemmän soppaa kuin vakio, mutta sitä menee siinä kohtaa kuitenkin ronskisti
JB voi aiheuttaa ohjelmasta ja ihan autosta riippuen sitä surullisen kuuluisaa hukkaporttien rallatusta, mutta sen saa lähestulkoon kokonaan pois joko säätämällä hukkaporttien asentoa (=syö alakierroksilta tehoa) tai käyttämällä vanhempaa ohjelmaa, missä ajotietokone hoitaa itse hukkaporttien ohjauksen (=lähtee joitakin käteviä ominaisuuksia pois mitä löytyy uudemmasta versiosta).
Omien kokemusten perusteella automaatti toimii jb:n kanssa sujuvasti, vaihdot on pehmeitä ja vaihtaa jopa aikaisempaa isommalle kuin vakiona. ISO 25 tai jotain siltä tienoilta aiheutti nykäiseviä vaihtoja, tuntui kuin olisi ollut jonkun autokoululaisen kyydissä manuaaliautossa
Uusissa ja vanhemmissa ei ole tuota vikaa joten siitä ei tarvitse huolehtia.
![BigSmile](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_biggrin.gif)
JB voi aiheuttaa ohjelmasta ja ihan autosta riippuen sitä surullisen kuuluisaa hukkaporttien rallatusta, mutta sen saa lähestulkoon kokonaan pois joko säätämällä hukkaporttien asentoa (=syö alakierroksilta tehoa) tai käyttämällä vanhempaa ohjelmaa, missä ajotietokone hoitaa itse hukkaporttien ohjauksen (=lähtee joitakin käteviä ominaisuuksia pois mitä löytyy uudemmasta versiosta).
Omien kokemusten perusteella automaatti toimii jb:n kanssa sujuvasti, vaihdot on pehmeitä ja vaihtaa jopa aikaisempaa isommalle kuin vakiona. ISO 25 tai jotain siltä tienoilta aiheutti nykäiseviä vaihtoja, tuntui kuin olisi ollut jonkun autokoululaisen kyydissä manuaaliautossa
![BigSmile](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Comment