No joo, tuosta yllä olevasta näkee rakenteen aika hyvin. Ei tuo ihan helpolta vaikuta ja hyvät hitsit ja vehkeet saa olla, että tuon saa onnistumaan. Helpommalla tosiaan pääsee joko suoralla putkella tai tarvikekatilla varustetulla putkella, jos ei halua katista luopua.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
320d (184 hv) uudellenohjelmointi/lastutus
Collapse
X
-
Tuli täälläkin 320d perheeseen ja nimenomaan pre-facelift, eli se laiskempi malli.Tämä lastutushomma ja DPF:stä eroon hankkiutuminen oli mielessä jo ennen auton ostoa - hyvähän tuo DPF ois nyt pois ottaa, kun saisi vielä ehjänä talteen. Ilmeisesti jotain tuommosta 210hv näistä on parhaimmillaan otettu.
Aloin vaan miettimään, että jos tuota ohjelmointia alkaa harkitsemaan ihan kunnolla, niin miksipä ei hakisi samalla vähän enemmän voimaa? Eli minkäslaisia mahdollisuuksia tuosta olisi saada vähän enemmän tehoa/vääntöä ulos, kuin tuo max 210/450 esim. suuttimien vaihdolla? :think
Voi olla ihan vammanen ajatus, mutta kysympä silti, kun en tiedä.
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
-
Kyllähän tuosta vähän enemmänkin saa ilman osien vaihtoa. Tuo nyt on vain sellainen normaali, minkä pajat ilmoittaa, kun sen saa kaikista, about järkevästi ja turvallisesti.
Mutta sen jälkeen alkaa ilma(ahdin) loppua, suuttimet kyllä riittää, eikä niitä suurempia olisikaan.| BMW G30 X-Drive M-Sport |
| Nissan Navara TREK-1 |
ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |
Comment
-
-
Käytin autoni AJ-Techilla.
Tulos: 220 hv ja 480 Nm.
Vääntökäyrä hyvin tasainen tuolla 470 paremmalla puolella mennään pitkän matkaa.
Hiukassuodattimelle, suuttimille saati muillekaan ei tehty mitään.
Aika paljon menee hävikkiin. Oikeestaan kokoaika voimansiirto syö 25 kW ja parhaimmillaan ~4000 rpm menee melkein 50 kW pelkkien pyörien pyörittämiseen
Pistän myöhemmin tänne skannausta tuloksesta jahka pääsen toimistolle.Last edited by manror; 20-03-2014, 21:19.
Comment
-
-
Kyselin Autokeskuksesta BMW Performance Power Kittiä 302XD:hen. Hinta asennettuna ja muutoskatsastettuna vajaa 1900e. Pakettiin kuuluu:
320d/320xd alkaen 03/2010: tehon nousu 135 kW:sta 147 kW:iin ja maksimivääntömomentin kasvu 380 Nm:stä 420 Nm:iin.
- New ECU including engine data update
- More Powerfull Charge Air Cooler
- 600w electric fan with new fan frame
- Plastic Air Guide
- Performance Power Kit Alumininum Badge and M Performance Sticker for sill.
- Small Parts
Kaveri sanoi, että auto pitää muutoskatsastaa tuon jälkeen ja vakuutusmaksut nousevat. Onko moisesta paketista ja noista vakuutusmaksuista kokemusta, mitä ne tarkoittaa käytännössä?Last edited by steelduck; 08-04-2014, 09:05.
Comment
-
-
Originally posted by steelduck View PostKyselin Autokeskuksesta BMW Performance Power Kittiä 302XD:hen. Hinta asennettuna ja muutoskatsastettuna vajaa 1900e. Pakettiin kuuluu:
320d/320xd alkaen 03/2010: tehon nousu 135 kW:sta 147 kW:iin ja maksimivääntömomentin kasvu 380 Nm:stä 420 Nm:iin.
- New ECU including engine data update
- More Powerfull Charge Air Cooler
- 600w electric fan with new fan frame
- Plastic Air Guide
- Performance Power Kit Alumininum Badge and M Performance Sticker for sill.
- Small Parts
Kaveri sanoi, että auto pitää muutoskatsastaa tuon jälkeen ja vakuutusmaksut nousevat. Onko moisesta paketista ja noista vakuutusmaksuista kokemusta, mitä ne tarkoittaa käytännössä?F31 320xDA
M-B Sprinter 319
Ex: E82 135i, E91LCI 330xd, VW T5 2.5TDI 4Motion, X1 Xdrive20D, Citröen Ax 1.1i
Comment
-
-
Originally posted by J-Boy View PostPäästöjen lisäys on aika pieni, joten mahdollinen muutos vakuutusmaksuihin on tuskin iso. Itse sain ton PPK:n asennettuna ja katsastettuna 1500€. Oli alkuvuodesta vissiin joku kampanja päällä. Hyvin toimii.. Jos on sulla jo takuu mennyt, niin sitten esim. AJ-Tech:lle..
Comment
-
-
Eipä sitten mitään...Last edited by JIPSKI; 12-05-2014, 09:11.exät:e61 530xd LCI M-sport, e30 325i cabriolet M-tech2, e39 530d Touring, e92 320d, e36 318i Touring, e36 320i Touring, e39 540i Touring, e38 725TDS ,e30 325i Touring M-tech2, e30 316i, e39 V8, M5 Touring, e36 328i Touring, e30 325i cabrio, e30 325iX, e32 735iA, e30 325i, e34 525i Touring, e30 325i, e34 520i
Comment
-
-
Originally posted by JIPSKI View PostAJ-Techillä tuli käytyä tuon oman 177hv mallin kanssa.
dpf poistettiin ja ohjelma tehtiin. Suosittelen kyllä
Vanhat Uudet
174hv 213hv
386Nm 458Nm
Tämäkään ei vaan liittynyt mitenkään topikin aiheeseen.
Comment
-
-
Originally posted by manror View PostHetki on tullut ajettua autolla ja tuntuu valitettavasti verkkaiselta peliltä edelliseen verattuna =(
Missähän ja millä tavalla tätä 184 hv dieseliä kannattaisi piristää?
Auto on E92 320xdA loppuvuoden 2010 malli, eli faceliftattu.
Asustelen Etelä-Suomessa, mutta myös muualta mahdollisesti jopa Virosta jos löytyy hyvä ja halpa ohjelmoija niin voisin ajella kauemmaskin...
[edit: 21.3.2014]
Käytin autoni AJ-Techilla.
Tulos: 220 hv ja 480 Nm.
Enää ei mee Mazdat ohi
Käytin tuolla w211 Mb 200cdi ja auto muuttui täysin 122hp, 270nm muutos penkissä ohjelmoinnin jälkeen 165,350nm. Hinnatkin ok, e60 lastutus 520, 550e, penkityksellä vissiin 650e.Jarppa
Toyota GT86
(330d Sport F31 N57 2014)
( 518d F10 2015 B47 Business Exclusive )
(330da E91 N57 LCI 2008 ///M-Sport)
( 530da E60 M57N2 2006)
( 520da E60 2006)
( 520 E39x3)
(E46x2)
(Z3)
Comment
-
Comment