Start stopin saa sen lisäksi koodattua niin että se on joka startissa OFF. Melkeinpä parempi asetus kuin muisti.
4-sarjan 435d tai 435i kokemuksia
Collapse
X
-
Saa, mutta itse laitoin kanssa muistin. Ehkä turhaa ajattelua, mutta jos auton vie merkkihuoltoon ja default on OFF niin tarkkaavainen huoltomies näkee suoraan käynnistyksessä että autoa on koodattu.Originally posted by pyroz View PostStart stopin saa sen lisäksi koodattua niin että se on joka startissa OFF. Melkeinpä parempi asetus kuin muisti.
Ja lopputulos on ihan sama, kerran laittaa OFFille niin siinähän se pysyy.
Comment
-
Ihan validi pointti tuo huoltoon vienti (tai myynti), mutta jos joskus nuukailee eco pro:lla jonkun reissun ja sammuttaa auton suoraan siitä moodista niin taitaa seuraavalla startilla olla taas start stoppi päällä kun lähtee liikkeelle. Ja se jos mikä ottaa aivoon, joka kertaOriginally posted by Galaxy1223 View PostSaa, mutta itse laitoin kanssa muistin. Ehkä turhaa ajattelua, mutta jos auton vie merkkihuoltoon ja default on OFF niin tarkkaavainen huoltomies näkee suoraan käynnistyksessä että autoa on koodattu.
Ja lopputulos on ihan sama, kerran laittaa OFFille niin siinähän se pysyy.
S65, S85, H1, N63TU, IB1
Comment
-
-
Total *FAIL*Originally posted by pyroz View Postjos joskus nuukailee eco pro:lla jonkun reissun
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Nettoilu sopii ainakin itselleOriginally posted by pyroz View PostNo niinkauan kun mallimerkinnässä on jossain kohtaa "D", niin se on samaan konkurssiin sitten se fail
Nettoilua se dieselöinti on anyway

16 tkm tullut lisää mittariin sitten heinäkuun puolivälin. Taas tuli vedettyä kahteen päivään reipasta matka-ajoa yli 800 km keskikulutuksella 6,0 l/100km. Koko omistushistorian ajalta 6,6 l/100km sisältäen aika paljon kaupunki- ja moottoritieajoa. 435iA xDrive olis kieltämättä makea, mutta näinköhän riittäisi edes 12 l/100 km tällä ajosuoritteella..
Audi e-tron 55
Exiä:
1999 E46 316i, 2005 E46 316i, 2008 E87 120d, 2011 E90 320i, 2012 F30 320iA, 2013 F30 318dA, 2014 F32 435dA, 2014 F30 320d, 2015 F10 530dA, 2014 F32 435iA, 2013 730dA, 2015 520dA + muita merkkejä.
Comment
-
Tuosta bensan kulutuksesta.... omani on GT 335iA xDrive nastarenkailla ja kaksi peräkkäistä 1000km viikonloppureissua takana joista suurin osa matka-ajoa. Keskikulutus oli ekalla reissulla 7,6 ja toisella 7,9l/100km. Ajoin lähes koko ajan eco- modella, mutta otin kyllä aika reippaita vetoja kun ohitin 3-5 auton jonoja eli tais ecoilun edut mennä ohitellessa. Tuon pohjalta olen kyllä todella tyytyväinen kulutukseen tehoon nähden ja varsinkin kun nyt hummat on n. 370hp nurkilla.Originally posted by Thmas View PostNettoilu sopii ainakin itselle
16 tkm tullut lisää mittariin sitten heinäkuun puolivälin. Taas tuli vedettyä kahteen päivään reipasta matka-ajoa yli 800 km keskikulutuksella 6,0 l/100km. Koko omistushistorian ajalta 6,6 l/100km sisältäen aika paljon kaupunki- ja moottoritieajoa. 435iA xDrive olis kieltämättä makea, mutta näinköhän riittäisi edes 12 l/100 km tällä ajosuoritteella..Ahdin määrää tahdin ja Minä suunnan!
Ajossa:
GT 335i xDrive M-Sport -14
Z3 2,8i Coupe -99
318i Cabriolet -91
325itic taxi -89
Comment
-
Pienellä näyttää bensakin menevän tarvittaessa
Eco Pro asennossa matka-ajossa olen saanut tuon menemään alimmillaan 4,6 l/100 km lukemiin, mutta se on jos sitten ihan varpaankynsillä ajamista. Tuosta 6,6 l/100 km keskikulutuksesta kohtuullisen iso osa on kaupunkiajoa.Audi e-tron 55
Exiä:
1999 E46 316i, 2005 E46 316i, 2008 E87 120d, 2011 E90 320i, 2012 F30 320iA, 2013 F30 318dA, 2014 F32 435dA, 2014 F30 320d, 2015 F10 530dA, 2014 F32 435iA, 2013 730dA, 2015 520dA + muita merkkejä.
Comment
-
Onko kellään kokemusta 435i? Autokuumetta puskee päälle ja 435i Gran Coupe nelivetona ois hakusessa. Onko noissa mitään pahempia vikoja?
Comment
-
Oman 435d:n kun myin BMW-merkkiliikkeeseen niin ensimmäinen asia minkä myyjä testasi koeajolla oli nelivedon jakolaatikko. Niitä vaihdellaan kuulemma kohtuullisen paljon 3- ja 4-sarjaan.
Eli loivaan kaarteeseen reipas kiihdytys. Jos tärisee / tutisee kiihdytyksessä niin jakolaatikon vaihto tiedossa, useamman tonnin juttu.
Itsellä hajosi toinen etuiskari jossain 8x tkm kohdalla. Myös toinen etulaakeri ja turvavyön ojentaja (coupe) vaihdettiin.
Hyvännäköinen auto se on ja kiva ajaa, mutta sisätilojen laadukkuus ei vastaa ihan mielestäni hintalappua.Audi e-tron 55
Exiä:
1999 E46 316i, 2005 E46 316i, 2008 E87 120d, 2011 E90 320i, 2012 F30 320iA, 2013 F30 318dA, 2014 F32 435dA, 2014 F30 320d, 2015 F10 530dA, 2014 F32 435iA, 2013 730dA, 2015 520dA + muita merkkejä.
Comment
-
Tuo on jotenkin surullista. Ensin tyrkytetään nelivetoa joko puoli-ilmaiseksi tai jopa kokonaan ilmaiseksi ja sitten siinä on tuollaisia ongelmia. Nelivetoa ei kuitenkaan kovinkaan usein tarvitse (jos oikeasti keli on sellainen että tarvitsee niin silloin se on kyllä helvetin hyvä).Originally posted by Thmas View PostOman 435d:n kun myin BMW-merkkiliikkeeseen niin ensimmäinen asia minkä myyjä testasi koeajolla oli nelivedon jakolaatikko. Niitä vaihdellaan kuulemma kohtuullisen paljon 3- ja 4-sarjaan.
Comment
-
Noh, yhtään jos enempää ajaa kuten itse teen niin ei se vajaavetoinen ole enää käyttöautossa vaihtoehto. Ja sen verran inhorealistiseksi näiden autojen kanssa pelatessa on muuttunut, että kaikista autoista hajoaa ajan mittaan jotain. Kaikki ne on paskoja, ei muuta kuin ostoksille!Originally posted by Galaxy1223 View PostTuo on jotenkin surullista. Ensin tyrkytetään nelivetoa joko puoli-ilmaiseksi tai jopa kokonaan ilmaiseksi ja sitten siinä on tuollaisia ongelmia. Nelivetoa ei kuitenkaan kovinkaan usein tarvitse (jos oikeasti keli on sellainen että tarvitsee niin silloin se on kyllä helvetin hyvä).
Audi e-tron 55
Exiä:
1999 E46 316i, 2005 E46 316i, 2008 E87 120d, 2011 E90 320i, 2012 F30 320iA, 2013 F30 318dA, 2014 F32 435dA, 2014 F30 320d, 2015 F10 530dA, 2014 F32 435iA, 2013 730dA, 2015 520dA + muita merkkejä.
Comment
Comment