Originally posted by duckland
View Post
300 sarja 6. sukupolvi F30 2012/2013
Collapse
X
-
-
-
Ei taida avensiksissakaan köyhäilyä ihan noin pitkälle olla viety että jätetään penkin rungot maalaamatta, toki siinä taas yhden työvaiheen säästää kokoonpanossa joka auton kohdalla. Virhevastuu voidaankin sitten hoitaa kätevästi ja kustaennustehokkaasti lähinnä olan kohautuksin.
Täytyy ostaa 5-srj jos haluaa penkinrungot pintakäsiteltynä eikä ruosteessa, siinäpä sitä todellista premiumia.
Ruostuu muuten takuulla jokaisesta suomiyksilöstä viimeistään ekan talven mittaan.
Jotenkin tuntuu että tuo asiakkaan aliarvioiminen alkaisi jossain vaiheessa häiritsemään potentiaalisiakin ostajia, muuallakin kuin koreassa.BMW G20 330e M-Sport Dravit Grey metallic Individual
BMW F15 X5 30d M-Sport Mineralweiss metallic Semivoll
BMW E21 315 Alpinweiß Originell zustand
Ex.
BMW E90 335dA M-Sport 2011 Saphirschwarz Vollaustattung
BMW E39 530dA M-Sport Topasblau Touring, BMW E39 530dA M-Sport Touring Estorilblau Individual , BMW E46 330d M-Sport II Topasblau, BMW E36 328iA M-Sport Daytonaviolet Individual, BMW E39 528i M fahrwerke Cosmosschwarz, BMW E36 328i M-Sport Cosmosschwarz
Comment
-
-
Originally posted by duckland View PostMitä tulee ininään veroista ja muista niin se on kaikille samanhintanen. Kai muistat ruokakaupan jonossakin valittaa uudesta alvista. Ja mieti jos töissä oot et palkkatuloja ansaiset niin verokarhu vie sieltä siivun. Jos sulla on omakotitalo niin verottaja muistaa kiinteistöverolla sua omasta maasta ja talosta. Siitä tililapusta jonka käteen saa verottaja vie vielä 1/3 kun pistät rahan kiertämään. Elämä on. mut hei. Elä vaivu murheeseen epäilemättä moni maksaa paljon enemmän veroja kun sä ja nekin on vielä elossa. Sitten kun ansiovero hipoo 40% niin joku pieni autovero ei tunnu ollenkaan pahalta. demarihan täs itekii. Aika köyhää tukee valtiota vajaalla 20 kympin verolla autosta. Hiton bemari ja pienet hiilaripäästöt
. Köyhäks täs ittensä tuntee kun joka aamu vastaan tulee uudella m5 joku porvari. Niinku isku kasvoille kun töihin meet. Jotkuu ne osaa hommansa vaa aavistuksen paremmin.
. Olet varmaan julkisella puolella duunissa?
e39 M54B22 manual
Polestar2 LRDM -21
Ioniq5 AWD -22 (vaimon kiesi)
Comment
-
-
Originally posted by 205/65-15H View PostNäinhän se menee tässä maassa, demarit ajaa uusilla bemareilla. Olet varmaan julkisella puolella duunissa?
Väittäisin, että vanhempaa kalustoa parkkihalli täynnä kuin jos ajaa jonnekkin teollisuus/teknologiayritysten parkkipaikalle. Olen siis julkisella töissä.. Mistähän sekin on lähtöisin, että julkisella puolella olisi kovat palkat. Ei siellä tienaa kuin johtajat (ne kyllä tienaakin sitten monen edestä). Tavalliset työntekijät valuu jo nytkin yksityissektorille parempien palkkojen perässä.
Last edited by Antsah; 25-01-2013, 22:32.
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View PostMeillä ei ainakaan virastotalon parkkihallissa ole yhtäkään uutta bemariaVäittäisin, että vanhempaa kalustoa parkkihalli täynnä kuin jos ajaa jonnekkin teollisuus/teknologiayritysten parkkipaikalle. Olen siis julkisella töissä.. Mistähän sekin on lähtöisin, että julkisella puolella olisi kovat palkat. Ei siellä tienaa kuin johtajat.
Jottei menisi ihan OT:ksi, niin sanotaan vaikka että F30 vaatii M-sport korisarjan, jotta ulkonäkö alkaa aiheuttaa positiivisia värähtelyjä.Byrokratian motto: älä tee mitään ensimmäistä kertaa
Comment
-
-
Originally posted by Squamish View PostEipä noissa ICT-alan parkkihalleissa kovin usein mitään 80 tonnin autoja näe. Meilläkin pörssifirmassa tj. ajaa A5 sportbackilla. Liekö edes viidenkympin arvoinen auto. Voi sitä häpeää.
Jottei menisi ihan OT:ksi, niin sanotaan vaikka että F30 vaatii M-sport korisarjan, jotta ulkonäkö alkaa aiheuttaa positiivisia värähtelyjä.
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View PostIhan vain siksi heitin tuon, että kyllä ne uudet kalliit autot on jossain muualla kuin julkisen sektorin työntekijöilläe39 M54B22 manual
Polestar2 LRDM -21
Ioniq5 AWD -22 (vaimon kiesi)
Comment
-
-
Originally posted by 205/65-15H View PostTämä ei ollut pointtini, oli kait siinä hymiökin mukana. ducklandilla on joko selvästi keskimääräistä enemmän veronmaksukykyä tai hän on jostain muusta syystä sinut verojen maksamisen kanssa=iloinen veronmaksaja.
Comment
-
-
Originally posted by 205/65-15H View PostTämä ei ollut pointtini, oli kait siinä hymiökin mukana. ducklandilla on joko selvästi keskimääräistä enemmän veronmaksukykyä tai hän on jostain muusta syystä sinut verojen maksamisen kanssa=iloinen veronmaksaja. Oma vaimoni kuuluu jälkimmäiseen poppooseen
Autosta niin onko tuosta millanen fakta, et hartgen lastulla tulee hartgen takuu ja toimiiks se? Onks kukaa vieraillut hartgen pajalla saksassa?
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostAuto voi myöskin olla rahoitusyhtiön ja kuskilla on ison lompakon sijaan vain iso ego. Aika moni vakituisessa työssä käyvä kun voi tuollaisen hankkia, siis jos se uusimman korimallin auto vain on elämän prioriteeteissa tarpeeksi korkealla.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostAuto voi myöskin olla rahoitusyhtiön ja kuskilla on ison lompakon sijaan vain iso ego. Aika moni vakituisessa työssä käyvä kun voi tuollaisen hankkia, siis jos se uusimman korimallin auto vain on elämän prioriteeteissa tarpeeksi korkealla.Last edited by Ishvan; 26-01-2013, 19:03.-21 BMW X1 xDrive 25e Charged Edition Sport
Comment
-
-
Originally posted by Ishvan View PostOlisi kiva nähdä pankkitädin ilme kun ehdottaa reilua 80-tonnin autolainaa parin tonnin bruttotuloilla kaveriksi asuntolainan kylkeen. Kyllä siellä sentään jonkilaista likviditeettiä pitää lisäksi löytyä, eikä se pelkkä vakipaikka tosiaan ihan aina riitä.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostTarttee testata 328 jossain.
Jotenkin rauhallisemmin ne F10:n jarrut toimi kuin F30:ssä, kävelyvauhdissa F30 pysähtyi kevyellä polkaisulla kuin seinään, F10 taas hiukan hitaammin, mutta toisaalta sivistyneemmin. Ja mielestäni sama ilmiö toistui lievempänä ajonkin aikana.
F30 xDrive oli mielestäni tosi hyvin balanssissa jäisellä/lumisella pikkutiellä eli ei tullut sitä nelivedon tyypillistä ilmiötä, että pito on hämäävän hyvä mutta jarrutuksessa tulee paniikki kun auto ei meinaa pysähtyä. 90-asteen mutkaan vauhdilla ajossa F30 meni (melkein) minne pitikin, F10 taas meni selvästi leveäksi. Tuossa oli käytössä 60-90km/h nopeuksia, sport-asento, ajonvakaus oletusarvossa.
Autojen alla olevien renkaiden käyttömäärä toki on arvoitus, jossainhan saattoi olla loppuunajetut ja jossain uudet.
Kävin myös ajamassa jkl:n laakkosella 320iA X-driven, kun odottelin autoa huollosta.
+ sisällä kaikki bmw tyyliin just kohdallaan
+ sport penkit todella hyvät ja säädöt saa varmasti jokainen mieleisekseen
+ sport + asetuksella tomaatti lyö vaihdetta pesään rattinapeista kuin smg konsanaan, todella hienosti toimii laatikko bensakoneen kanssa yhteen
+ koneessa tasaisesti vääntöä koko kierrosalueen
+ 4-veto toimii kuin unelma ja alusta hienosti balanssissa
Sitten niitä miinuksia...
- niin kuin jo todettu tien jylinä tulee aika rajusti sisään
- moottori vinkuu kierroksilla kuin sähkömoottori ja kuuluu sisälle hyvin
- moottori toimii hienosti, mutta aikalailla hajuton ja mauton. Ei saa oikeen mitään kiksejä.
- jarrut vinkui ärsyttävästi
Jos tollasta olisin ostamassa, niin ehdottomasti bensakoneella, jos auto ei tule pitkän matkan ajoon ja kulutus ei haittaa.
Comment
-
Comment