Pienet koeajofiilikset jakoon, tämä nyt ei ole sitten viiltävän tarkkaa analyysiä, vaan puolen tunnin heilautus. Olin f31:llä, 320iA xDrive LCI:llä liikkeellä, niin siitä tuohon ja takaisin tuli siis hypättyä. g20 oli business sport varusteinen.
Tuntuu hieman isommalta, kuin f31, reilusti pienemmältä kuin f10. Kokolailla huomaamaton hybrid tilassa tuo voimantuoton vaihtelu akun ja bensan välissä. Tehoa todella mukavammin, kuin f31 320i:ssä, pikku kiihdyttelyyn ja ohitteluun riittänee. Laatu, hyvä sellainen, oli läsnä.
Ainoa ihmetys oli 50-100km/h kiihdytyksessä tuntuneet vaihdot, kun 8-lovisessa f31:ssä siihen ei kiinnitä milloinkaan huomiota, paitsi sportilla haluaa pitää korkeita kierroksia ohituksen jälkeen, kuten tämäkin, niin siis g20 330e tuossa 50-100 kiihdytyksessä antoi tuntuvat pari nykäystä vaihdoissa, myyjä ei osannut suorilta sanoa, miksi. Ainoa ”havainto” sinänsä.
Kun hyppäsi takaisin f31:een, pienempi, ketterämpi, käteenkäyvempi, tunnokkaampi. Joten, ehkä f31 6-moottorilla olisi se tämän hetken mieluisin käyttöauto...
Tuntuu hieman isommalta, kuin f31, reilusti pienemmältä kuin f10. Kokolailla huomaamaton hybrid tilassa tuo voimantuoton vaihtelu akun ja bensan välissä. Tehoa todella mukavammin, kuin f31 320i:ssä, pikku kiihdyttelyyn ja ohitteluun riittänee. Laatu, hyvä sellainen, oli läsnä.
Ainoa ihmetys oli 50-100km/h kiihdytyksessä tuntuneet vaihdot, kun 8-lovisessa f31:ssä siihen ei kiinnitä milloinkaan huomiota, paitsi sportilla haluaa pitää korkeita kierroksia ohituksen jälkeen, kuten tämäkin, niin siis g20 330e tuossa 50-100 kiihdytyksessä antoi tuntuvat pari nykäystä vaihdoissa, myyjä ei osannut suorilta sanoa, miksi. Ainoa ”havainto” sinänsä.
Kun hyppäsi takaisin f31:een, pienempi, ketterämpi, käteenkäyvempi, tunnokkaampi. Joten, ehkä f31 6-moottorilla olisi se tämän hetken mieluisin käyttöauto...
Comment