Alkanut vähän kuumottelemaan tuollainen g20/g21 mallinen 330e. Osaisikos täällä porukka valaista joilla ollut aikasemmin f30 330e että mikä kaikki muuttuu paremmaksi vaihtamalla? Tässä paininut että onko tuollaisessa vaihdossa mitään järkeä, kun kuitenkin tykkään tuosta nykyisestä autosta ja oikeastaan ainoa asia jota kaipaa on pidempi sähkörange. Onko se sitten kuinka paljon suurempi oikeasti? :think
No kyllähän F30 -> G20 vaihtamalla muuttuu kokolailla kaikki paremmaksi, ulkonäkö voi toki jakaa mielipiteitä. Akku tosiaan selvästi suurempi, ohjaus aivan eri luokkaa, saa nelivedon, ...
Pitkää sähkörangea kaipaaville kyllä suuri suositus sähköautolle.
½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05 ex. 53*BMW
No kyllähän F30 -> G20 vaihtamalla muuttuu kokolailla kaikki paremmaksi, ulkonäkö voi toki jakaa mielipiteitä. Akku tosiaan selvästi suurempi, ohjaus aivan eri luokkaa, saa nelivedon, ...
Pitkää sähkörangea kaipaaville kyllä suuri suositus sähköautolle.
Ostaisin toki sähköauton jos olisi joku järkevä ja asiallisen näköinen samassa hintaluokassa ja mielellään BMW joten aika hiljaista on.
Alkanut vähän kuumottelemaan tuollainen g20/g21 mallinen 330e. Osaisikos täällä porukka valaista joilla ollut aikasemmin f30 330e että mikä kaikki muuttuu paremmaksi vaihtamalla? Tässä paininut että onko tuollaisessa vaihdossa mitään järkeä, kun kuitenkin tykkään tuosta nykyisestä autosta ja oikeastaan ainoa asia jota kaipaa on pidempi sähkörange. Onko se sitten kuinka paljon suurempi oikeasti? :think
Oman kokemuksen mukaan sanoisin että käytännössä sähkörange on tuplat verrattuna F30. Ja onhan se G2X kyllä kaikin puolin muutenkin iso päivitys F30:seen verrattuna.
Jos jotain huonoa pitää keksiä, niin ohjauspylvään viiksissä (vilkku ja pyyhkijät), ollaan G20:ssä palattu jostain syystä 90-luvulle.. Poppivehkeissä ehkä hiukan otettu takapakkia ja sanoisin että G2X Harman Kardonit on ihan välttämättömät. Ja taas näin syksyn tullen kun pimeessä yrittää sohia latauskaapelia autoon, niin kaipaa kyllä sitä F30 valastua rinkulaa..
Oman kokemuksen mukaan sanoisin että käytännössä sähkörange on tuplat verrattuna F30. Ja onhan se G2X kyllä kaikin puolin muutenkin iso päivitys F30:seen verrattuna.
Jos jotain huonoa pitää keksiä, niin ohjauspylvään viiksissä (vilkku ja pyyhkijät), ollaan G20:ssä palattu jostain syystä 90-luvulle.. Poppivehkeissä ehkä hiukan otettu takapakkia ja sanoisin että G2X Harman Kardonit on ihan välttämättömät. Ja taas näin syksyn tullen kun pimeessä yrittää sohia latauskaapelia autoon, niin kaipaa kyllä sitä F30 valastua rinkulaa..
Ok, nykyisessä F30 harmankardonit ja sitten ilmeisesti uudessakin olisi oltava ettei ole ihan pettymys. :think
Sisustoina näyttää noissa olevan paljon noita sensatec/alcantara yhdistelmiä, onko nuo laadultaan millaisia? Ilmeisesti auto kauttaaltaan tilavampi verrattuna edeltäjäänsä?
Käytiin tätä koeajamassa emännän kanssa kun olisi hyundain aika siirtyä sivuun. Auto tuntui hyvältä, mutta nuo kilometrit vähän tuollaisessa hybridissä hirvittää. Muutaman tonnin kun laittaa lisää saa alle 100tkm ajettuja vastaavia. Bavarialta kysäsin myös tuota akku asiaa ja kuulin saman että vain kenno vaihdettu eikä koko akustoa. Myynti-ilmoitus hieman harhaanjohtava...
Käytiin tätä koeajamassa emännän kanssa kun olisi hyundain aika siirtyä sivuun. Auto tuntui hyvältä, mutta nuo kilometrit vähän tuollaisessa hybridissä hirvittää. Muutaman tonnin kun laittaa lisää saa alle 100tkm ajettuja vastaavia. Bavarialta kysäsin myös tuota akku asiaa ja kuulin saman että vain kenno vaihdettu eikä koko akustoa. Myynti-ilmoitus hieman harhaanjohtava...
Joo mielestäni hintapyynti aika kova tuossa, laitoin paritonnia lisää ja hain 95tkm ajetun yksilön. 8v 3l dieseleitä takana nyt jotain muuta, 330e yllätti positiivisesti varsinki extra boost tilassa paikaltaa lähtee aika rajusti
S842 Cold-Climate Version
Mitä tuo käytännössä pitää sisällään kyseisessä autossa? Vaikuttaako käyttöön miten talvella? Lämmittääkö kuitenkin akkua yms ihan normaalisti?
Olisi siis tiedossa saksantuonti 330e mikä ei ole cold-climate version.... :think
Paljonko teillä oli kulutus nyt parin viikon pakkasjaksolla kun mittari näytti -30 astetta? Ei varmaan ihan parilla litralla selvinnyt? V60 T8 kulutus oli 8-11L/100km. Ja matka-ajossakin näyttäisi Bemari vievän 50% vähemmän, eli melkoinen ero. Pitää varmaan alkaa palailemaan Bemarin rattiin takas.
Tuli kaupat sovittua 330e Xdrivesta. M-Sport Portimao blue sedanina. On kyllä maukkaan oloinen peli. Nyt on 5 vuotta ollut alla Passat GTE ja onhan tuo bemari ihan eri maailmasta fiiliksen suhteen.
Tuli kaupat sovittua 330e Xdrivesta. M-Sport Portimao blue sedanina. On kyllä maukkaan oloinen peli. Nyt on 5 vuotta ollut alla Passat GTE ja onhan tuo bemari ihan eri maailmasta fiiliksen suhteen.
Onneksi olkoon !
Mä vaihdoin M550D tuollaiseen 3 kk ensin oli myyntirapula mutta nyt tyytyväinen tuon ylläpitokuluihin.
Hyvä peli ajaa,tosin vaimo otti tuon heti omakseen ja itse saa ajella x4
Comment