Isännän auto on tuommoinen 520i M20-moottorilla, vuosimallia 1988.
Kun lähdettiin kauppareissulta ajamaan kotia päin, auto rupesi käymään vajailla pytyillä parinsadan metrin ajon jälkeen ja ryskytti niin maan perkeleesti. Sammutettiin ja käynnistettiin uudestaan, ja kaara lähti jotenkin liikkeelle, kulki matelemalla eikä ottanut kierroksia. Taas sammutettiin ja koitettiin uudestaan käyntiin. Lähti mutta sammui heti. Sen jälkeen ei saatu koko autoa edes käyntiin. Startti pyörii, mitään ei tapahdu. Se ei anna kipinää ollenkaan mutta bensa haisee sisälle asti.
Missä vika? Apua, auto pitäis saada liikenteeseen viikonloppuna, kun isännällä alkaa työt ja tarviin itse omaa autoa kanssa työajossa...
Taustoja sen verran että kyseinen bemari on koko syksyn ja talven tehny sitä, että kylmänä se lähtee käyntiin hienosti, mutta hetken lämmettyään se ei käynnisty ei sitten millään. Jäähdyttyään se toimii taas hienosti. Tyhjäkäyntikin on vähän merkillistä, auto ottaa kierroksia ittekseen varsinkin pakkaspäivinä.
Kun lähdettiin kauppareissulta ajamaan kotia päin, auto rupesi käymään vajailla pytyillä parinsadan metrin ajon jälkeen ja ryskytti niin maan perkeleesti. Sammutettiin ja käynnistettiin uudestaan, ja kaara lähti jotenkin liikkeelle, kulki matelemalla eikä ottanut kierroksia. Taas sammutettiin ja koitettiin uudestaan käyntiin. Lähti mutta sammui heti. Sen jälkeen ei saatu koko autoa edes käyntiin. Startti pyörii, mitään ei tapahdu. Se ei anna kipinää ollenkaan mutta bensa haisee sisälle asti.
Missä vika? Apua, auto pitäis saada liikenteeseen viikonloppuna, kun isännällä alkaa työt ja tarviin itse omaa autoa kanssa työajossa...
Taustoja sen verran että kyseinen bemari on koko syksyn ja talven tehny sitä, että kylmänä se lähtee käyntiin hienosti, mutta hetken lämmettyään se ei käynnisty ei sitten millään. Jäähdyttyään se toimii taas hienosti. Tyhjäkäyntikin on vähän merkillistä, auto ottaa kierroksia ittekseen varsinkin pakkaspäivinä.
Comment