Originally posted by Kv1984
View Post
E34 520 M20 kipinä hukassa *ratkaistu*
Collapse
X
-
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
-
Onko tarkastettu mahdolliset jälkiasennus ajonestot virtalukon johtosarjasta?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
kampiakselin asentotunnistimen vaihdon yhteydessä menny impulssianturin ja kampuran anturin piuhat vääriin pistokkeisiin?puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
Kyllä se taitaa olla niin, että virtalukon kautta puolan navalle 15 tuleva johto on epäkunnossa. Tai sitten virtalukko epäkunnossa.
Tämän voi todeta: Ottakaa akusta ja puolasta johdot irti ja mitatkaa akun + kaapelikengästä puolan + johdon päähän vastus (resistanssi). Virtalukko kakkosasennossa eli niinku auto ois käynnissä. Löytyykö yhteys vai ei? Minkä verran vastusta?Last edited by sLedge; 26-01-2015, 13:51.E39 540iA -96 Montrealblau / E34 535i -89 Royalblau
Ex E39 540i -97
Comment
-
Originally posted by [Snowboarder] View PostOnko anturi mallia tarvike vai ihan oem?
Originally posted by [peto2] View PostOnko tarkastettu mahdolliset jälkiasennus ajonestot virtalukon johtosarjasta?
Originally posted by [Zetz] View Postkampiakselin asentotunnistimen vaihdon yhteydessä menny impulssianturin ja kampuran anturin piuhat vääriin pistokkeisiin?
Originally posted by [sLedge] View PostKyllä se taitaa olla niin, että virtalukon kautta puolan navalle 15 tuleva johto on epäkunnossa. Tai sitten virtalukko epäkunnossa.
Itellä alkaa vahvistua epäilys puolan maadoitusjohdon viasta... ei tässä ole paljoo enää vaihtoehtoja. Turhauttavaa
Joka tapauksessa päästään kaverin kanssa mittailemaan nuo puolan johdon ja akun navan vastukset.
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
Originally posted by Bansku View PostOnkos moottorinohjauksen kaikki maadoitukset kunnossa?
Mun mielestä startti kuulostaa jo kahvimyllyltä, niin jotta voisko vika kuitenki loppujen lopuksi olla hajonneessa starttimoottorissa? Tuleeko kipinä normaalisti jos startti on rikki?
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
-
Originally posted by Kv1984 View PostLiekö tässä mallissa impulssianturia edes muuten?
eli jos sulla ei ole siellä impulssianturia ollutkaan niin mahdollista että kampuran asentotunistimen piuha on lipsahtanut impulssianturin paikkaan.. tarkastappa huvikseen sepuh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
Originally posted by -Markus- View PostJäikö tämä nyt ratkaisematta?
Olisin kyllä edelleen kiinnostunut saamaan tuon yksilön käyntiin kun vaan tietäis mistä vikaa lähteä vielä ettimään. Kaikkien tutkimusten jälkeen pääongelmaksi on jäänyt se että puolalle ei tuu virtaa ja sen vuoksi ei tuu kipinää, mutta minkä takia puolalle ei tuu virtaa, sitä ei kukaan tiedä
Ja tosiaan impulssianturi löytyy kyllä ja se on paikallaan, ja kampuran anturin liittimetkin tarkistettiin ja ne on puhtaat. Sitten kun ja jos jaksaa niin rupeaa purkamaan noita johtosarjoja ja kattoo mitä ne on syöneet.Last edited by Kv1984; 19-02-2015, 07:43.
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
Tämäkin keissi selvisi viimein.
Ensinnäkin, päärele löytyi, se oli kummallisessa paikassa ilmansuodattimen ja ilmamassamittarin alla. Rele oli hypännyt irti syystä tai toisesta, uskoisin ettei se ollut pohjassa asti alun perinkään.
Toisekseen, moottorin lämpötila-anturit oli jostain käsittämättömästä syystä kytketty ristikkäin, eli sinisen anturin piuha meni ruskeaan ja päinvastoin. En tiedä mikä järki tässä on ollut, mutta tuo sininen anturi oli ilmeisesti paskana. Molemmat anturit irti -> ladattu akku paikalleen -> lähti käyntiin. Pitihän sitä vähän sahata ja antaa kenkää, mutta siis nyt toimii
Ilmeisesti vika oli alun perinkin vain tuossa rikkoutuneessa anturissa, eli M20-kone taitaa olla aika tarkka tuosta nippelistä.
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
Comment