Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 Kysymyksiä ja vastauksia VII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zetz
    replied
    Originally posted by jj5 View Post
    3,5L tds moottori voisi kyllä olla hyvä:think

    Mitä tehdä kun ajohaluja alkaa jo olla kolomennelijän suuntaan kun kelit lämpenee mutta vielä pitäisi hetki jaksaa kolmeysillä että suolat katoaa katukuvasta?
    olis kyl käypänen moottori kolmenelkku toukkaan mistähän tuota edullisen toukan hankkis, vois ruveta jotain e61 535 konetta moiseen survomaan.

    mitäs tuosta suolasta, pesee vaan tarpeeks hyvin pohjan. onhan alpinakin uitettu suolassa koko talvi

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Worldfuture View Post
    Eipä valittanu aikasemmin ku oli samaa sarjaa
    Pitää olla canbus tms. ballastit ettei valita

    Leave a comment:


  • MPV
    replied
    Originally posted by Mbi View Post
    Onko ideoita mikä on rikki kun kytkimeen tulee jostain ilmaa. Pari päivää kestää poljin jämäkkänä, sit ilmestyy jostain ilmaa järjestelmään. Korjaantuu aina pumppaamalla kytkinpoljinta ja toimii taas pari päivää.
    Ja tosiaan ei vuoda mistään kytkin/jarrunestettä? Tämä alkoi kovien pakkasten jälkeen.
    Veikkaan että työsylinteri se kuitenkin on joka vuotaa. Nesteet menee vain kytkinkoppaan joten voi aika kauan mennä ennenkuin jättää näkyviä merkkejä. On kokemusta tuollaisesta.

    Leave a comment:


  • jj5
    replied
    Originally posted by Zetz View Post
    Ei muuten sinulla ole e34 535tdsA:ta
    3,5L tds moottori voisi kyllä olla hyvä:think

    Mitä tehdä kun ajohaluja alkaa jo olla kolomennelijän suuntaan kun kelit lämpenee mutta vielä pitäisi hetki jaksaa kolmeysillä että suolat katoaa katukuvasta?
    Last edited by jj5; 11-03-2016, 22:03.

    Leave a comment:


  • Mbi
    replied
    Onko ideoita mikä on rikki kun kytkimeen tulee jostain ilmaa. Pari päivää kestää poljin jämäkkänä, sit ilmestyy jostain ilmaa järjestelmään. Korjaantuu aina pumppaamalla kytkinpoljinta ja toimii taas pari päivää.
    Ja tosiaan ei vuoda mistään kytkin/jarrunestettä? Tämä alkoi kovien pakkasten jälkeen.

    Leave a comment:


  • AeoN
    replied
    Originally posted by Zetz View Post
    Ei muuten sinulla ole e34 535tdsA:ta
    Noheheh, typo tuli. Tosiaan siis 525..

    Leave a comment:


  • Worldfuture
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Tai johtuu molemmista ballasteista kun sellaiset eivät vakiona kuulu tuohon.
    Eipä valittanu aikasemmin ku oli samaa sarjaa

    Leave a comment:


  • Zetz
    replied
    Originally posted by AeoN View Post
    Moro! Meikäläisellä on -95 535tdsA ja loota menee kokoajan vikatilaan. Epäilen sähköistä vikaa, kun tapahtuu niin oudoissa tilanteissa se vikatilaan meneminen. Vikatilassa lodjulla on kokoajan 3 (4?) Vaihe päällä. Joskus uudelleenkäynnistäminen auttaa, joskus ei.
    Ei muuten sinulla ole e34 535tdsA:ta

    Leave a comment:


  • AeoN
    replied
    Moro! Meikäläisellä on -95 535tdsA ja loota menee kokoajan vikatilaan. Epäilen sähköistä vikaa, kun tapahtuu niin oudoissa tilanteissa se vikatilaan meneminen. Vikatilassa lodjulla on kokoajan 3 (4?) Vaihe päällä. Joskus uudelleenkäynnistäminen auttaa, joskus ei.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Worldfuture View Post
    Joo luulisin et toi johtuu niistä ballasteista ku on eriparia, tuo abblendlicht meinaan. Korkeudensäätömoottorit sielä on mutta ei oo kiinni ku on erilaiset liittimet.
    Tai johtuu molemmista ballasteista kun sellaiset eivät vakiona kuulu tuohon.

    Leave a comment:


  • Worldfuture
    replied
    Joo luulisin et toi johtuu niistä ballasteista ku on eriparia, tuo abblendlicht meinaan. Korkeudensäätömoottorit sielä on mutta ei oo kiinni ku on erilaiset liittimet.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Worldfuture View Post
    Ei varmaan mitään vakavaa mut ihmeteltiin ku ajeltiin, että ajotietokone alko valittaa jostain jarruvaloista ja vilkku nuolet päis, hetken päästä valitti myös merkkivaloista:think ei muuten mut kaikki toimii. Abblendlichtiä se aina valittaa ku pistää valot päälle ku on on ballastit eriparia. Ja tämä siis tapahtu vasta ku oli enemmän ajanu?
    Ei varmaan kannata paljon välittää vielä.
    Itselle on kerran myös tullut ilmoitus ajovaloista vaikka mikään ei ollut palanut.
    Ei ole toistunut uudelleen kuitenkaan.

    Korkeudensäätömoottorit (tarkemmin niiden häiriönpoisto) yleisimmin aiheuttavat valheelliset ilmoitukset.

    Leave a comment:


  • Worldfuture
    replied
    Ei varmaan mitään vakavaa mut ihmeteltiin ku ajeltiin, että ajotietokone alko valittaa jostain jarruvaloista ja vilkku nuolet päis, hetken päästä valitti myös merkkivaloista:think ei muuten mut kaikki toimii. Abblendlichtiä se aina valittaa ku pistää valot päälle ku on on ballastit eriparia. Ja tämä siis tapahtu vasta ku oli enemmän ajanu?

    Leave a comment:


  • Pekkude
    replied
    Originally posted by Roisto View Post
    Joo-o, suuntauksessa käytin. Aika vähän tuosta lapusta älyän mutta aurausta oli edessä yhteensä 34mm kun sitä lapun mukaan sais olla max 4,7mm että kai se tuo oli vialla.

    Nyt menee ihan jees ja rattikin saatiin suht suoraan
    Mulla oli sama homma e30:sen kanssa taannoin. Oli aurauskulmat myös päin helvettiä alustan nivelten ja puslien vaihdon jälkeen. Ei tarvinnut kun suojatien yli ajaa niin renkaat vingahti joka kerta ja meinasi heittää ojaan

    Leave a comment:


  • Roisto
    replied
    Originally posted by Roisto View Post
    No niin, eli vaihdoin katsurin käskystä toiselle puolelle reaktiotangon ja toiselle alatukivarren. Nyt kun ajaa suoraa tietä niin lumelta/jäältä tultaessa sulalle alfaltille saattaa auto lähteä voimakkaasti joko vastaantulevien kaistalle tai ojaan. Muutenkin tuntuis niinkuin ois välillä hirveästi tyhjää ohjauksessa. Ja kaikki tämä tosiaan noiden osien vaihdon jälkeen

    Onko sieltä nyt kulmat aivan perseellään vai jotain muuta?
    Joo-o, suuntauksessa käytin. Aika vähän tuosta lapusta älyän mutta aurausta oli edessä yhteensä 34mm kun sitä lapun mukaan sais olla max 4,7mm että kai se tuo oli vialla.

    Nyt menee ihan jees ja rattikin saatiin suht suoraan

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎