Originally posted by duuk
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mitenkä tälläinen 94 tammikuussa valmistettu mittaristo, onnistuuko näihin vielä kondensaattorien vaihto? Näyttää sisältä ihan erilaiselta, kuin kaikki tähän mennessä löytämäni konkkien vaihto-ohjeet. Lähinnä näyttää siltä, ettei tätä ole tarkoitettu enää purettavaksi, irtoaako piirilevy ilman väkivaltaa mitenkään?
Takaa nämä mittaristonpuolikkaat valkoinen ja vaaleansininen.
Leave a comment:
-
-
Ei siinä enempää joustoa ole. Bilsteinissä sisäänrakennettu pohjaanlyöntikumi. B8 on tarkoitettu madallukseen, ei ne pilalle mene.
Leave a comment:
-
-
Kertokaas mikä mun -35 H&R + Bilstein b8 yhdistelmässä mättää, nimittäin etupää laskee niin paljon, että iskarista näkyy ehkä 4cm? Ja siten jousto vara on lähes olematon, kun iskari ei edes mene aivan pohjaan (onko iskarin sisällä joku pohjaanlyönti stoppari..?) Joutusin laittamaan muun merkin madallus iskarit, kun tuolla yhdistelmällä en viitisinyt ajella ja pilata noita kalliita bilstein iskareita..
Ja kyllä, jouset on uudet ja tilattu juurikin tähän malliin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Worldfuture View PostMihis asti tuo nopeusmittarin johto menee tuolta perästä? Aattelin että onko vaihdettavissa vai tarviiko koittaa korjata vaan.
Leave a comment:
-
-
Ilmeisesti liimaushommia tiedossa. Ainakin sen perusteella mitä googlesta kaivoin.
Lukkopesän irrotuksen jälkeen kaivoin jonkun osan sieltä pois, mikä oli selvästi ohuesta kohdasta poikki. Miten se loppuosa siellä pohjalla, irtoaako se jotenkin? Siitä kääntämällä sain auton käyntiin ja pohjaaan painamalla ei rattilukko kytkeydy.
Onko sille noin 1cm pituiselle tapille joku paikka? Auttakaa joku.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jepe- View PostTällästä tälläkertaa. Virtalukko levisi jotenkin ihmeellisesti, rattilukko ei lähe pois päältä eikä virrat tule. ykkösasentoon kyllä menee mutta avain jo tapissaan.. muutenkin oudon tuntunen.
Mitäs pitää uusia? Virtalukko ilmeisesti?
Edit.
Riittääkö osanumero 32321156757 ?
Onkos noissa mitään ajonestojuttuja? Avain lampulla ja vara-avain ihan perus avain..
Sen verran päivitystä tilanteeseen et sain virtalukon irti, siinä ei ilmeisesti vikaa. Virtalukon alla oli joku osa mikä oli kahdessa osassa hajonneena. Ja joku pieni tappi.
Milläs osilla tästä selvitään?
Leave a comment:
-
-
Muutaman topicin / keskustelun aiheesta löysin, mutta osa meni vähän sivuun ja osassa puhuttiin ihan päinvastaista, nii löytyyysköhä täältä apu?
Mittaristo siis mykkänä, mitkään mittarit ei toimi. Merkkivalot toimii kyllä. Siinä kilometri näytössä lukee "code" Eli jotain koodia se vissii haluais?
Mistä sen saa / ja miten se syötetään ja minne?
Vika kuulemma tullut, kun akku vaihdettu (edellisen omistajan kertomaa)
Auto vm.95 (facelift) 520i
Leave a comment:
-
-
Tällästä tälläkertaa. Virtalukko levisi jotenkin ihmeellisesti, rattilukko ei lähe pois päältä eikä virrat tule. ykkösasentoon kyllä menee mutta avain jo tapissaan.. muutenkin oudon tuntunen.
Mitäs pitää uusia? Virtalukko ilmeisesti?
Edit.
Riittääkö osanumero 32321156757 ?
Onkos noissa mitään ajonestojuttuja? Avain lampulla ja vara-avain ihan perus avain..Last edited by jepe-; 13-05-2016, 14:57.
Leave a comment:
-
-
Mihis asti tuo nopeusmittarin johto menee tuolta perästä? Aattelin että onko vaihdettavissa vai tarviiko koittaa korjata vaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Skunkki^ View PostPeruutusvalo-ongelma:
Perus 260 manuaaliaski, ja pakkivalon anturi ei kytkeydy kun se on lootassa kiinni.
Toimii irrallaan kuitenkin moitteettomasti.
Ilmeisesti siirtäjä (tai mikälie sitä painaa) ei paina anturia pohjaan asti.
Olisiko kellään mitään kikkakolmosia antaa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by -Markus- View PostJos vaan lyhyttä ajoa ettei kone kunnolla lämpee, niin sekin voi vähän selittää tuota.
Leave a comment:
-
-
Jos vaan lyhyttä ajoa ettei kone kunnolla lämpee, niin sekin voi vähän selittää tuota.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rhodry View PostEi sielläkään mitään vetistä ollu kun mie viikonloppuna kurkkasin venakopan alle. Kansiremppa tehty viime elokuussa niin ei kai se nyt vielä luulis paskana olevan?
Kosteudestahan tuo mössö muodostuu ja sieltä huohotuksen kautta päätyy imusarjaan.
Leave a comment:
-
Leave a comment: