Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 Kysymyksiä ja vastauksia VII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Worldfuture
    replied
    Originally posted by duuk View Post
    Mittaristoon asti.. Kuskin puolella takajalkatilassa jatkaa matkaansa isossa johtonipussa kohti mittaristoa.
    Tarvinnee sit vaan koittaa liittää uudestaan siihen liittimeen

    Leave a comment:


  • t0mpp4
    replied
    Mitenkä tälläinen 94 tammikuussa valmistettu mittaristo, onnistuuko näihin vielä kondensaattorien vaihto? Näyttää sisältä ihan erilaiselta, kuin kaikki tähän mennessä löytämäni konkkien vaihto-ohjeet. Lähinnä näyttää siltä, ettei tätä ole tarkoitettu enää purettavaksi, irtoaako piirilevy ilman väkivaltaa mitenkään?
    Takaa nämä mittaristonpuolikkaat valkoinen ja vaaleansininen.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Ei siinä enempää joustoa ole. Bilsteinissä sisäänrakennettu pohjaanlyöntikumi. B8 on tarkoitettu madallukseen, ei ne pilalle mene.

    Leave a comment:


  • Merkki
    replied
    Kertokaas mikä mun -35 H&R + Bilstein b8 yhdistelmässä mättää, nimittäin etupää laskee niin paljon, että iskarista näkyy ehkä 4cm? Ja siten jousto vara on lähes olematon, kun iskari ei edes mene aivan pohjaan (onko iskarin sisällä joku pohjaanlyönti stoppari..?) Joutusin laittamaan muun merkin madallus iskarit, kun tuolla yhdistelmällä en viitisinyt ajella ja pilata noita kalliita bilstein iskareita..
    Ja kyllä, jouset on uudet ja tilattu juurikin tähän malliin.

    Leave a comment:


  • duuk
    replied
    Originally posted by Worldfuture View Post
    Mihis asti tuo nopeusmittarin johto menee tuolta perästä? Aattelin että onko vaihdettavissa vai tarviiko koittaa korjata vaan.
    Mittaristoon asti.. Kuskin puolella takajalkatilassa jatkaa matkaansa isossa johtonipussa kohti mittaristoa.

    Leave a comment:


  • jepe-
    replied
    Ilmeisesti liimaushommia tiedossa. Ainakin sen perusteella mitä googlesta kaivoin.
    Lukkopesän irrotuksen jälkeen kaivoin jonkun osan sieltä pois, mikä oli selvästi ohuesta kohdasta poikki. Miten se loppuosa siellä pohjalla, irtoaako se jotenkin? Siitä kääntämällä sain auton käyntiin ja pohjaaan painamalla ei rattilukko kytkeydy.
    Onko sille noin 1cm pituiselle tapille joku paikka? Auttakaa joku.

    Leave a comment:


  • jepe-
    replied
    Originally posted by jepe- View Post
    Tällästä tälläkertaa. Virtalukko levisi jotenkin ihmeellisesti, rattilukko ei lähe pois päältä eikä virrat tule. ykkösasentoon kyllä menee mutta avain jo tapissaan.. muutenkin oudon tuntunen.

    Mitäs pitää uusia? Virtalukko ilmeisesti?

    Edit.
    Riittääkö osanumero 32321156757 ?
    Onkos noissa mitään ajonestojuttuja? Avain lampulla ja vara-avain ihan perus avain..

    Sen verran päivitystä tilanteeseen et sain virtalukon irti, siinä ei ilmeisesti vikaa. Virtalukon alla oli joku osa mikä oli kahdessa osassa hajonneena. Ja joku pieni tappi.

    Milläs osilla tästä selvitään?

    Leave a comment:


  • jonis93
    replied
    Muutaman topicin / keskustelun aiheesta löysin, mutta osa meni vähän sivuun ja osassa puhuttiin ihan päinvastaista, nii löytyyysköhä täältä apu?

    Mittaristo siis mykkänä, mitkään mittarit ei toimi. Merkkivalot toimii kyllä. Siinä kilometri näytössä lukee "code" Eli jotain koodia se vissii haluais?
    Mistä sen saa / ja miten se syötetään ja minne?

    Vika kuulemma tullut, kun akku vaihdettu (edellisen omistajan kertomaa)
    Auto vm.95 (facelift) 520i

    Leave a comment:


  • jepe-
    replied
    Tällästä tälläkertaa. Virtalukko levisi jotenkin ihmeellisesti, rattilukko ei lähe pois päältä eikä virrat tule. ykkösasentoon kyllä menee mutta avain jo tapissaan.. muutenkin oudon tuntunen.

    Mitäs pitää uusia? Virtalukko ilmeisesti?

    Edit.
    Riittääkö osanumero 32321156757 ?
    Onkos noissa mitään ajonestojuttuja? Avain lampulla ja vara-avain ihan perus avain..
    Last edited by jepe-; 13-05-2016, 14:57.

    Leave a comment:


  • Worldfuture
    replied
    Mihis asti tuo nopeusmittarin johto menee tuolta perästä? Aattelin että onko vaihdettavissa vai tarviiko koittaa korjata vaan.

    Leave a comment:


  • KimmoK
    replied
    Originally posted by Skunkki^ View Post
    Peruutusvalo-ongelma:
    Perus 260 manuaaliaski, ja pakkivalon anturi ei kytkeydy kun se on lootassa kiinni.
    Toimii irrallaan kuitenkin moitteettomasti.
    Ilmeisesti siirtäjä (tai mikälie sitä painaa) ei paina anturia pohjaan asti.
    Olisiko kellään mitään kikkakolmosia antaa?
    Vaihda suosiolla uuteen, 7,90€ maksaa motonetissä. Vanhuuttaan nuo katkaisijat oireilevat juuri tuolla tavalla, näyttävät toimivan kun tarpeeksi syvälle painaa, mutta ei ne paikallaan toimi.

    Leave a comment:


  • Rhodry
    replied
    Originally posted by -Markus- View Post
    Jos vaan lyhyttä ajoa ettei kone kunnolla lämpee, niin sekin voi vähän selittää tuota.
    Normaalisti 20km/suunta töihin, ja tuo tosiaan lämpeää nopeasti, ainakin mittarin mukaan. Töistä tullessa sitten tulee enemmänkin ajettua jos pitää mutsia käyttää kaupassa tmv.

    Leave a comment:


  • -Markus-
    replied
    Jos vaan lyhyttä ajoa ettei kone kunnolla lämpee, niin sekin voi vähän selittää tuota.

    Leave a comment:


  • Rhodry
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    No ei luulisi.
    Kosteudestahan tuo mössö muodostuu ja sieltä huohotuksen kautta päätyy imusarjaan.
    Eli pitäis vissiin selvittää mistä se kosteus johtuu?

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Rhodry View Post
    Ei sielläkään mitään vetistä ollu kun mie viikonloppuna kurkkasin venakopan alle. Kansiremppa tehty viime elokuussa niin ei kai se nyt vielä luulis paskana olevan?
    No ei luulisi.
    Kosteudestahan tuo mössö muodostuu ja sieltä huohotuksen kautta päätyy imusarjaan.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎