Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mites tota noin kun puhallin alko taas toimimaan itekseen. Niin mistä kannattas vikaa ettiä? Siis jotain kosketushäiriöö yms. Lakkas yhtäkkiä vaan toimimasta ja alko taas toimiin itekseen. Et onks tämmöses hiilet yms.? Sit semmonen vielä et miten saan takakontin auki ku ei sano mitään. Keskuslukko ainaki kuulostaa napsahtavan muttei aukee? Sedani siis kyseesLast edited by Worldfuture; 11-04-2016, 15:54.
-
-
Jees, mulla on m51 ja tarvii jotenki toi kiekura vielä poistaa tuolta edestä
Leave a comment:
-
-
No tämä selvensi, itsellä onkin -92 varmaan ollut tuorein mitä ollut.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostMulla ollut 4kpl automaatti e34 m50 ja kaikissa erillinen jäähdytin
http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...l_air_cooling/
M30 aina jäähdyttimeen integroitu lämmönvaihdin
M50 vuosimalliin -93
M60B30, vuosimalliin -94
M60B40, erillinen lämmönvaihdin koko ajan, ei jäähdytintä.
M51 aina jäähdyttimeen integroidun lämmönvaihtimen lisäksi putkikiekura jäähdyttimen edessä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bansku View PostMitä itse näitä e34:ia purkanut niin automaatti laatikon öljyjäähy/lauhutin on syyläriin integroitu, ettei se keulalla oleva putki "hässäkkä" olisi ohjaustehostimen öljyille.
Ja automaattiin ja manuaaliin on eri syyläritkin, johtuen tuosta automaagi öljyn lauhuttimesta. Näin ainakin m50 ja m30 koneiset, muista ei tietoa.
Leave a comment:
-
-
Huhua kuulin toiselta foorumilaiselta että joku täällä korjaisi noita miekkoja? Tietääkö joku kuka? Olis yks epäkuntoinen
Leave a comment:
-
-
Syylärin edessä oleva kovasta putkesta taiteltu käppyrä tosiaankin on ohjaustehostimen öljynjäähdytykselle.
Tuo syylärin päädyssä oleva lenkki on yleinen tapa vaihteiston öljyn jäähdytykseen. Rakenteesta riippuen nämä voi olla alttiita rikkoutumiselle, ja sitten on jäähdytinnesteet ja vaihteistoöljyt sekaisin.
Leave a comment:
-
-
Mitä itse näitä e34:ia purkanut niin automaatti laatikon öljyjäähy/lauhutin on syyläriin integroitu, ettei se keulalla oleva putki "hässäkkä" olisi ohjaustehostimen öljyille.
Ja automaattiin ja manuaaliin on eri syyläritkin, johtuen tuosta automaagi öljyn lauhuttimesta. Näin ainakin m50 ja m30 koneiset, muista ei tietoa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by peto2 View PostMun mielestä...
En jaksa realoem:stä kaikkia katsoa mutta yleensä siellä on erillinen jäähdytin automaattiöljylle.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bmw89 View PostKai siinä jo noilla metreillä voi alkaa olemaan
Osaakos joku sanoa, että onko automaatin öljyille vielä joku jäähytin syylärin edessä? Ainakin putket sinne näytti menevän vaikka luulin, että menee suoraan laatikolta syylärin päätyyn:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Juxeyy View PostOnko tuo miten normaalia jos jäähytinnestettä katuaa jonki verran? Ei jätä alle mitään lätäkköä ja vesipumppu vaihettu 7000tkm sitten, eli ei siinä luulis ainakaan olevan häikkää. Eikä oo "kermaa" öljyjen seassa..
Osaakos joku sanoa, että onko automaatin öljyille vielä joku jäähytin syylärin edessä? Ainakin putket sinne näytti menevän vaikka luulin, että menee suoraan laatikolta syylärin päätyyn:think
Leave a comment:
-
-
Jos sinulla kone irti ja siinä vielä johtosarja paikallaan niin näppärähän toi on ylkyllä katella ja piippailla mikä menee minnekkä ja tekee oman kaavion.
Leave a comment:
-
-
mulla sellanen ongelma joka ei ihan suoraan nyt ole e34 mutta mutta..eli oon laittamassa e34 540 m60b40 moottoria e36 koriin ja johtosarjaa tehdessäni huomasin että koneenpuolelta pitäisi pinnissä 15 olla vihreä/musta johto joka on startille vaan on tossa e34 koneen johtosarjassa se paikka tyhjä..eli eli onko jollain ihan oikeeta toimivaa pinnikaaviota kyseiselle koneelle tai jotain muuta neuvoa josta olisi apuja..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by E34M60 View PostTuleeko molemmille puolille kuumaa silloin kun pitäisi tulla kylmää? Jos vain toiselle puolelle niin vesiventtiililtä voisi löytyä vika. Jos molemmille niin voi olla siinä vesiventtiilin liittimessäkin ongelma, mulla oli tällainen tapaus.
(vastaus Tuuksille)
Leave a comment:
-
-
Joo siis aikasemminkin kysyny kun kiihdyttäis kuuluu semmonen vikinä/tärinä hetken aikaa. Rättinivel ainakin ehjä ja eihän se oikeen perästä voi kuulua ku tuntuu et tulee aika keskeltä autoo? Viimiseks vaihtoehdoks jäi tukilaakeri jota ei nähny ku putki ja lämpösuoja edes. Eli voiko se sitten olla se? Aika kauan sillä menty. Aluks piti vaan pientä kitinää.
Leave a comment:
-
Leave a comment: